quote:
anale bevrediging.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wat moet je ermee?
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.quote:
duhquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt he, dan willen ze dat opbouwen enzo, en dan vegen ze je handen weg onder hun shirt en alles. Ze willen wel, maar dat mag pas over een poosje. Gewoon consequent zijn, ze geven vanzelf toe en vinden het nog leuk ook.
Bitch-slap.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:
Dat kan ik beamen, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat werkt niet. gewoon een klap int gezicht is het best.
Nee, hij is niet dik.quote:
Whehequote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi's body is ready, volgende stap:
[ afbeelding ]
Lekker zacht.quote:
Hey Panzer! Nog gesquat?? Hoeveel % is je bf nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mami you're the internet, and I'm looking for a download
Weet ik. Laat me jou eens proberen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
voel je tietenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als zachte dingen knuffelen
Fok royaltyquote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?En hoe de fuck weet je dat ik een gouden horloge heb
.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ja dat is kut, uitbetaald worden in contant.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
Te dik van het H&M wisselgeld of watquote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
me portemonnee is stuk want hij was te dik.kk leven
super erg ja als je wisselgeld krijgt huile huilequote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te dik van het H&M wisselgeld of wat?
Dit is een mooie vonk, kijken hoe het buskruit reageert.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Maar goed, alles wordt dus vooralsnog door pappie en mammie betaald?
neu dat niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
ik maak herrie en loop rondjes voor geld hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Quickie_Babe het volgende:
Madequote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Als je jezelf een kleding " stijl " zou moeten geven, welke 3 woorden zitten er dan in?
Omdat dingen die vaak voorkomen niet meer speciaal zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is het dat als er dingen stuk gaan er nooit leuke vervangers te krijgen zijn.
Die moet je allebei uitleggenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik maak herrie en loop rondjes voor geld hoor
So expensive, damn.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Als je jezelf een kleding " stijl " zou moeten geven, welke 3 woorden zitten er dan in?
gucci prada lvquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
je bent er togg :squote:Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef Allure_ het volgende:
altijd naamtopics als ik er niet ben
love jullie xx
Damnquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja mar moet weg :p ff pillen slikken
en drank
bby pas je wel op jezelf <3 xxquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en drank
hah tot zo in hemel ok okquote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en drank
Net als ˙uoɯɐן van alles drie kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is het dat als er dingen stuk gaan er nooit leuke vervangers te krijgen zijn.
Jahoor, serieus?!quote:
Weet zelf ook niet, dacht dat ik Rosie was.quote:
True dat. Beide prachtigquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet zelf ook niet, dacht dat ik Rosie was.Desalniettemin goed om te horen.
Ik vind Rosie wel iets leuker hiihhihihihihiquote:
Ik vond die andere ook mooier inderdaad. Al heeft Rosie ook wel wat. Die lippen vind ik juist sexyquote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosie vind ik niet mooi met die lippen en alles.
Eens wel met deze meneer.quote:
Pruik, jwzquote:Op maandag 28 mei 2012 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wats met candice wats dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |