quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Wat doet die sneeuwman er nou weer
Godnondeju
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Muis006 het volgende:
RAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nouja, sneeuwmannen zijn ook stylish.
OH GOD..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel maanden van te voren hadden we de vorige aangekondigd?
Ook drie ofzo, toch? Ben benieuwd hoeveel delen dit worden idd
Dat vloog wel echt voorbij de vorige keer trouwens
Toen dacht ik steeds dat we nog echt geen hotel hoefden te boeken en ineens moesten we gaan opschieten hahaha.
Die dat ze dubieuze handelingen onder de bar verrichten?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Grees, zal ik de intieme Henk en Peterfoto posteren?
Whehe ja die ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dat ze dubieuze handelingen onder de bar verrichten?
Is dat niet iets te 18+?
Hoe erheen te reizenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Reminds me:
To do:
-Kapper
-Hotel regelen
-SPORTSCHOOL!
Zullen we stoppen met zo communiceren en maar eens de laptop wegleggen?quote:
Het zal geen begrafenis zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al voor half september
Wel met iets leuks, hoop ik dan?
En anders kan ie vast wel in natura betalen!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
En als je er betrouwbaar uitziet hoef je geen borg te betalen.
NEEquote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met zo communiceren en maar eens de laptop wegleggen?
Volgens mij, als ik het goed heb gevolgd, bij the catmobiel en rozzzjeeeee 1 xquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Moet je dan 2 dagkaarten (zaterdag en zondag) als je blijft slapen of is het 1x?
1xquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Moet je dan 2 dagkaarten (zaterdag en zondag) als je blijft slapen of is het 1x?
Als je geluk hebt op je eigen kamerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
En als je nou moet plassen 's nachts () zit het toilet dan erg ver weg op de gang of valt het mee?
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt op je eigen kamer
Die luxe hadden wij, dus ik stond om kwart voor 3 heerlijk te douchen!
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Je kan in principe altijd op je eigen kamer plassen.
Douchen wordt lastiger.
Ik ook!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wij hadden echt een Vreselijke kamer! Echt, als je kan kiezen, kies dan vooral niet voor kamer 8!![]()
Daar offer ik me wel voor op, om jullie te sparen natuurlijk
Dus jij wil op de lijst in de OP?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Andromache het volgende:
o wat een topinitiatief, en de zaterdag moet ook geen probleem zijn. jottum!
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je al op de lijst?
Is het zo goed als zeker?
Je krijgt er echt geen spijt vanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd nooit zo van vastleggen van te voren.Maar ik heb hele leuke verhalen gehoord dus zet me er maar op. Eten denk ik ook wel.
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt er echt geen spijt van
En je weet hoe 'vast' vast is bij dit soort dingen. We willen graag weten wie er komen omdat er eten wordt gekocht enzo, maar dat is uiteraard niet nu al
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.
*kuch*quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
Ik moet ook nodig Elisa eens spreken
MoeMoe weer eens hoi zeggen
En ik moet Yvonne eens aanschouwen alszijnde MILF
En Greeeys.. Cee.. en en en en
ik wist ook hoe ik niet moest lopen!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg hoor, ben gek op meets en begreep dat dit een hele leuke groep was. En sowieso moet ik Elisa een keer zien. En ik weet hoe ik niet moet lopen.
Count me in for eten!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
Eten degenen die tot nu toe hebben opgegeven ook allemaal mee?
Dan doe ik het lijstje in de OP even aanpassen.
Ja hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Andromache het volgende:
zet mij maar op de lijst, ook voor eten, zonder introducé vooralsnog. maken we ook een Youtube-playlist met favorietjes van, zeg, de laatste 10 jaar?
Ah, oftewel, ga weer foto's makenquote:
Wij hadden toilet op de kamer en een los toilet recht tegenover de deur op de gang.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
En als je nou moet plassen 's nachts () zit het toilet dan erg ver weg op de gang of valt het mee?
Je zou even op de site moeten kijken voor het precieze aantal, sommige kamers waren met toilet, andere zonder. Als mensen per se een kamer met toilet willen dan moeten ze dat gewoon aangeven lijkt me. Wie het eerst komt, het eerst maalt enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Dus jullie hadden allemaal een toilet op de kamer?
Dat waren de enige twee kamers met toilet, toch?![]()
Je staat er bij ovb!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Afhankelijk van of ik dan op vakantie ben wil ik ook wel alvast met potlood ingevuld worden
Je wordt er helemaal poëtisch van!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
Oh dan kom ik bij jullie rokenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
We hadden ook een deur naar de tuin.
Hoop ik weer te hebben, lekker even buiten zitten, afkoelen en roken is niet toegestaan IN de kamer.
quote:
Trusten mop!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nu slapen, straks gaat de wekker weer, Pinksteren voorbij en geen officiële feestdag meer tot kerst.![]()
Welterusten allen!
Oh ja, natuurlijk!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
En 15 september wordt een officiële feestdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |