Hey Panzer! Nog gesquat?? Hoeveel % is je bf nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mami you're the internet, and I'm looking for a download
Weet ik. Laat me jou eens proberen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
voel je tietenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
Fok royaltyquote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?En hoe de fuck weet je dat ik een gouden horloge heb
.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ja dat is kut, uitbetaald worden in contant.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
Te dik van het H&M wisselgeld of watquote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
super erg ja als je wisselgeld krijgt huile huilequote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te dik van het H&M wisselgeld of wat?
Dit is een mooie vonk, kijken hoe het buskruit reageert.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Maar goed, alles wordt dus vooralsnog door pappie en mammie betaald?
neu dat niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
ik maak herrie en loop rondjes voor geld hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Madequote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Als je jezelf een kleding " stijl " zou moeten geven, welke 3 woorden zitten er dan in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |