Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis bestaat voor 95% uit SC VERSIEREN MAKKELIJK OF NIET? dus ik geef geen antwoord.
Fok royalty zit al lang hier. WD en Allure.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
Ik heb via het roddelcircuit meegekregen dat jij een beetje weird bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
nee komt niet daardoorquote:
en dan doe je em s'morgens uit, kwijl en rottende cadavers die eruit vallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sowieso dat die alleen in is als ik alleen slaap hoor
Alsof ze daar zelf geen baat bij hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet eerlijk voor de vrouwen hé ( nodyke )
Hoe kan dit mij gemist hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb via het roddelcircuit meegekregen dat jij een beetje weird bent.!
in wat voor manier weirdquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Het is de laatste tijd versterkt want kennelijk ben ik een kamer verder te horen als ik knars. heuuuu
Dat weet ik niet precies.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Het is de laatste tijd versterkt want kennelijk ben ik een kamer verder te horen als ik knars. heuuuu
Wtfquote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ohh shii-quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies.Misschien kan DigitalManWoman zelf uitleg geven.
L0t wanneer maak jij de eerste FOK!glossy met alle roddels etc?quote:
Ben ik even blij dat ik jouw tandarts niet benquote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
Goed idee, kan ik wel een samenwerking aangaan met Chai.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t wanneer maak jij de eerste FOK!glossy met alle roddels etc?
WTF heb hier nog nooit gepostquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tussen die kaken wil je niet vastzitten als er een BJ aan de gang is, begrijp ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |