what am i readingquote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..
Dus doe ik hem niet meer in en laat ik me schoppen als ik weer tandenknars in mijn slaap.
Alleen durft hij dat niet zo goed, dus dat is weer jammer.
Dankje, L0t.quote:
Wij moeten elkaar slaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..
Dus doe ik hem niet meer in en laat ik me schoppen als ik weer tandenknars in mijn slaap.
Nee, maar ik heb dan ook een idioot als tandarts..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haje 'm elke dag in? Helpt het wel?
quote:
Tja..quote:
Da's ook heel fijn ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook een idioot als tandarts..
Ik ga denk ik even overstappen.. heb een nieuwe praktijk gevonden.
Weet jij hoe zo'n bitje eruit ziet?
Ik heb alleen een bovenstuk gekregen en ik heb zelf het idee dat dit niet echt helpt
Hey Ally? Zoent ze een beetje fatsoenlijk?quote:
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
neus toeknijpenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!
Wat moet dat voorstellen??quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's ook heel fijn ja.
[ afbeelding ]
Zoiets. Alleen om de tanden, niet zo'n raar blok achtig ding in ieder geval.
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.quote:
nat gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Ja, zo'n ding heb ik precies.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's ook heel fijn ja.
[ afbeelding ]
Zoiets. Alleen om de tanden, niet zo'n raar blok achtig ding in ieder geval.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
Is hij te soft voor..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!
Je tong ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Beetje jammer. Ik zie mezelf het ook totaal niet in doen 's avonds. Perongelukexpres vergeten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding heb ik precies.
Veel succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |