Ik ken het... Ik haal ook vaker koffie dan de rest. Er is 1 iemand die altijd een bekertje heet water (en een theezakje) en een bekertje koud water vraagt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting.. Ze zijn alleen niet zo scheutig met koffie uitdelen hier hoor..
Maar gelukkig heb ik hier nog een halve liter water staan. Eens zien wie het het langst volhoudt![]()
Het zijn verdorie altijd dezelfden die steeds halen, en degene die geen moer haalt bestelt altijd 'twee thee..' Trut..
Mwoah, meestal haal ik ook een paar keer op een dag, terwijl anderen niets halen. Maargoed, misschien ben ik vandaag een beetje in een dwarse bui, haha!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het... Ik haal ook vaker koffie dan de rest. Er is 1 iemand die altijd een bekertje heet water (en een theezakje) en een bekertje koud water vraagt.
Maar goed, er zijn ook dagen dat ik niets haal.
De enige vrouwelijke collega (technische afdeling hè) op kantoor is gelukkig geen profiteur. Als ik voor de zoveelste keer wat ben gaan halen zegt ze dat zij wel wat gaat halen, want ze voelt zich schuldig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef JK1982 het volgende:
Jeeeej! Er heeft er een de handdoek in de ring gegooid en ze is uiteindelijk maar koffie gaan halen!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik loop gewoon zelfen alleen voor mijzelf
Ik was het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit ook alleen in mijn kantoor hoor, haha.
Hmm, ik krijg nu een berichtje van iemand of ik op de Uni ben... Nee, maar wie ben jij?
Ik zit ook weleens in m'n eentje op kantoor. Dat vind ik een keer wel leuk, maar dat is 3 dagen achter elkaar niet meer leuk hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit ook alleen in mijn kantoor hoor, haha.
Hmm, ik krijg nu een berichtje van iemand of ik op de Uni ben... Nee, maar wie ben jij?
Zou dat kind echt zo braaf zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb kind al terug naar de klas gestuurd en afgesproken dat hij woensdag heeeeeeeeel vroeg gaat slapen, zodat hij donderdag uitgeslapen is en dan braaf meewerkt. Dus ik wil geen smoesje horen dat hij moe is. En toen moest hij lachen; Ja juf, dat doe ik voor u
Ik zit op een SBO (speciaal basis onderwijs), dus maximale leeftijd is 13
Maar jij hebt toch nog contact met kinderen? Ik staar op een gemiddelde dag gewoon de hele dag naar het scherm, vaak gecombineerd met een conference call.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik eigenlijk altijdEr is altijd wel "geluid" om mij heen (gillende kinderen...) dus dat scheelt!
Zij jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou dat kind echt zo braaf zijn?
Maximale leeftijd 13... Vanaf een jaar of 6 krijg ik ze niet meer aan het huilen hoor.
Nee, dat nog net niet. Ze kunnen mij wel goed wegpesten. Mijn neefjes en nichtjes komen regelmatig bij m'n ouders thuis, ik houd het daar op zo'n moment niet lang vol hoor. Al die krijsende en hyperactieve kinderen...quote:
Ja, somsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch nog contact met kinderen? Ik staar op een gemiddelde dag gewoon de hele dag naar het scherm, vaak gecombineerd met een conference call.
En op andere dagen loop ik van de ene meeting naar de andere, ook gezellig.
Ja, ik ken dat. We worden gewoon oud, geloof ik..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Ze kunnen mij wel goed wegpesten. Mijn neefjes en nichtjes komen regelmatig bij m'n ouders thuis, ik houd het daar op zo'n moment niet lang vol hoor. Al die krijsende en hyperactieve kinderen...
begin je weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. We worden gewoon oud, geloof ik..
Tequote:
Dan ben ik dus toch een ouwe l*lquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef LaPeach het volgende:
tja dat heb je met mannen he, en dan zeggen dat vrouwen zoveel zeiken.. maar zodra ze zelf de 25 over zijn, voelen ze zich al bejaard![]()
![]()
JK is een ouwe l*l
Je bent zo oud/jong als dat je je voeltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Te
[..]
Dan ben ik dus toch een ouwe l*l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |