Je postgeschiedenis bestaat voor 95% uit SC VERSIEREN MAKKELIJK OF NIET? dus ik geef geen antwoord.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je trouwens nog steeds zo'n mooie gouden horloge dwc?
druks mag ook niequote:Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Maar na praten over katten en andere huisdieren, jurkjes, laarsjes, schoenen etc mag dit ook al niet meer? Kan iemand die lijst even in de OP zetten. Is het voor iedereen duidelijk.
Playing hard2get.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis bestaat voor 95% uit SC VERSIEREN MAKKELIJK OF NIET? dus ik geef geen antwoord.
ankersaai.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Quickie_Babe het volgende:
We kunnen het weer eens ouderwets over seks hebben>?
Denk je dat je vader een vlees- of bloedlul heeft, Quickie?quote:
anker wat is dit voor vraag dan fasquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat je vader een vlees- of bloedlul heeft, Quickie?
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil ik niet over nadenkenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
sowieso dat die alleen in is als ik alleen slaap hoorquote:
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis bestaat voor 95% uit SC VERSIEREN MAKKELIJK OF NIET? dus ik geef geen antwoord.
Fok royalty zit al lang hier. WD en Allure.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
Ik heb via het roddelcircuit meegekregen dat jij een beetje weird bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
nee komt niet daardoorquote:
en dan doe je em s'morgens uit, kwijl en rottende cadavers die eruit vallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sowieso dat die alleen in is als ik alleen slaap hoor
Alsof ze daar zelf geen baat bij hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet eerlijk voor de vrouwen hé ( nodyke )
Hoe kan dit mij gemist hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb via het roddelcircuit meegekregen dat jij een beetje weird bent.!
in wat voor manier weirdquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Het is de laatste tijd versterkt want kennelijk ben ik een kamer verder te horen als ik knars. heuuuu
Dat weet ik niet precies.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Het is de laatste tijd versterkt want kennelijk ben ik een kamer verder te horen als ik knars. heuuuu
Wtfquote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ohh shii-quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies.Misschien kan DigitalManWoman zelf uitleg geven.
L0t wanneer maak jij de eerste FOK!glossy met alle roddels etc?quote:
Ben ik even blij dat ik jouw tandarts niet benquote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Goed idee, kan ik wel een samenwerking aangaan met Chai.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t wanneer maak jij de eerste FOK!glossy met alle roddels etc?
WTF heb hier nog nooit gepostquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Had er nooit zo last van, echt heel af en toe. Maar nadat mijn verstandskiezen getrokken zijn ben ik gaan knarsen als een malle. Overigens zijn mijn tanden nog niet vlak, dus dat scheelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik jouw tandarts niet ben.
Ik controleer de stukken wel op taalfouten.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goed idee, kan ik wel een samenwerking aangaan met Chai.
Dat heb ik en dat is rot.quote:
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.
Hehe, ok heren. De kust is veilig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.
meerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.
Niet nodig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik controleer de stukken wel op taalfouten.
Ik voelde het hier, manquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.
Nog niet vlakquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had er nooit zo last van, echt heel af en toe. Maar nadat mijn verstandskiezen getrokken zijn ben ik gaan knarsen als een malle. Overigens zijn mijn tanden nog niet vlak, dus dat scheelt.
Jawel.quote:
Scared as fuck.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou nu echt kk para worden als ik jou was.
Iemand die zich heeft laten pijpen door een pitbull.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong hoe moek da anders zeggen danquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik voelde het hier, man
[..]
Nog niet vlak. Mooi verwoordt.
Weet ik het.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong hoe moek da anders zeggen dan
Oké, laat mij dan ook een stukje schrijven.quote:
Duitser in de keuken met een hamerende koekenpan.quote:
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..quote:
Dat mag uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, laat mij dan ook een stukje schrijven.
what am i readingquote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..
Dus doe ik hem niet meer in en laat ik me schoppen als ik weer tandenknars in mijn slaap.
Alleen durft hij dat niet zo goed, dus dat is weer jammer.
Dankje, L0t.quote:
Wij moeten elkaar slaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..
Dus doe ik hem niet meer in en laat ik me schoppen als ik weer tandenknars in mijn slaap.
Nee, maar ik heb dan ook een idioot als tandarts..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje 'm elke dag in? Helpt het wel?
quote:
Tja..quote:
Da's ook heel fijn ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook een idioot als tandarts..
Ik ga denk ik even overstappen.. heb een nieuwe praktijk gevonden.
Weet jij hoe zo'n bitje eruit ziet?
Ik heb alleen een bovenstuk gekregen en ik heb zelf het idee dat dit niet echt helpt
Hey Ally? Zoent ze een beetje fatsoenlijk?quote:
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
neus toeknijpenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!
Wat moet dat voorstellen??quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's ook heel fijn ja.
[ afbeelding ]
Zoiets. Alleen om de tanden, niet zo'n raar blok achtig ding in ieder geval.
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.quote:
nat gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Ja, zo'n ding heb ik precies.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's ook heel fijn ja.
[ afbeelding ]
Zoiets. Alleen om de tanden, niet zo'n raar blok achtig ding in ieder geval.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is hij te soft voor..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!
Je tong ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Beetje jammer. Ik zie mezelf het ook totaal niet in doen 's avonds. Perongelukexpres vergeten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding heb ik precies.
Veel succes ermee.
quote:
anale bevrediging.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wat moet je ermee?
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.quote:
duhquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.
Bitch-slap.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:
Dat kan ik beamen, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Nee, hij is niet dik.quote:
Whehequote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi's body is ready, volgende stap:
[ afbeelding ]
Lekker zacht.quote:
Hey Panzer! Nog gesquat?? Hoeveel % is je bf nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mami you're the internet, and I'm looking for a download
Weet ik. Laat me jou eens proberen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
voel je tietenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
Fok royaltyquote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?En hoe de fuck weet je dat ik een gouden horloge heb
.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ja dat is kut, uitbetaald worden in contant.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
Te dik van het H&M wisselgeld of watquote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
super erg ja als je wisselgeld krijgt huile huilequote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te dik van het H&M wisselgeld of wat?
Dit is een mooie vonk, kijken hoe het buskruit reageert.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Maar goed, alles wordt dus vooralsnog door pappie en mammie betaald?
neu dat niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
ik maak herrie en loop rondjes voor geld hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Madequote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Als je jezelf een kleding " stijl " zou moeten geven, welke 3 woorden zitten er dan in?
Omdat dingen die vaak voorkomen niet meer speciaal zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is het dat als er dingen stuk gaan er nooit leuke vervangers te krijgen zijn.
Die moet je allebei uitleggenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik maak herrie en loop rondjes voor geld hoor
So expensive, damn.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Als je jezelf een kleding " stijl " zou moeten geven, welke 3 woorden zitten er dan in?
gucci prada lvquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
je bent er togg :squote:Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef Allure_ het volgende:
altijd naamtopics als ik er niet ben
love jullie xx
Damnquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja mar moet weg :p ff pillen slikken
en drank
bby pas je wel op jezelf <3 xxquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en drank
hah tot zo in hemel ok okquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en drank
Net als ˙uoɯɐן van alles drie kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is het dat als er dingen stuk gaan er nooit leuke vervangers te krijgen zijn.
Jahoor, serieus?!quote:
Weet zelf ook niet, dacht dat ik Rosie was.quote:
True dat. Beide prachtigquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet zelf ook niet, dacht dat ik Rosie was.Desalniettemin goed om te horen.
Ik vind Rosie wel iets leuker hiihhihihihihiquote:
Ik vond die andere ook mooier inderdaad. Al heeft Rosie ook wel wat. Die lippen vind ik juist sexyquote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosie vind ik niet mooi met die lippen en alles.
Eens wel met deze meneer.quote:
Pruik, jwzquote:Op maandag 28 mei 2012 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wats met candice wats dit
Ik ben achterlijk bruin.quote:
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
YOU KISSED ME AND STOPPED ME FROM SHAKING AND I NEED YOU TODAY OH ROSIEEEE
Ga je moeder vervelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
ONDER DEZE STREEP WORDT DEZE TOPIQUE OFFICIEEL ROSIE HUNTINGTON WHITELEY TOPIQUE
Een VS model.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?
dat ben ikquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?
okquote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
ONDER DEZE STREEP WORDT DEZE TOPIQUE OFFICIEEL ROSIE HUNTINGTON WHITELEY TOPIQUE
Ik ook. Met haar en Jason dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil trio met haar en jason
Terugkomen jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind haar eeuwige pruilmondje irritant, sorry WD. Ok doei
kan zij niks aan doen, zo is ze geborenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind haar eeuwige pruilmondje irritant, sorry WD. Ok doei
nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Juminelle het volgende:
Oké, genoeg. Wordt een beetje oppervlakkig dit.
Schiet op.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehad
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Gridlok het volgende:
Begin me echt vies te ergeren aan mensen die shit liken van dit soort mongolen.
http://www.facebook.com/zura.garibovi
tijd voor een facebook purge.
Dat zei mijn ex ook wel eens tegen me.quote:
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.quote:
Tijd voor Google+quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.
Post dan eens iets wat jij leuk vindt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Veel van die modellen hebben totaal geen sex appeal.
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik zit erop, maar snap die cirkel shit niet zo. Maar heb ook geen zin om me erin te verdiepenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm keertje uitproberen, was microsoft nu ook al bezig met een social network?
Foto van jezelf zodat we kunnen zien of je op d'r lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was shoppen haha xoxox
quote:
wlofendag plsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.
Van jezelf natuurlijk!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
neuk mequote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
Ja maar dat is bij vrouwen praten tegen de Chinese Muur, dat weet je tochquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Je hebt zelf een rare dikke neus, neus.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pics van jouw bekquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ohmai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?quote:
Alsof dat vergelijkbaar is met Rosiequote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?
[ afbeelding ]
viesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Regilio_ het volgende:
Wolvenspammert heb jou ook een cadeautje gegeven, in je fobo.
Geen dank
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
trippinballsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
dat ben ik met mquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Iehl, je geilt op jezelf.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou je keihard sabbelen.quote:
okquote:
een trein is geen busquote:
Saved by the dinges?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze serie ookalweer, anyone? Was altijd op Nickelodeon
saved by the bell?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze serie ookalweer, anyone? Was altijd op Nickelodeon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |