Met mij bestquote:
ja hoor, prima weekendje gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Met mij best
Met jou? Tijd niet in topics gezien.
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zit op m'n werk, de eerste dubbele espresso is inmiddels achter de kiezen..
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen..![]()
*geen zin*
Yep, ik denk het. Alleen dat 'ik denk dat ik maar eens wat ga doen' kan ik niet thuisbrengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.
het scheelt dat de vrijdag wel alweer dichter in de buurt isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.
Ruilen? Ik wil best in plaats van jou werken, als jij in plaats van mij kan uitzieken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zit op m'n werk, de eerste dubbele espresso is inmiddels achter de kiezen..
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen..![]()
*geen zin*
Ik zit nu al in Amsterdam, ben net ruim een uur onderweg geweest. Volgende keer moet je er even eerder bij zijn, dan zal ik je voorstel in overweging nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil best in plaats van jou werken, als jij in plaats van mij kan uitzieken.
Strenge juf wezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo kinderen die niet mee willen werken... Grrr... Haha.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef Softlegend het volgende:
Is er trouwens een FB groep van de 25-35 jaar groep?
Ik heb mijn best gedaanquote:
Tssk... En morgen? Ik verwacht niet dat ik morgen ga werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit nu al in Amsterdam, ben net ruim een uur onderweg geweest. Volgende keer moet je er even eerder bij zijn, dan zal ik je voorstel in overweging nemen
Edit: beterschap uiteraard
Regel een kinderverschrikker, wellicht dat de kinderen dan wel meewerken ("Of je werkt mee, of...").quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dit gaat hem echt niet worden vandaag
Tempting.. Ze zijn alleen niet zo scheutig met koffie uitdelen hier hoor..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk... En morgen? Ik verwacht niet dat ik morgen ga werken.
Thnx.
Meer kan je niet doenquote:
Zo erg is hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dit gaat hem echt niet worden vandaag
Ik heb kind al terug naar de klas gestuurd en afgesproken dat hij woensdag heeeeeeeeel vroeg gaat slapen, zodat hij donderdag uitgeslapen is en dan braaf meewerkt. Dus ik wil geen smoesje horen dat hij moe is. En toen moest hij lachen; Ja juf, dat doe ik voor uquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regel een kinderverschrikker, wellicht dat de kinderen dan wel meewerken ("Of je werkt mee, of...").
Hoe oud zijn de kids? Kinderen tot een jaartje of 4-5 krijg ik zo aan het huilen door hen in de ogen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |