Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
sp3c en ik zullen het even gaan vragen![]()
Oh, het is nog maar 12 nachtjes slapen, dan mag ik bij het raam zitten en mag sp3c de koffers dragen
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!quote:
Slaap lekker! En tof dat je ook komt!quote:
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!
Maar juist de genante willen we graag zien.
"Kijk hier draagt sp3c zijn waterschoenen!"
"Zie, daar dacht yvonne Can te zien, maar het was een random handsome Turk".
"En hier *plukken haar vliegen in het rond* bepalen ze wie er bij het raam mag".
Je kunt alleen maar rennen als je je zwemschoentjes aanhebtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn ego
ik moet er trouwens echt wel om lachen zo met alles bij elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je dan vast gaan oefenen voor je vakantie
Broodjes, frietjes, wat komkommerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het eten met D. net als vorige keer doen?
Doen, doen, doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!
Ben nu al benieuwd naar de foto's, misschien dat Henk jullie vakantiefoto's op groot scherm kan projecteren de 15e?
ik was graag gekomen, maar mn geld is op, en ik zie voorlopig geen verbetering in de situatie. Mocht ik 15 september alsnog tijd en geld hebben kom ik vast langs met een auto vol mooie vrouwenquote:
Met eten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:47 schreef Steve het volgende:
Ik kan natuurlijk niet niet komen.. Het staat in mijn agenda.
Ovb, want dingen vastzetten vind ik eng.. Helemaal zo ver vooruit. Hopelijk heb ik dan ook een baan gevonden en stroomt het geld binnen.
.
Dat wordt Roozjee wantquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |