Beetje somber, troosteloos dagje vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
De zon is vandaag niet mijn bed ingekropen
Hier ook niet, het is zelfs natquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
De zon is vandaag niet mijn bed ingekropen
niet in het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje somber, troosteloos dagje vandaag
Niet zeuren jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nja, ik vond het idee dat het zomer is wel fijn. Het is nu bewolkt
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.quote:
Heb er momenteel nog (maar) 80 overquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je niet te vervelen dan vandaag
dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
Hier in Amsterdam ook al, verrassend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.
van mij mag het. koelt het lekker een beetje af voor de nacht
Eens. Volgens buienradar.nl komen de wolken richting Utrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goeddie magnetrondingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goedHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier nog in de 20 dacht ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravond
die had ik laatst ook, was wel lekker. maar een paar uur later niet meer zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja zo een, had 'm meegenomen om met wat anders te combineren maar weet niet meer met wat
West-Brabant danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Softlegend het volgende:
[..]
In Tilburg is het net grijs geworden boven mijn hoofd
Hahaha wil je mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niet zeuren jij![]()
Je gaat dalijk 7 weken de zon opzoeken
Ik merk het wel, heb niet zo gauw ergens last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik laatst ook, was wel lekker. maar een paar uur later niet meer zo
ik weet niet of het aan de doner lag, maar ik durf het risico niet meer te nemen
ik normaal ook niet, maar goed, kan ook van iets anders zijn geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik merk het wel, heb niet zo gauw ergens last van.
Ik ben op stage, moet een verslag uitwerken, maar ik heb geen "zin". Zo even pauze houden en lunchen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahaha wil je mee?
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben ong een half uur wakker. Dat slapen om 12 is slecht voor mij
Bij ons is er een tankstation waar een Doner tent in zitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, ga het even lekker over Döner hebben hier..
Krijg d'r (lekkere) trek van
Helaas geen lekkere dönertent in mijn woonplaats, anders had ik vanavond iets dergelijks gehaald misschien.. Ik heb zin in wat warms en pittigs..
* LaPeach koffer van zolder haalt, kast leeg.. zooo klaar.. kom maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahaha wil je mee?
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben ong een half uur wakker. Dat slapen om 12 is slecht voor mij
Jij bent bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
en jij ookquote:
Woeiii!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent bij mij in de buurt
[..]
en jij ook![]()
Dat hoop ik niet..quote:
Hmpfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Woeiii!
Maar niet op de brommert vandaag
dan zijn jullie alle 3 ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent bij mij in de buurt
[..]
en jij ook![]()
Ja zeker.. daarom ook plaatsen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker deprimerend...
Vandaag maar eens uitzieken.
Herkenbaar... Dus kan mij voorstellen dat het wel spannend is! En ja, uitgaan van het bestequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet..
borstonderzoek.. maar zal wel meevallen
Amstelveenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry..
Ik zit in Zuid-Oost trouwens, en jullie?
zuid oost nederlandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry..
Ik zit in Zuid-Oost trouwens, en jullie?
Da's een heel eind uit de richting joh!quote:
Sterkte..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef MsMessy het volgende:
Getver, moet vandaag m'n bril weer op, omdat m'n ogen niet goed willen focussenHaat dat soort dagen, maar het zal moeten wil ik geen knallende koppijn krijgen. Grbrl
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Plaatje van de vakantiebestemming voor volgend jaar dan?
[ afbeelding ]
Kwartiertje met de bus johquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's een heel eind uit de richting joh!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef LaPeach het volgende:
ziet er ook nice uit messy.. waar is dat??
quote:
Ziet er ook echt schitterend uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinner
In ongeveer 4 weken van Kuala Lumpur naar Langkawi met een aantal omzwervingen. Gesponsord door mijn schoonouders. Was de laatste grote reis met mijn schoonvader voor hij ziek werd. Dus zeker goeie herinneringen aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
Ziet er ook echt schitterend uit![]()
Dat moet een geweldige vakantie geweest zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
Wat heb je gedaan??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
nee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie de nieuwe FAQ al gelezen?
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan postenquote:
nu heb ik hem gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan posten
Uit de Faq...quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van waar we al zijn geweest, voor de goeie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door sylvesterrr op 29-05-2012 13:09:12 ]
Als ik uit me raam kijk zie ik ook 3 Idiotsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
* sylvesterrr wil weer op vakantie na het zien van de mooie vakantiefoto's van MsMessy .Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.
Classic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef MsMessy het volgende:
Zo even Children of Bodom in mijn oren laten blèren en daarna toch maar eens boodschappen gaan doen.
Da's nie leuk, beterschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Jemie, het heerst! Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Allemaal ziekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit er niet op te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |