Tijd voor Google+quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.
Post dan eens iets wat jij leuk vindt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Veel van die modellen hebben totaal geen sex appeal.
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik zit erop, maar snap die cirkel shit niet zo. Maar heb ook geen zin om me erin te verdiepenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm keertje uitproberen, was microsoft nu ook al bezig met een social network?
Foto van jezelf zodat we kunnen zien of je op d'r lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was shoppen haha xoxox
quote:
wlofendag plsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.
Van jezelf natuurlijk!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
neuk mequote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
Ja maar dat is bij vrouwen praten tegen de Chinese Muur, dat weet je tochquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Je hebt zelf een rare dikke neus, neus.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pics van jouw bekquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ohmai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |