U R WELCOME MY DEARquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Afhankelijk van of ik dan op vakantie ben wil ik ook wel alvast met potlood ingevuld worden
quote:
Yayyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Yayyyy!
Ik wil ook gaarne weer het tochtje naar de gezelligste Huiskamer van Rotterdam en omstreken maken. Denk dat ik ook mee ga eten.
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goedquote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil wel alvast een liedje op het lijstje zetten:
ik heb ze nog steeds niet allemaal gehoordquote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goed
En bij Albanië zorg je ervoor dat Henk per ongeluk expres even tegen de CD speler aan 'valt' zodat het nummer overslaat?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de CD van 2012 dus die nummers komen allemaal goed
Dat komt 15 september wel goedquote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze nog steeds niet allemaal gehoord
Behalve die, inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En bij Albanië zorg je ervoor dat Henk per ongeluk expres even tegen de CD speler aan 'valt' zodat het nummer overslaat?
Je dochter riep op de FB chat 'Dan pas???? Jammerquote:
Ik maak wel een wilde sprong de verkeerde kant op.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve die, inderdaad![]()
Geef jij hem even een klein subtiel zetje, Cee?
Met van die ongecontroleerde woest maaiende armen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maak wel een wilde sprong de verkeerde kant op.
kun je het iig 1x makkelijk skippenquote:
Iteejer kwam al roepen dat jij en iteejer weer kwamen 'ook met voer'quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer kwam al roepen dat jij en iteejer weer kwamen 'ook met voer'
Mag Brechtje er ook weer bij op de lijst? En wil Detlev ook weer?
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ah, oftewel, ga weer foto's maken
Fotografie is al jaren een hobby (vandaar ook mijn betrokkenheid om fokfotografen als organisatie, want dat is het inmiddels wel, op te richten) maar ik heb er te weinig tijd voor om er iets mee te doen.
Foto's maken is één ding maar je moet ze eigenlijk ook allemaal ff nalopen, bijwerken etc. En daar kom ik niet aan toe, gewoon te weinig uren in een dag en zo.
Dit soort meets zijn dan weer een mooie gelegenheid om weer wat te fotograferen, in fok-verband doe ik dat verder eigenlijk nooit. Ik sta niet eens als fokfotograaf ingeschreven
Maar ik ben best trots op die fokfotografen, we hebben echt een stel hele goede fotografen. Die veel te weinig aandacht krijgen. Maar das weer een ander onderwerp.
Dan zet ik B en D er ook weer bijquote:
En mijn verjaardagquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
we doen eerst uitkijken naar de vakantie ja?
hoor!
13 dagenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
we doen eerst uitkijken naar de vakantie ja?
hoor!
True. Eigenlijk heel slim van zequote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan er maar vanaf zijn, hebben de samenstellers gedacht.
ik naai helemaal nix!!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast een vleermuisjurk gaan naaien!
Nouhouuuu Sietse, van die PED hebben wij geen last, wij organiseren gewoon een nieuwe!quote:Via this way I want to thank all of you for your amazing support and contribution to a successful Eurovision Song Contest! It was one of the best ones I ever had, regardless of the challenges. Hope you will all recover quickly from PED (Post Eurovision Depression) ♥
Ik had moemoe ook al gePMdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ik heb moemoe even ene pm gestuurd![]()
En komt sp3cs vader ook?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef sp3c het volgende:
lol awesome
link is naar dat hele ding op youtube ofzo
Jij je zin, 'vader'quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dat echt zo leuk gedaan met die jassen en dat bootje
En hij was echt![]()
sp3c en ik zullen het even gaan vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Nou misschien kunnen de Turkije vakantiegangers Can even vragen of ie ook wil komen de 15e.
Nee, nog nooit gebeurdquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Zou dat trouwens ooit eerder gebeurd zijn, een 'gewone' meet met 32 aanmeldingen in 4 uur?
Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
sp3c en ik zullen het even gaan vragen![]()
Oh, het is nog maar 12 nachtjes slapen, dan mag ik bij het raam zitten en mag sp3c de koffers dragen
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!quote:
Slaap lekker! En tof dat je ook komt!quote:
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je nog even tijd voor tussen jullie terugkomst van vakantie en 15 september!
Maar juist de genante willen we graag zien.
"Kijk hier draagt sp3c zijn waterschoenen!"
"Zie, daar dacht yvonne Can te zien, maar het was een random handsome Turk".
"En hier *plukken haar vliegen in het rond* bepalen ze wie er bij het raam mag".
Je kunt alleen maar rennen als je je zwemschoentjes aanhebtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yvonne wil onwijs vage dingen doen zoals vissen die uit je hand eten voeren enzo en foto's van sp3c die gillend als een meisje wegrent van glibberige zwembeesten op een groot scherm zijn niet goed voor mijn ego
ik moet er trouwens echt wel om lachen zo met alles bij elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je dan vast gaan oefenen voor je vakantie
Broodjes, frietjes, wat komkommerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het eten met D. net als vorige keer doen?
Doen, doen, doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt awesome dat jullie samen op vakantie gaan!
Ben nu al benieuwd naar de foto's, misschien dat Henk jullie vakantiefoto's op groot scherm kan projecteren de 15e?
ik was graag gekomen, maar mn geld is op, en ik zie voorlopig geen verbetering in de situatie. Mocht ik 15 september alsnog tijd en geld hebben kom ik vast langs met een auto vol mooie vrouwenquote:
Met eten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:47 schreef Steve het volgende:
Ik kan natuurlijk niet niet komen.. Het staat in mijn agenda.
Ovb, want dingen vastzetten vind ik eng.. Helemaal zo ver vooruit. Hopelijk heb ik dan ook een baan gevonden en stroomt het geld binnen.
.
Dat wordt Roozjee wantquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga bij Roozjee of PatriQue in bed
Want die hebben douche en toilet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |