Kwartiertje met de bus johquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's een heel eind uit de richting joh!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef LaPeach het volgende:
ziet er ook nice uit messy.. waar is dat??
quote:
Ziet er ook echt schitterend uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinner
In ongeveer 4 weken van Kuala Lumpur naar Langkawi met een aantal omzwervingen. Gesponsord door mijn schoonouders. Was de laatste grote reis met mijn schoonvader voor hij ziek werd. Dus zeker goeie herinneringen aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
Ziet er ook echt schitterend uit![]()
Dat moet een geweldige vakantie geweest zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
Wat heb je gedaan??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
nee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie de nieuwe FAQ al gelezen?
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan postenquote:
nu heb ik hem gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan posten
Uit de Faq...quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van waar we al zijn geweest, voor de goeie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door sylvesterrr op 29-05-2012 13:09:12 ]
Als ik uit me raam kijk zie ik ook 3 Idiotsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
* sylvesterrr wil weer op vakantie na het zien van de mooie vakantiefoto's van MsMessy .Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.
Classic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef MsMessy het volgende:
Zo even Children of Bodom in mijn oren laten blèren en daarna toch maar eens boodschappen gaan doen.
Da's nie leuk, beterschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Jemie, het heerst! Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Allemaal ziekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit er niet op te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |