Als je geluk hebt op je eigen kamerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
En als je nou moet plassen 's nachts () zit het toilet dan erg ver weg op de gang of valt het mee?
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt op je eigen kamer
Die luxe hadden wij, dus ik stond om kwart voor 3 heerlijk te douchen!
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Je kan in principe altijd op je eigen kamer plassen.
Douchen wordt lastiger.
Ik ook!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!![]()
Daar offer ik me wel voor op, om jullie te sparen natuurlijk
Dus jij wil op de lijst in de OP?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Andromache het volgende:
o wat een topinitiatief, en de zaterdag moet ook geen probleem zijn. jottum!
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je al op de lijst?
Is het zo goed als zeker?
Je krijgt er echt geen spijt vanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.Maar ik heb hele leuke verhalen gehoord dus zet me er maar op. Eten denk ik ook wel.
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt er echt geen spijt van
En je weet hoe 'vast' vast is bij dit soort dingen. We willen graag weten wie er komen omdat er eten wordt gekocht enzo, maar dat is uiteraard niet nu al
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |