nat gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Ja, zo'n ding heb ik precies.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's ook heel fijn ja.
[ afbeelding ]
Zoiets. Alleen om de tanden, niet zo'n raar blok achtig ding in ieder geval.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die SC is gesloten voor onbepaalde tijd...... maar valt me tegen dat jij niet de rode loper uitrolt voor fok royalty.
Is hij te soft voor..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon uit bed schoppen zou het beste zijn denk ik!
Je tong ja?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
meisjes die terugdeinzen wanneer je ze stevig vasthoudt en je tong ver in hun snoet duwt
Beetje jammer. Ik zie mezelf het ook totaal niet in doen 's avonds. Perongelukexpres vergeten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding heb ik precies.
Veel succes ermee.
quote:
anale bevrediging.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wat moet je ermee?
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.quote:
duhquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.
Bitch-slap.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:
Dat kan ik beamen, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Nee, hij is niet dik.quote:
Whehequote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi's body is ready, volgende stap:
[ afbeelding ]
Lekker zacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |