Ja nou ja dat zijn ook gewoon mijn twee dagelijkse collega'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef Muis006 het volgende:
Welke twee collega's
Ik heb alleen je baas en diens vrouw gezien.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
OVB! Diplomauitreiking is op 12 september geloof ik (ovb dus) en als we dan daarheen gaan kan ik net zo goed tot zondag blijven.
WHYYYYYYYYquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schiet nu al in de stress als ik er aan denk dat er weer een hotel geboekt moet worden.
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
OVB! Diplomauitreiking is op 12 september geloof ik (ovb dus) en als we dan daarheen gaan kan ik net zo goed tot zondag blijven.
Zodra ik m;n scriptiecijfer terug heb weet ik of ik geslaagd ben en als dan de bevestiging van de datum komt voor de uitreiking dan zijn jullie bijna de eersten die het horenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je er ovb op! Graag op het moment dat je weet of je ovb er af mag even gillen, vooral als de lijst richting de 50 gaat lopen
Haha okeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou ja dat zijn ook gewoon mijn twee dagelijkse collega'sDus die inderdaad.
Ik vond 'de baas van Greys' - zoals het er de vorige keer stond - zo stom klinken bij nader inzien
Vooral omdat ze zich helemaal niet zo gedragen.
Maar zij vonden het dus hartstikke leuk.
Mijn 'baas' had vooral erge lol gehad met ElisaB zei hij
Ja! Ik zou jou echt graag eens ontmoeten! Leuk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh MoBlo, leuk. Heb je nog nooit ontmoet
, maar ik zie altijd je foto's in US
.
Ik hoop dat je kunt komen!quote:
als je me nakend wilt zien kun je me ook gewoon in je hotelkamer uitnodigen, daar hoeft de rest van FOK! niet van mee te genietenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon Tsjippendeelerig maanvis!
Alleen een broek met een strikkie!
Ik weet niet of jullie eigen kamer dan nu er nog is, of dat Indaha er al eentje ingepikt heeft met toiletquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga Takke eens porren.![]()
En mijn voorstel is dat de Bienvenuers ieder hun eigen kamer boeken. Zoek een sleepbuddy en doe je ding.Dan is er ook geen gedoe met kamerverdeling en kosten en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |