Ja, hallo! Daar refereerde ik helemaal niet naarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee mongool, het andere topic is GEEN SC.
tfoe a zemmal, waz met jou ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hallo! Daar refereerde ik helemaal niet naar
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee mongool, het andere topic is GEEN SC.
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Pracht ding. Zo wil ik er ook ooit wel eentje hebben maar ik moet het nu doen met mijn benzine slurpende wagen
pic related!
[ afbeelding ]
Al is de mijne mooier dan deze pic qua velgen en en kleur.
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?quote:
Stom! Ook as sinds vandaag?quote:
Normaal werkte het wel volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk dan)
[..]
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?![]()
Misschien is het tijd om PI's te gaan leren lezenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En daar heb ik al antwoord op gegeven, slome -_-
Doe es normaal, jij manipulatief kutwijfquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om PI's te gaan leren lezenen als je dan toch bezig bent... Leer meteen even normale smileys gebruiken
Bied je gratis ritjes aan bij de volgende meet?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk dan)
[..]
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?![]()
Dan moet het aan Fok liggen, want bij iPadje is het ook sinds vandaag volgens mijquote:
Dat!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Bied je gratis ritjes aan bij de volgende meet?
Want ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar doe maar Nederlands
Oh, auw... Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe es normaal, jij manipulatief kutwijf
Ach jeetje toch. Gaan we rellen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, auw... Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd!
Nou, pers er eens een flame uit zou ik zeggen? Zin in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jeetje toch. Gaan we rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |