nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Juminelle het volgende:
Oké, genoeg. Wordt een beetje oppervlakkig dit.
Schiet op.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehad
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Gridlok het volgende:
Begin me echt vies te ergeren aan mensen die shit liken van dit soort mongolen.
http://www.facebook.com/zura.garibovi
tijd voor een facebook purge.
Dat zei mijn ex ook wel eens tegen me.quote:
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.quote:
Tijd voor Google+quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.
Post dan eens iets wat jij leuk vindt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Veel van die modellen hebben totaal geen sex appeal.
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Veel van die modellen hebben totaal geen sex appeal.
Ik zit erop, maar snap die cirkel shit niet zo. Maar heb ook geen zin om me erin te verdiepenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm keertje uitproberen, was microsoft nu ook al bezig met een social network?
Foto van jezelf zodat we kunnen zien of je op d'r lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was shoppen haha xoxox
quote:
wlofendag plsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |