quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef truedestiny het volgende:
4x nou al opnieuw het einde opgezet. "the battle is over, we have won" en dan dat prachtige liedje. Ook perfecte stem voor dit liedje.
Yup!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Fingon het volgende:
Dat lied rond 10 mint, dat was de Rains of Castamere of niet?
Vond het wel jammer dat hij verloor, maar gelukkig is Sansa er nu vandoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stannis ís ook een baas. De enige echte koning van Westeros
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef dimmak het volgende:
Hound: If you die with no blood on your sword, I'll rape your corpses.![]()
Zo kwam het nog niet bij me over. Maar ik zie het de volgende aflevering wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat hij verloor, maar gelukkig is Sansa er nu vandoor.
Omdat?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
Als Rob nu aanvalt heeft hij ze zo allemaal overwonnen.
Nu Joffrey de legers van de Tyrells en de deserteurs van Stannis erbij heeft gekregen?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
Als Rob nu aanvalt heeft hij ze zo allemaal overwonnen.
quote:
Dat van die deserteurs is geen groot punt, met de Tyrells is het wel lastiger maar aangezien pa lannister nu weer helemaal in Kings Landing zit kunnen ze een enorm stuk optrekken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu Joffrey de legers van de Tyrells en de deserteurs van Stannis erbij heeft gekregen?
De boze smilley is onderdeel van de huidige TT, dus wie is er boos?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef FerryNL het volgende:
Omdat er iemand in dit topic een beetje boos is, wil ik het volgende vragen.
Kan een moderator even de titel veranderen naar Fuck the King?
Dan is diegene ook weer blij.![]()
Vond het ook best jammer eigenlijk.quote:
Nee, dit kan ik niet uitleggen zonder iets te spoileren.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Khaleesi het volgende:
Topafleveringetje was het weer!!
Een vraagje echter van een non-bookreader: Waarom hielpen de Tyrell's de Lannisters??????? Okee, om Renly te wreken, maar dat konden ze eigenhandig ook wel bekokstoven. Het is duidelijk dat Margaery zelf op de troon aast, dus waarom de concurrent (Lannisters) helpen???
Kan iemand mij dit uitleggen zonder al te veel te spoileren?
Ik heb de boeken niet gelezen of spoilers. Wie zegt dat Joffrey perse met Sansa gaat trouwen? Er is toch geen eer te verliezen, de Starks zijn nu de vijand dus trouwen met een Tyrell kan veel voordeel hebben...zoiets??quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Khaleesi het volgende:
Topafleveringetje was het weer!!
Een vraagje echter van een non-bookreader: Waarom hielpen de Tyrell's de Lannisters??????? Okee, om Renly te wreken, maar dat konden ze eigenhandig ook wel bekokstoven. Het is duidelijk dat Margaery zelf op de troon aast, dus waarom de concurrent (Lannisters) helpen???
Kan iemand mij dit uitleggen zonder al te veel te spoileren?
Not bad, The_Groove! Vooruitziende blik? Die optie had ik nog niet doorzien!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen of spoilers. Wie zegt dat Joffrey perse met Sansa gaat trouwen? Er is toch geen eer te verliezen, de Starks zijn nu de vijand dus trouwen met een Tyrell kan veel voordeel hebben...zoiets??
Wat je zegt, Tyrell + Tywin = win. En King's Landing neemt Stark sowieso niet zomaar in, zeker niet nu het barstensvol rugridders zit.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Dat van die deserteurs is geen groot punt, met de Tyrells is het wel lastiger maar aangezien pa lannister nu weer helemaal in Kings Landing zit kunnen ze een enorm stuk optrekken.
Mevrouw Tyrell laat nogal duidelijk merken dat het haar niet boeit dat Renly homo is en daar zit voor de macht. She wants to rule.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not bad, The_Groove! Vooruitziende blik? Die optie had ik nog niet doorzien!
Mag ik trouwens nog even benadrukken dat ik deze aflevering eigenlijk best wel spectaculair vond.
Al die azijnpissers beweerden dat het een groot fiasco zou worden door gebrek aan budget, maar (afgezien van de kleine, donkere battlescenes) maakte het toch wel indruk vond ik. Dat wildfire alleen al, totally delivered!
Sansa is aan het inpakken samen met de Houndquote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mevrouw Tyrell laat nogal duidelijk merken dat het haar niet boeit dat Renly homo is en daar zit voor de macht. She wants to rule.
Overduidelijk dat Sansa en Joffrey nooit zullen trouwen.
Dat zie je helemaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sansa is aan het inpakken samen met de Hound
SPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal niet.
Dat werd slechts geimpliceerd.Dat zullen we de volgende aflevering wel zien wat er precies gaat gebeurenSPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het even opgezocht en:quote:Op maandag 28 mei 2012 19:51 schreef DeMessias het volgende:
Lijkt me toch vrij duidelijk dat Sansa niet meegaat met The Hound.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
[..]
Ik heb het even opgezocht en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PS: ik ga ook de ep nog eens terugkijken!"Kill the Braavosi, bring the girl!"
[..]
Ik heb het even opgezocht en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat ook de aflevering te kijken en ik had gewoon echt geen idee waar het heen ging, het kon iedere kant opgaan qua macht.
Geweldig
吴 曼 迪
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap niet waarom jullie deze aflevering nou zo geweldig vonden.. Minimalistisch slagveldje ..
Einde van t eerste seizoen vet!
Dit seizoen dan he, volgend jaar seizoen 3quote:Op maandag 28 mei 2012 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
zou wel heel matig zijn als er nog maar 1 komt
Geil wijf toch?, voegt ook iets toe aan de serie.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet erg dat we Daenerys niet hebben gezien. Vind het maar een saai gedoe daar, in de boeken ook al
I AM THE MOTHER OF DRAGONSquote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Zenato het volgende:
[..]
Geil wijf toch?, voegt ook iets toe aan de serie.
link?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Khaleesi het volgende:
In de teasert voor volgende week zag ik dat ze iets heul spannends gaat beleven.
Lekker is ze wel ja, maar meer ook nietquote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Zenato het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik het zeker een geslaagde scene, zat toch met spanning te kijken.
Nu wel benieuwd hoe de 'aftermath' is in de volgende aflevering. Blijf wel steeds vinden dat Joffry wel de arrogantie heeft van een koning en een sterke persoonlijkheid, alleen is hij meer van het eerst doen en dan denken ipv andersom. Aan de ene kant wil je wel een sterke koning, aan de andere kant wil je weer geen koning die iemand onthoofd want een dief en dan blijkt dat ie bijv de kroon van Stannis gejat heeft en juist hulde verdient.
quote:
Ik denk dat Sansa voor Joffrey nog altijd heel veel waard is. Als Stark-dochter geeft zij hem een stevige claim op het Noorden, helemaal als de Lannisters de oorlog winnen. Maergery Tyrell is - after all - uit een veel minder machtige familie. Niet machteloos maar niet van de statuur van de Starks.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mevrouw Tyrell laat nogal duidelijk merken dat het haar niet boeit dat Renly homo is en daar zit voor de macht. She wants to rule.
Overduidelijk dat Sansa en Joffrey nooit zullen trouwen.
Sansa blijf idd een leeghoofd. Als je met haar zou daten via Relatieplanet of whatever en je vraagt hoe ze heet zou ze nog zeggen: wat jij maar wilquote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gimme gimme gimme
Tevens: Arya![]()
![]()
Naast Jon de enige Stark die haar kop gebruikt.
Wat precies?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Zenato het volgende:
[..]
Eerst wel ja, maar dat veranderd nu toch al steeds meer de afgelopen seizoenen? Ze begint het spelletje te begrijpen heb ik het ideequote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sansa blijf idd een leeghoofd. Als je met haar zou daten via Relatieplanet of whatever en je vraagt hoe ze heet zou ze nog zeggen: wat jij maar wil
Echt, zo leeg en totaal geen eigen houding.
Dat is precies hoe ze overleeft. Haar enige andere alternatieven zijn haar familie verraden of haar hoofd verliezen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sansa blijf idd een leeghoofd. Als je met haar zou daten via Relatieplanet of whatever en je vraagt hoe ze heet zou ze nog zeggen: wat jij maar wil
Hahaha zou jou wel is willen zien in haar plaats.. En dan een eigen mening hebben.. Hahahahaquote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat wil een man nog meer? Eentje met een eigen mening?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dezequote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef Klauz het volgende:
[..]
dat hoofd dat horizontaal door midden gekapt werd ....
Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk ze zelfs subtiel rebelleert. Ze weet volgens mij dondersgoed dat dit Joffrey bizar irriteert, maar dat hij er niets van kan zeggen en/of tegen kan doen omdat ze juist alles doet wat hij zegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.
idd ... "Oh, ik weet zeker dat je in de voorhoede zult vechten!"quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ze zelfs subtiel rebelleert. Ze weet volgens mij dondersgoed dat dit Joffrey bizar irriteert, maar dat hij er niets van kan zeggen en/of tegen kan doen omdat ze juist alles doet wat hij zegt.
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Klauz het volgende:
The Hound is ook wel een gevoelige man trouwens.
Hij roept wel steeds "i like to kill" en zo, maar daaronder zit een klein hartje.
Overigens: waarom mogen the Hound en Bron elkaar niet zo?
Nice.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.
Vond ik ook een vette scene.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.
Dat botst.
Volgens mij kon ie het niet handlen dat Bron net z'n leven had gered.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef arucard het volgende:
The Hound gaf ook erg snel op ineens vond ik
Nogmaals, vergeleken met Bran en Arya heeft ze gewoon ook weinig kennis van zaken. Breien was belangrijker dan alle houses met spreuken en afbeeldingen kennen. Hoewel dat wellicht is ingegeven door hoe haar ouders haar willen opvoeden natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.
Zij kon dat ook wel gewoon opdreunen hoor. Dat zag je een keer in een scene in de kamer van de Iron Throne met haar Septa geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nogmaals, vergeleken met Bran en Arya heeft ze gewoon ook weinig kennis van zaken. Breien was belangrijker dan alle houses met spreuken en afbeeldingen kennen. Hoewel dat wellicht is ingegeven door hoe haar ouders haar willen opvoeden natuurlijk.
Nee hij heeft een fobie voor vuur. Zie z'n bek halfverbrand zijn omdat hij ooit met zn kop in een vuur is geduwd door z'n broertjequote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij kon ie het niet handlen dat Bron net z'n leven had gered.
Ik denk omdat Bron het vechten/doden niet serieus neemt en The Hound heel afwijkende normen en waarden heeft over vechten en doden, een soort twisted knight's honour.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Klauz het volgende:
The Hound is ook wel een gevoelige man trouwens.
Hij roept wel steeds "i like to kill" en zo, maar daaronder zit een klein hartje.
Overigens: waarom mogen the Hound en Bron elkaar niet zo?
Zelfs mijn Dubro is opquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wildfyre dr over, even aansteken.....
En schoon
Nou kan ik nooit meer afwassen zonder er evil bij te lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfs mijn Dubro is op
I did not come prepared...
De Tyrells zijn op de Lannisters na de rijkste familie van de Seven Kingdoms, kunnen de grootste legers op de been brengen en hun vloot doet niet onder voor de Royal Fleet.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sansa voor Joffrey nog altijd heel veel waard is. Als Stark-dochter geeft zij hem een stevige claim op het Noorden, helemaal als de Lannisters de oorlog winnen. Maergery Tyrell is - after all - uit een veel minder machtige familie. Niet machteloos maar niet van de statuur van de Starks.
Spreuken niet kennen is gelijk "geen kennis van zaken" hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nogmaals, vergeleken met Bran en Arya heeft ze gewoon ook weinig kennis van zaken. Breien was belangrijker dan alle houses met spreuken en afbeeldingen kennen. Hoewel dat wellicht is ingegeven door hoe haar ouders haar willen opvoeden natuurlijk.
Hoe heet zijn broertje?? Bron???quote:Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee hij heeft een fobie voor vuur. Zie z'n bek halfverbrand zijn omdat hij ooit met zn kop in een vuur is geduwd door z'n broertje
De broer van Sandor Clegane is Gregor Clegane aka the Mountainquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hoe heet zijn broertje?? Bron???
Niet antwoorden als je een boeklezer bent, please.
vergeet Stannis nietquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef WheeleE het volgende:
Holy mother of fuck!![]()
![]()
Wat een aflevering!
Wildfire! Tyrion! Hound! Joffrey! Tyrion! Cersei! Tywin! Tyrion!
Brain overload...meltdown imminent
ah ja, zo zat hetquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De broer van Sandor Clegane is Gregor Clegane aka the Mountain
Zij kent dat volgens mij ook wel inderdaad, alleen was zij meer gericht op het koningin worden en een nette dame zijn terwijl Arya meer een jongensmeisje is.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The Hound zijn broer is The Mountain (die gast die z'n paard zijn hoofd er af hakt in het toernooi)quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Klauz het volgende:
[..]
Daar hoef je idd geen boeklezert voor te wezenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Klauz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Hound zijn broer is The Mountain (die gast die z'n paard zijn hoofd er af hakt in het toernooi)
Hahahahah jouw UIquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daar hoef je idd geen boeklezert voor te wezen
Paardenvlees op broodquote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
![]()
SWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD
![]()
![]()
*chop*
Ja nou ja, die vond ik wel ok. Niet spectaculair. Een beetje dom dat ie zo ergens vooraan in een hoekje bezig was. Dan vraag je erom om gepakt te worden.quote:
Nee, de jouwe! Baesje de master baes dat je bent!quote:
Gepakt? Volgens mij werd ie juist door z'n ridders teruggehaald omdat het een lost cause was.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja nou ja, die vond ik wel ok. Niet spectaculair. Een beetje dom dat ie zo ergens vooraan in een hoekje bezig was. Dan vraag je erom om gepakt te worden.
Wel mooi kloontjequote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee, de jouwe! Baesje de master baes dat je bent!A man has spoken.
Oh waren dat ridders van hem? Ik dacht Lannister-getrouwen. Even gemist in de hectiek.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Gepakt? Volgens mij werd ie juist door z'n ridders teruggehaald omdat het een lost cause was.
Ik denk het wel iigquote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh waren dat ridders van hem? Ik dacht Lannister-getrouwen. Even gemist in de hectiek.
Zou best kunnen hoorquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat nou als Jaqen en Khaleesi kinderen zouden krijgen?Zouden waarschijnlijk draken wezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik denk niet dat lannisters hem zo zachtaardig mee zouden nemenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh waren dat ridders van hem? Ik dacht Lannister-getrouwen. Even gemist in de hectiek.
Dat was ook wel echt een lijp stuk inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
The Hound zijn broer is The Mountain (die gast die z'n paard zijn hoofd er af hakt in het toernooi)
Dat was voor mij het moment in GoT dat ik dacht: woooooooow deze shizzle is een blijvertje!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een lijp stuk inderdaad.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een lijp stuk inderdaad.
Welke man of vrouw houdt er nou niet van doggystylequote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Samen met alle porno int begin ja ...
Goed punt ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef invine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lannisters hem zo zachtaardig mee zouden nemen
Ik nam eigenlijk aan dat het iemand van Stannis was. Die hebben reden om Tyrion af te maken. Als het inderdaad een goldcloak was ben ik benieuwd naar de follow up...quote:Maar hoezo werd tyrion neergehaald door een goldcloak?
shizzle da wizzle da bizzlequote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat was voor mij het moment in GoT dat ik dacht: woooooooow deze shizzle is een blijvertje!
Dat is ook het enige stuk dat Robert een beetje van zijn vroegere warrior laat zien vind ik.quote:
De mogelijkheid is al eerder aangedragen dat het Cersei was die hem wilde vermoorden.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goed punt ja.
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat het iemand van Stannis was. Die hebben reden om Tyrion af te maken. Als het inderdaad een goldcloak was ben ik benieuwd naar de follow up...
eh dat heb ik niet gezienquote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef Cara het volgende:
zagen hier de non-book readers duidelijk genoeg dat het iemand aan tyrions kant was die hem aanviel? zou zonde zijn als 50% het mist.
Ik denk juist dat Cersei ook wel dondersgoed weet dat ze Tyrion nodig heeft. Hij is een veel beter tacticus dan Cersei en Joffrey samen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De mogelijkheid is al eerder aangedragen dat het Cersei was die hem wilde vermoorden.
Ik heb ff teruggekeken en in een gesprek tussen haar en Sansa zegt ze zoiets als "als mijn broer deze strijd "onverhoopt" mocht overleven o.i.d. (vrij vertaald uit mijn hoofd). Saillant detail!!!!!
Ser Mandon Moore.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is degene die Tyrion raakt.
Gezien het verrassende gezicht van Tyrion lijkt het me een Lannister.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is degene die Tyrion raakt.
Gezien het verrassende gezicht van Tyrion lijkt het me een Lannister.
Een Kingsguard dus.quote:
voor mij was het heel obvious gedaan dat het mandon moore was. maar kan me zo wel voorstellen dat mensen het missen. jammer dat ze tyrion niet even.. sir mandon? hebben laten zeggen, dan had het wel wat duidelijk geweestquote:
Moore werd daarna gedood door Pod toch? Dan kunnen ze er alsnog achter komen?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
voor mij was het heel obvious gedaan dat het mandon moore was. maar kan me zo wel voorstellen dat mensen het missen. jammer dat ze tyrion niet even.. sir mandon? hebben laten zeggen, dan had het wel wat duidelijk geweest
Die gasten met die helmen zie je ook steeds bij Joffrey.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Klauz het volgende:
ik weet niet meer wie Ser Mandon Moore was.
een kingsguard, ok, maar kwam hij ook eerder voor in de serie?
ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandon Moore is.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die gasten met die helmen zie je ook steeds bij Joffrey.
Nee ik ook niet, maar ik zag wel dat 't er één van de Kingsguard was :pquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Klauz het volgende:
[..]
ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandon Moore is.
A man watches closely for three times, lovely girl.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijken jullie ook allemaal de eps 5 keer?
Ik vind het echt leuk dat je dan elke keer weer iets nieuws ziet.
(In my defence, ik heb soms last van slapeloosheid)
Ja in Season 1 een paar keer en de vorige aflevering van dit seizoen toen die hoer van Tyrion binnen werd gebracht.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Klauz het volgende:
ik weet niet meer wie Ser Mandon Moore was.
een kingsguard, ok, maar kwam hij ook eerder voor in de serie?
En ook eerder deze aflevering, wanneer Joffrey zegt dat Mandon e.a. in naam van de koning moeten vechten omdat hij door z'n mammie wordt weggeroepen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja in Season 1 een paar keer en de vorige aflevering van dit seizoen toen die hoer van Tyrion binnen werd gebracht.
quote:ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandy Moore is.
WTF 5x.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 keer is wel genoeg voor mijquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijkt me ook dat je als serie je Emmy-winnend acteur niet onherkenbaar gruwelijk wil verminken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef zoefschildpad het volgende:
In het boek wordt tyrion's halve neus eraf gehakt, vroeg me al af hoe de make-up dat ging doen, niet dus.
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef zoefschildpad het volgende:
In het boek wordt tyrion's halve neus eraf gehakt, vroeg me al af hoe de make-up dat ging doen, niet dus.
Zouden ze dan ook goed kunnen moonwalken ?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).
Liever dat dan zo'n good ol' rat-in-a-bucket!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).
Ah bah. A man prefers poison.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n good ol' rat-in-a-bucket!
Auwwwww, heehee! *crotch grab*quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook goed kunnen moonwalken ?
Eindbaasquote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef dimmak het volgende:
Hound: If you die with no blood on your sword, I'll rape your corpses.![]()
Nou heb ik dat lied in mijn hoofdquote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kahleesi are you ok are you ok kahleesi
[..]
Dreigement van niks natuurlijk
Zo was ie ja, geniaal hahaha! Maar ik had niet door dat een goldcloak Tyrion aanviel.quote:
Mooi die reactie toen ie dat vuur zag, hoe bang ie was. Goed geacteerd.quote:
Niemand snapt mijn man-crush op Jaqenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef TheHappyPrince het volgende:
Nu snappen mijn vrienden eindelijk waarom ik een crush heb op de Hound.
Baasquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee hij heeft een fobie voor vuur. Zie z'n bek halfverbrand zijn omdat hij ooit met zn kop in een vuur is geduwd door z'n broertje
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Maakt me geen drol uit, zou hem alsnog mij laten doen
_0_quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar dan wel op zijn..... hier komtie..... Houndjes !!!Oooooh snap!
Geil!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar dan wel op zijn..... hier komtie..... Houndjes !!!Oooooh snap!
En je telkens weer afvragen of die spelfouten nou opzettelijk zijn of niet...quote:Matige poging tot nerd humor
quote:
Want het moet nerdhumor zijn? Don't be hatin'quote:Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En je telkens weer afvragen of die spelfouten nou opzettelijk zijn of niet...
Nee dommie, ik bedoel op dat plaatje!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Want het moet nerdhumor zijn? Don't be hatin'
Welke spelfoutenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee dommie, ik bedoel op dat plaatje!!!
Helemaal niet opgevallen, darnquote:
Ah nee verdomme dat Lannister stuk incest tumor moet echt heel rap en heel pijnlijk dood.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah nee verdomme dat Lannister stuk incest tumor moet echt heel rap en heel pijnlijk dood.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef Wihakayda het volgende:
Gifjes van de ep
http://imgur.com/a/3ThKJ#0
Sansa is een Lannisterquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah nee verdomme dat Lannister stuk incest tumor moet echt heel rap en heel pijnlijk dood.
volgende week is de laatstequote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit allemaal van de laatste episode?
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit allemaal van de laatste episode?
Ja maar je zei het onder dat plaatje van Sansa en Ned.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sansa is toch geen incest? Joffrey wel.
Klinkt als een goeie band voor op pinkpopquote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef Klauz het volgende:
Dat wordt een mooi reisduo trouwens ... Sansa & the Hound
Nepquote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
Dit zag er wel iets te nep uit.
Want Ned is dood door dat stuk vreten?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar je zei het onder dat plaatje van Sansa en Ned.
naja laat maar.
Dat bleek niet echt uit je post dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Want Ned is dood door dat stuk vreten?
Of beginnen te schreeuwen voordat ze er eens over nagedacht hadden.quote:
nou nou, wat een baas ...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef speknek het volgende:
Wat een bazenaflevering, wat een baas is Tywin Lannister.
Nou je het zegt...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Klauz het volgende:
[..]
nou nou, wat een baas ...... Joffrey blijft nu nog langer op de troon, de kleine Hitler
Is bij meer series die ik kijk dat einde van seizoenen een stuk langer duren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef Tweek het volgende:
Blijkbaar duurt de aflevering van volgende week 70 minuten: http://news.directv.com/2(...)-week-may-28-june-3/
Heb je de aflevering wel gezien?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:41 schreef So_Surreal het volgende:
Is Tyrion serieus dood?!
Hij is/was mijn favo character
Nee joh, hij gaat gewoon slapen. Net als Rose in Titanicquote:Op maandag 28 mei 2012 23:41 schreef So_Surreal het volgende:
Is Tyrion serieus dood?!
Hij is/was mijn favo character
Omdat het dan meestal twee afleveringen zijn, game of thrones is volgens mij in ieder geval nog niet afgeweken van de normale tijdsduur.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is bij meer series die ik kijk dat einde van seizoenen een stuk langer duren.
Wel tof.
Nee, gewoon van 60 naar 75 minuten o.i.d. Maar voor GoT is dit wel nieuw volgens mij inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat het dan meestal twee afleveringen zijn, game of thrones is volgens mij in ieder geval nog niet afgeweken van de normale tijdsduur.
Waarschijnlijk om nog wat extra tijd te kunnen verspillen aan weer zo'n voortkabbelend volstrekt irrelevant gesprek tussen Robb en Oona...quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef Tweek het volgende:
Blijkbaar duurt de aflevering van volgende week 70 minuten: http://news.directv.com/2(...)-week-may-28-june-3/
Ja net op de ipad dus zag niet alles even goed.quote:
Ja, dat is ook het geval.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja net op de ipad dus zag niet alles even goed.
Ik dacht te zien dat hij alleen maar een snee in zijn wang had ?
Afschieten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere dat gemekke van Cersei heel de tijd
"Sansaaaah, lill dooove?"
"Sansa, come here!"
"Sansaaaaah..."
Etc. etc.
Kun je nagaan, het scheelde niks of ze had zichzelf gewoon van kant gemaakt en dan waren we er van af geweest.....quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Sansa, come here!"
"Sansaaaaah..."
Etc. etc.
Oh echt? Dat was me niet opgevallenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hij had ook een snee in zn voorhoofd, en neus, compleet daardoorheen gehakt
Schuin over zijn hoofd ja, maar lijkt me wat overdreven om van dood te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja net op de ipad dus zag niet alles even goed.
Ik dacht te zien dat hij alleen maar een snee in zijn wang had ?
ik vond dat matige scenes.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Sansa, come here!"
"Sansaaaaah..."
Etc. etc.
je zag wel heel duidelijk dat het fake wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Schuin over zijn hoofd ja, maar lijkt me wat overdreven om van dood te gaan.
Nope; Stark gaat Kings Landing nu zeker niet innemen maar ze kunnen Rob ook niet aanvallen en met zekerheid winnen. (in tegendeel, ze hebben aardig wat troepen verloren met de veldslag bij Kings Landing en ik denk ook niet dat er veel deserteurs zijn overgelopen tbh)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat je zegt, Tyrell + Tywin = win. En King's Landing neemt Stark sowieso niet zomaar in, zeker niet nu het barstensvol rugridders zit.
Davos zei toch tegen Stannis dat ie Melisandre niet mee moest nemen naar Blackwater, want als ie zou winnen zou iedereen denken dat de overwinning door Melisandre kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat ik me dus afvraag, waar is Melisandre? Ik wachtte telkens op de shadow/demon die sneak attacks ging uitvoeren.
Ik dacht dat hij bewusteloos raakte. Is ie ook al boekdood? Zoals Smokey ook boekdood was en niet duidelijk werd gemaakt in de tvserie zelf?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat gewoon slapen. Net als Rose in TitanicZoet maar nu.
- Bad guys winquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, nu viel ik weer in slaap. Snap ik nog geen drol van wat er nu exact gebeurde allemaal
Zo kom ik wel weer aan 5 keer
Slechts kanonvoerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag er anders kapotveel dood neervallen
SPOILER: boekspoiler over iets dat deze aflevering gebeurd is!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je geen boekenlezer bent!Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
die hebben ze uit de serie gehaald wegens negatieve reactiesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat ik me dus afvraag, waar is Melisandre? Ik wachtte telkens op de shadow/demon die sneak attacks ging uitvoeren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:56 schreef VeX- het volgende:
Het feit dat er iets met Tyrion zou gebeuren wist ik helaas al doordat ik een tijd geleden een boekspoiler voor m'n kiezen kreeg.
Sommige boeklezers lieten in dit topic al doorschemeren dat het een en ander gewijzigd is ten opzichte van het boek en volgens mij heeft die spoiler daar mee te maken.
Kan een boeklezer me dat (evt. in een pm) verhelderen, want dan kan ik die spoiler ook weer achter me laten.SPOILER: boekspoiler over iets dat deze aflevering gebeurd is!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je geen boekenlezer bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Jon is juist degene die niet zijn hoofd gebruiktquote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gimme gimme gimme
Tevens: Arya![]()
![]()
Naast Jon de enige Stark die haar kop gebruikt.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:00 schreef kossikvassik2 het volgende:
Je ziet wel dat dit een aflevering geschreven door GRRM zelf was!
Waarschijnlijk wou hij, omdat dit toch wel de plot episode is, hem zelf doen. Heeft niets met kwaliteit of het vele geweld te maken denk ik zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nou, je ziet het wel, het staat er namelijk bij tijdens de openingcredits
is dat zijn naam, GRRM!!?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
GRRM kan trouwens zo meespelen in GoT, hoeft niet eens door de makeup, alleen wat ouderen kleren aan en ze hadden hem kunnen casten als Craster
[ afbeelding ]
Misschien omdat Loras als eerste de throneroom binnenkwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 05:09 schreef Maanvis het volgende:
oja, geniale aflevering deze. wel werden sommige dingen slecht uitgelegd. hoe moest ik nu weten dat het de tyrells waren die redding brachten?
Eigenlijk is hij de enige met genoeg ervaring en verstand om op de troon te zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef speknek het volgende:
Wat een bazenaflevering, wat een baas is Tywin Lannister.
En dan nog geen tieten te zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om nog wat extra tijd te kunnen verspillen aan weer zo'n voortkabbelend volstrekt irrelevant gesprek tussen Robb en Oona...
weet je nog wat hij met Tyrions eerste vriendinnetje heeft gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij de enige met genoeg ervaring en verstand om op de troon te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |