Had er nooit zo last van, echt heel af en toe. Maar nadat mijn verstandskiezen getrokken zijn ben ik gaan knarsen als een malle. Overigens zijn mijn tanden nog niet vlak, dus dat scheelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik jouw tandarts niet ben.
Ik controleer de stukken wel op taalfouten.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Goed idee, kan ik wel een samenwerking aangaan met Chai.
Dat heb ik en dat is rot.quote:
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.
Hehe, ok heren. De kust is veilig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.
meerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik tijdens het pijpen mijn kaken op elkaar doe. Wat is dit voor een domme opmerking.
Niet nodig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik controleer de stukken wel op taalfouten.
Ik voelde het hier, manquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.
Nog niet vlakquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had er nooit zo last van, echt heel af en toe. Maar nadat mijn verstandskiezen getrokken zijn ben ik gaan knarsen als een malle. Overigens zijn mijn tanden nog niet vlak, dus dat scheelt.
Jawel.quote:
Scared as fuck.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou nu echt kk para worden als ik jou was.
Iemand die zich heeft laten pijpen door een pitbull.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong hoe moek da anders zeggen danquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik voelde het hier, man
[..]
Nog niet vlak. Mooi verwoordt.
Weet ik het.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong hoe moek da anders zeggen dan
Oké, laat mij dan ook een stukje schrijven.quote:
Duitser in de keuken met een hamerende koekenpan.quote:
Dat ding past niet en mijn tanden gaan wat naar achteren staan als ik hem in heb..quote:
Dat mag uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, laat mij dan ook een stukje schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |