Uit de Faq...quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van waar we al zijn geweest, voor de goeie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door sylvesterrr op 29-05-2012 13:09:12 ]
Als ik uit me raam kijk zie ik ook 3 Idiotsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
* sylvesterrr wil weer op vakantie na het zien van de mooie vakantiefoto's van MsMessy .Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.
Classic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef MsMessy het volgende:
Zo even Children of Bodom in mijn oren laten blèren en daarna toch maar eens boodschappen gaan doen.
Da's nie leuk, beterschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Jemie, het heerst! Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Allemaal ziekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit er niet op te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |