Ik ben achterlijk bruin.quote:
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
YOU KISSED ME AND STOPPED ME FROM SHAKING AND I NEED YOU TODAY OH ROSIEEEE
Ga je moeder vervelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
ONDER DEZE STREEP WORDT DEZE TOPIQUE OFFICIEEL ROSIE HUNTINGTON WHITELEY TOPIQUE
Een VS model.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?
dat ben ikquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
maar wie IS dit nu eigenlijk? Behalve een lekker wijf. Een modelletje ofzo?
okquote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
ONDER DEZE STREEP WORDT DEZE TOPIQUE OFFICIEEL ROSIE HUNTINGTON WHITELEY TOPIQUE
Ik ook. Met haar en Jason dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil trio met haar en jason
Terugkomen jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind haar eeuwige pruilmondje irritant, sorry WD. Ok doei
kan zij niks aan doen, zo is ze geborenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind haar eeuwige pruilmondje irritant, sorry WD. Ok doei
nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Juminelle het volgende:
Oké, genoeg. Wordt een beetje oppervlakkig dit.
Schiet op.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee nog even, topic is bijna dicht, dan heb ik mijn rosie moment even gehad
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Gridlok het volgende:
Begin me echt vies te ergeren aan mensen die shit liken van dit soort mongolen.
http://www.facebook.com/zura.garibovi
tijd voor een facebook purge.
Dat zei mijn ex ook wel eens tegen me.quote:
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.quote:
Tijd voor Google+quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kom die zo fucking veel tegen, van die vieze tanned mongooltjes die om likes vragen. Facebook is aan het verpauperen.
Post dan eens iets wat jij leuk vindt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Veel van die modellen hebben totaal geen sex appeal.
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik zit erop, maar snap die cirkel shit niet zo. Maar heb ook geen zin om me erin te verdiepenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm keertje uitproberen, was microsoft nu ook al bezig met een social network?
Foto van jezelf zodat we kunnen zien of je op d'r lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was shoppen haha xoxox
quote:
wlofendag plsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk dat jij zelf de sexappeal hebt van een dooie muis. So pls shut up.
Van jezelf natuurlijk!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
neuk mequote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu even soppen tot dit topic dicht is.
Ja maar dat is bij vrouwen praten tegen de Chinese Muur, dat weet je tochquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Je hebt zelf een rare dikke neus, neus.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Quickie_Babe het volgende:
Ze heeft wel een beetje rare dikke neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pics van jouw bekquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ohmai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt haar vast geweldig voor de cat walk... maar als we praten over schoonheid nee.
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?quote:
Alsof dat vergelijkbaar is met Rosiequote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is toch vaak hoor neem bijvoorbeeld dit, wat denk je dat de gemiddelde man er van zal vinden?
[ afbeelding ]
viesquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Regilio_ het volgende:
Wolvenspammert heb jou ook een cadeautje gegeven, in je fobo.
Geen dank
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
trippinballsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
dat ben ik met mquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Iehl, je geilt op jezelf.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou je keihard sabbelen.quote:
okquote:
een trein is geen busquote:
Saved by the dinges?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze serie ookalweer, anyone? Was altijd op Nickelodeon
saved by the bell?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze serie ookalweer, anyone? Was altijd op Nickelodeon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |