Beetje somber, troosteloos dagje vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
De zon is vandaag niet mijn bed ingekropen
Hier ook niet, het is zelfs natquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
De zon is vandaag niet mijn bed ingekropen
niet in het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje somber, troosteloos dagje vandaag
Niet zeuren jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nja, ik vond het idee dat het zomer is wel fijn. Het is nu bewolkt
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.quote:
Heb er momenteel nog (maar) 80 overquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je niet te vervelen dan vandaag
dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
Hier in Amsterdam ook al, verrassend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.
van mij mag het. koelt het lekker een beetje af voor de nacht
Eens. Volgens buienradar.nl komen de wolken richting Utrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goeddie magnetrondingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goedHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier nog in de 20 dacht ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravond
die had ik laatst ook, was wel lekker. maar een paar uur later niet meer zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja zo een, had 'm meegenomen om met wat anders te combineren maar weet niet meer met wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |