Oh da's wel heftig idd danquote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig idee, alleen ga ik de dag erna de Urbanathlon doen, dus reken niet op mij!
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:00 schreef Mama_Mia het volgende:
1. Muis006
2. MeneerMuis
3. Greys
4. Oognip
5. Mama_Mia
Gezwelliequote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef MissBliss het volgende:
Ja leuk! Re en ik komen ook!
En voor die tijd hopelijk ook nog een keertje
Jaaaquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
1. Muis006
2. MeneerMuis
3. Greys
4. Oognip
5. Mama_Mia
6. Indaha
7. Cattyman A.K.A. als meneer Indaha wel ovb beiden ivm oppas
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef MissBliss het volgende:
ahhh ok, dan weet ik datquote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef MissBliss het volgende:
Eten weer zo rond half zeven.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef indaha het volgende:
Hoe laat begint het Gehaktballenbal eigenlijk ?
Om te beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaan we dit ook een reeks van 34 delen maken?
Hihiquote:
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef Renesite het volgende:
Eventjes twee mensen reserveren voorlopig!
Man man manquote:Op maandag 28 mei 2012 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik kom zeker wetenEn ik eet uiteraard weer mee!
Als je achteraf niet blijkt te kunnen, zie je dat dan wel weer, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man man man!
Ik zeg nooit zeker weten 4 maanden van te voren
Ja, we hadden gewoon heul geen Dirkh op deze meet!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik gok ook op yvonne, iteejer, Brechtje, moemoe, Detlev
En ElisaB en eigenlijk alle anderen die er bij waren en Dirkh en nog meer
Maar ik durf ze er nog niet bij te zetten, zeker Dirkh niet want dan krijg ik klappies
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Goodbye het volgende:
PatriQueje moet maar even zijn best doen om Renesite er van te overtuigen dat wij heel normaal zijn allemaal. Heus.
We hadden wel een Loveless en een Zwabquote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, we hadden gewoon heul geen Dirkh op deze meet!
Oefen je tussendoor wel af en toe even op ons poortje?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
En niet alleen omdat we dat van onszelf vinden, maar vooral omdat we elkaar ook zo normaal vinden.
Dat maakte veel goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hadden wel een Loveless en een Zwab
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef BrandX het volgende:
Onder voorbehoud (dus een misschien) geef ik me op
Vrienden van mij zijn voor ons vriendencluppie een dag/weekend aan het organiseren in september, maar welk weekend staat nog ter discussie. Dus afhankelijk van welke dat wordt kan ik wel of niet mee
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef BrandX het volgende:
Onder voorbehoud (dus een misschien) geef ik me op
Vrienden van mij zijn voor ons vriendencluppie een dag/weekend aan het organiseren in september, maar welk weekend staat nog ter discussie. Dus afhankelijk van welke dat wordt kan ik wel of niet mee
Ja, ik zal af en toe op mijn werk een paar shotjes achteroverslaan en heel hard 'Heey, Poortje" roepen met mijn armen in de lucht.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oefen je tussendoor wel af en toe even op ons poortje?
Straks zijn we het verleerd
Ik wel, ik heb nog niks, en nu dus wel. Puntquote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man man man!
Ik zeg nooit zeker weten 4 maanden van te voren
Gewoon aan de achterkant gaan slapen, niks aan de handquote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
En we gingen deze keer met zijn allen in het Bienvenue begreep ik?
Hoop wel dat ze die plafondventilators dan ff fixen
Bienvenue? Que?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
En we gingen deze keer met zijn allen in het Bienvenue begreep ik?
Hoop wel dat ze die plafondventilators dan ff fixen
Leuk hotelletje, makkelijk te bereiken, gezellig.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
1. Muis006
2. MeneerMuis
3. Greys
4. Oognip
5. Mama_Mia
6. Indaha
7. Cattyman A.K.A. als meneer Indaha wel ovb beiden ivm oppas
8. MissBliss
9. Re
10. Roger Epiales
11. maanvis (ovb)
12. Renesite
13. PatriQue89
14. Fred_B (ovb)
15. Mevrouw Fred_B (ovb)
16. Goodbye
17. BrandX (nog even ovb)
18. Peter
19. JJdJ1984
Dit worden minimaal 50 delenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Roep maar gewoon als je wilt komen.
En of je mee eet.
Ik ga de lijst wel in de OP bijhouden weer, anders moeten we steeds weer 34 delen lang lijstjes terug zoeken
Hoeveel maanden van te voren hadden we de vorige aangekondigd?quote:
Nu al voor half septemberquote:Op maandag 28 mei 2012 21:31 schreef Bart het volgende:
Agenda zit al vol die dag dus wij komen niet...
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Wat doet die sneeuwman er nou weer
Godnondeju
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Muis006 het volgende:
RAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nouja, sneeuwmannen zijn ook stylish.
OH GOD..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel maanden van te voren hadden we de vorige aangekondigd?
Ook drie ofzo, toch? Ben benieuwd hoeveel delen dit worden idd
Dat vloog wel echt voorbij de vorige keer trouwens
Toen dacht ik steeds dat we nog echt geen hotel hoefden te boeken en ineens moesten we gaan opschieten hahaha.
Die dat ze dubieuze handelingen onder de bar verrichten?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Grees, zal ik de intieme Henk en Peterfoto posteren?
Whehe ja die ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dat ze dubieuze handelingen onder de bar verrichten?
Is dat niet iets te 18+?
Hoe erheen te reizenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Reminds me:
To do:
-Kapper
-Hotel regelen
-SPORTSCHOOL!
Zullen we stoppen met zo communiceren en maar eens de laptop wegleggen?quote:
Het zal geen begrafenis zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al voor half september
Wel met iets leuks, hoop ik dan?
En anders kan ie vast wel in natura betalen!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
En als je er betrouwbaar uitziet hoef je geen borg te betalen.
NEEquote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met zo communiceren en maar eens de laptop wegleggen?
Volgens mij, als ik het goed heb gevolgd, bij the catmobiel en rozzzjeeeee 1 xquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Moet je dan 2 dagkaarten (zaterdag en zondag) als je blijft slapen of is het 1x?
1xquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Moet je dan 2 dagkaarten (zaterdag en zondag) als je blijft slapen of is het 1x?
Als je geluk hebt op je eigen kamerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
En als je nou moet plassen 's nachts () zit het toilet dan erg ver weg op de gang of valt het mee?
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt op je eigen kamer
Die luxe hadden wij, dus ik stond om kwart voor 3 heerlijk te douchen!
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Je kan in principe altijd op je eigen kamer plassen.
Douchen wordt lastiger.
Ik ook!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!![]()
Daar offer ik me wel voor op, om jullie te sparen natuurlijk
Dus jij wil op de lijst in de OP?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Andromache het volgende:
o wat een topinitiatief, en de zaterdag moet ook geen probleem zijn. jottum!
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je al op de lijst?
Is het zo goed als zeker?
Je krijgt er echt geen spijt vanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.Maar ik heb hele leuke verhalen gehoord dus zet me er maar op. Eten denk ik ook wel.
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt er echt geen spijt van
En je weet hoe 'vast' vast is bij dit soort dingen. We willen graag weten wie er komen omdat er eten wordt gekocht enzo, maar dat is uiteraard niet nu al
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.
*kuch*quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
Ik moet ook nodig Elisa eens spreken
MoeMoe weer eens hoi zeggen
En ik moet Yvonne eens aanschouwen alszijnde MILF
En Greeeys.. Cee.. en en en en
ik wist ook hoe ik niet moest lopen!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.
Count me in for eten!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
Eten degenen die tot nu toe hebben opgegeven ook allemaal mee?
Dan doe ik het lijstje in de OP even aanpassen.
Ja hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Andromache het volgende:
zet mij maar op de lijst, ook voor eten, zonder introducé vooralsnog. maken we ook een Youtube-playlist met favorietjes van, zeg, de laatste 10 jaar?
Ah, oftewel, ga weer foto's makenquote:
Wij hadden toilet op de kamer en een los toilet recht tegenover de deur op de gang.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
En als je nou moet plassen 's nachts () zit het toilet dan erg ver weg op de gang of valt het mee?
Je zou even op de site moeten kijken voor het precieze aantal, sommige kamers waren met toilet, andere zonder. Als mensen per se een kamer met toilet willen dan moeten ze dat gewoon aangeven lijkt me. Wie het eerst komt, het eerst maalt enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Dus jullie hadden allemaal een toilet op de kamer?
Dat waren de enige twee kamers met toilet, toch?![]()
Je staat er bij ovb!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Afhankelijk van of ik dan op vakantie ben wil ik ook wel alvast met potlood ingevuld worden
Je wordt er helemaal poëtisch van!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh dan kom ik bij jullie rokenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
We hadden ook een deur naar de tuin.
Hoop ik weer te hebben, lekker even buiten zitten, afkoelen en roken is niet toegestaan IN de kamer.
quote:
Trusten mop!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nu slapen, straks gaat de wekker weer, Pinksteren voorbij en geen officiële feestdag meer tot kerst.![]()
Welterusten allen!
Oh ja, natuurlijk!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
En 15 september wordt een officiële feestdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
U R WELCOME MY DEARquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Afhankelijk van of ik dan op vakantie ben wil ik ook wel alvast met potlood ingevuld worden
quote:
Yayyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Yayyyy!
Ik wil ook gaarne weer het tochtje naar de gezelligste Huiskamer van Rotterdam en omstreken maken. Denk dat ik ook mee ga eten.
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goedquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil wel alvast een liedje op het lijstje zetten:
ik heb ze nog steeds niet allemaal gehoordquote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goed
En bij Albanië zorg je ervoor dat Henk per ongeluk expres even tegen de CD speler aan 'valt' zodat het nummer overslaat?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goed
Dat komt 15 september wel goedquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze nog steeds niet allemaal gehoord
Behalve die, inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En bij Albanië zorg je ervoor dat Henk per ongeluk expres even tegen de CD speler aan 'valt' zodat het nummer overslaat?
Je dochter riep op de FB chat 'Dan pas???? Jammerquote:
Ik maak wel een wilde sprong de verkeerde kant op.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve die, inderdaad![]()
Geef jij hem even een klein subtiel zetje, Cee?
Met van die ongecontroleerde woest maaiende armen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maak wel een wilde sprong de verkeerde kant op.
kun je het iig 1x makkelijk skippenquote:
Iteejer kwam al roepen dat jij en iteejer weer kwamen 'ook met voer'quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer kwam al roepen dat jij en iteejer weer kwamen 'ook met voer'
Mag Brechtje er ook weer bij op de lijst? En wil Detlev ook weer?
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ah, oftewel, ga weer foto's maken
Fotografie is al jaren een hobby (vandaar ook mijn betrokkenheid om fokfotografen als organisatie, want dat is het inmiddels wel, op te richten) maar ik heb er te weinig tijd voor om er iets mee te doen.
Foto's maken is één ding maar je moet ze eigenlijk ook allemaal ff nalopen, bijwerken etc. En daar kom ik niet aan toe, gewoon te weinig uren in een dag en zo.
Dit soort meets zijn dan weer een mooie gelegenheid om weer wat te fotograferen, in fok-verband doe ik dat verder eigenlijk nooit. Ik sta niet eens als fokfotograaf ingeschreven
Maar ik ben best trots op die fokfotografen, we hebben echt een stel hele goede fotografen. Die veel te weinig aandacht krijgen. Maar das weer een ander onderwerp.
Dan zet ik B en D er ook weer bijquote:
En mijn verjaardagquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
we doen eerst uitkijken naar de vakantie ja?
hoor!
13 dagenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
we doen eerst uitkijken naar de vakantie ja?
hoor!
True. Eigenlijk heel slim van zequote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan er maar vanaf zijn, hebben de samenstellers gedacht.
ik naai helemaal nix!!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast een vleermuisjurk gaan naaien!
Nouhouuuu Sietse, van die PED hebben wij geen last, wij organiseren gewoon een nieuwe!quote:Via this way I want to thank all of you for your amazing support and contribution to a successful Eurovision Song Contest! It was one of the best ones I ever had, regardless of the challenges. Hope you will all recover quickly from PED (Post Eurovision Depression) ♥
Ik had moemoe ook al gePMdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ik heb moemoe even ene pm gestuurd![]()
En komt sp3cs vader ook?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef sp3c het volgende:
lol awesome
link is naar dat hele ding op youtube ofzo
Jij je zin, 'vader'quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dat echt zo leuk gedaan met die jassen en dat bootje
En hij was echt![]()
sp3c en ik zullen het even gaan vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Nou misschien kunnen de Turkije vakantiegangers Can even vragen of ie ook wil komen de 15e.
Nee, nog nooit gebeurdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Zou dat trouwens ooit eerder gebeurd zijn, een 'gewone' meet met 32 aanmeldingen in 4 uur?
Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
sp3c en ik zullen het even gaan vragen![]()
Oh, het is nog maar 12 nachtjes slapen, dan mag ik bij het raam zitten en mag sp3c de koffers dragen
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!quote:
Slaap lekker! En tof dat je ook komt!quote:
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!
Maar juist de genante willen we graag zien.
"Kijk hier draagt sp3c zijn waterschoenen!"
"Zie, daar dacht yvonne Can te zien, maar het was een random handsome Turk".
"En hier *plukken haar vliegen in het rond* bepalen ze wie er bij het raam mag".
Je kunt alleen maar rennen als je je zwemschoentjes aanhebtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn ego
ik moet er trouwens echt wel om lachen zo met alles bij elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je dan vast gaan oefenen voor je vakantie
Broodjes, frietjes, wat komkommerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het eten met D. net als vorige keer doen?
Doen, doen, doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!
Ben nu al benieuwd naar de foto's, misschien dat Henk jullie vakantiefoto's op groot scherm kan projecteren de 15e?
ik was graag gekomen, maar mn geld is op, en ik zie voorlopig geen verbetering in de situatie. Mocht ik 15 september alsnog tijd en geld hebben kom ik vast langs met een auto vol mooie vrouwenquote:
Met eten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:47 schreef Steve het volgende:
Ik kan natuurlijk niet niet komen.. Het staat in mijn agenda.
Ovb, want dingen vastzetten vind ik eng.. Helemaal zo ver vooruit. Hopelijk heb ik dan ook een baan gevonden en stroomt het geld binnen.
.
Dat wordt Roozjee wantquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Kssssstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neuh.. Greys komt bij mijga jij als je eventueel durft te komen maar bij iemand anders
Dan ga je gewoon Tsjippendeelerig maanvis!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:54 schreef Maanvis het volgende:
Als het weer net zo'n weer wordt als eerst dan ga ik niet in m'n 'galakleding', da's bij henkies veel te heet!
Ok. Als patrick zo doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag wel bij mij hoor Renesite, maar dat is best een schrale troost naast Greys. Of Patrique.
Houd op houd op! Ik ben net bekomen van de vorige meet! Even een paar dagen rust!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:51 schreef Greys het volgende:
De kamerindeling komt vast goed
Maar je háár Erik... heb je al een kappersafpraak gepland?
EN WAT TREKKEN WE AAN?
Ja nou ja dat zijn ook gewoon mijn twee dagelijkse collega'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Welke twee collega's
Ik heb alleen je baas en diens vrouw gezien.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
OVB! Diplomauitreiking is op 12 september geloof ik (ovb dus) en als we dan daarheen gaan kan ik net zo goed tot zondag blijven.
WHYYYYYYYYquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schiet nu al in de stress als ik er aan denk dat er weer een hotel geboekt moet worden.
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
OVB! Diplomauitreiking is op 12 september geloof ik (ovb dus) en als we dan daarheen gaan kan ik net zo goed tot zondag blijven.
Zodra ik m;n scriptiecijfer terug heb weet ik of ik geslaagd ben en als dan de bevestiging van de datum komt voor de uitreiking dan zijn jullie bijna de eersten die het horenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je er ovb op! Graag op het moment dat je weet of je ovb er af mag even gillen, vooral als de lijst richting de 50 gaat lopen
Haha okeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou ja dat zijn ook gewoon mijn twee dagelijkse collega'sDus die inderdaad.
Ik vond 'de baas van Greys' - zoals het er de vorige keer stond - zo stom klinken bij nader inzien
Vooral omdat ze zich helemaal niet zo gedragen.
Maar zij vonden het dus hartstikke leuk.
Mijn 'baas' had vooral erge lol gehad met ElisaB zei hij
Ja! Ik zou jou echt graag eens ontmoeten! Leuk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh MoBlo, leuk. Heb je nog nooit ontmoet
, maar ik zie altijd je foto's in US
.
Ik hoop dat je kunt komen!quote:
als je me nakend wilt zien kun je me ook gewoon in je hotelkamer uitnodigen, daar hoeft de rest van FOK! niet van mee te genietenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon Tsjippendeelerig maanvis!
Alleen een broek met een strikkie!
Ik weet niet of jullie eigen kamer dan nu er nog is, of dat Indaha er al eentje ingepikt heeft met toiletquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga Takke eens porren.![]()
En mijn voorstel is dat de Bienvenuers ieder hun eigen kamer boeken. Zoek een sleepbuddy en doe je ding.Dan is er ook geen gedoe met kamerverdeling en kosten en zo.
Met wie durf jij op een kamer?quote:
Anders doe jij even je ovb weg en dan gaan we gewoon samenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders doe jij even je ovb weg en dan gaan we gewoon samen.
Ik met alles en iedereen.quote:
Wij hadden een driepersoontje. Ik neem aan dat indaha en meneer indaha iets minder ruimte nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie eigen kamer dan nu er nog is, of dat Indaha er al eentje ingepikt heeft met toiletMaar inderdaad, gewoon zelf boeken lijkt me handig
Supahquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Qwea het volgende:
Check! Ovb, want je weet het nooit met mijn voet, maar anders : check! Ooh, inc eten aub.
Behalve ventilatoren toch?quote:
Oh houd opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schorpioenen wel?
Of zilvervisjes in je bed.
O wat leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Qwea het volgende:
Check! Ovb, want je weet het nooit met mijn voet, maar anders : check! Ooh, inc eten aub.
Vooralsnog rij ik terug, of ik moet me bedenken, maar daar denk ik deze week nog wel ff over. Maar handiger lijkt me terug te rijden, we kennen het riedeltje "omfg waar is mijn bedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Supah![]()
Echt leuk! Ik zet je er bij!
En jij ging niet slapen en rijdt zelf terug, toch? Komt MM ook of jij alleen?
Zolang je maar niet straalbezopen tegen opblaaswalrussen gaat schoppen vind ik het allemaal bestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vooralsnog rij ik terug, of ik moet me bedenken, maar daar denk ik deze week nog wel ff over. Maar handiger lijkt me terug te rijden, we kennen het riedeltje "omfg waar is mijn bed![]()
" nu wel
Nope, Mo houdt niet van meets
Ik heb een tweepersoons geboekt, maar mijn man zei al dat we er ook een 4 persoons van konden maken hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie eigen kamer dan nu er nog is, of dat Indaha er al eentje ingepikt heeft met toiletMaar inderdaad, gewoon zelf boeken lijkt me handig
Nou, die houdt al rekening met een wilde nacht zo te horenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoons geboekt, maar mijn man zei al dat we er ook een 4 persoons van konden maken hoor.
Noem je de R&P-meeters nou opblaaswalrussen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je maar niet straalbezopen tegen opblaaswalrussen gaat schoppen vind ik het allemaal best
Geniale verwijzingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Noem je de R&P-meeters nou opblaaswalrussen?
Die ga ik nog lang horenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je maar niet straalbezopen tegen opblaaswalrussen gaat schoppen vind ik het allemaal best
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |