Om te beginnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaan we dit ook een reeks van 34 delen maken?
Hihiquote:
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef Renesite het volgende:
Eventjes twee mensen reserveren voorlopig!
Man man manquote:Op maandag 28 mei 2012 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Ik kom zeker wetenEn ik eet uiteraard weer mee!
Als je achteraf niet blijkt te kunnen, zie je dat dan wel weer, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man man man!
Ik zeg nooit zeker weten 4 maanden van te voren
Ja, we hadden gewoon heul geen Dirkh op deze meet!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik gok ook op yvonne, iteejer, Brechtje, moemoe, Detlev
En ElisaB en eigenlijk alle anderen die er bij waren en Dirkh en nog meer
Maar ik durf ze er nog niet bij te zetten, zeker Dirkh niet want dan krijg ik klappies
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Goodbye het volgende:
PatriQueje moet maar even zijn best doen om Renesite er van te overtuigen dat wij heel normaal zijn allemaal. Heus.
We hadden wel een Loveless en een Zwabquote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, we hadden gewoon heul geen Dirkh op deze meet!
Oefen je tussendoor wel af en toe even op ons poortje?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
En niet alleen omdat we dat van onszelf vinden, maar vooral omdat we elkaar ook zo normaal vinden.
Dat maakte veel goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hadden wel een Loveless en een Zwab
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:27 schreef BrandX het volgende:
Onder voorbehoud (dus een misschien) geef ik me op
Vrienden van mij zijn voor ons vriendencluppie een dag/weekend aan het organiseren in september, maar welk weekend staat nog ter discussie. Dus afhankelijk van welke dat wordt kan ik wel of niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |