Davos zei toch tegen Stannis dat ie Melisandre niet mee moest nemen naar Blackwater, want als ie zou winnen zou iedereen denken dat de overwinning door Melisandre kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat ik me dus afvraag, waar is Melisandre? Ik wachtte telkens op de shadow/demon die sneak attacks ging uitvoeren.
Ik dacht dat hij bewusteloos raakte. Is ie ook al boekdood? Zoals Smokey ook boekdood was en niet duidelijk werd gemaakt in de tvserie zelf?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat gewoon slapen. Net als Rose in TitanicZoet maar nu.
- Bad guys winquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, nu viel ik weer in slaap. Snap ik nog geen drol van wat er nu exact gebeurde allemaal
Zo kom ik wel weer aan 5 keer
Slechts kanonvoerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag er anders kapotveel dood neervallen
SPOILER: boekspoiler over iets dat deze aflevering gebeurd is!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je geen boekenlezer bent!Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
die hebben ze uit de serie gehaald wegens negatieve reactiesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef sanakthe het volgende:
Wat ik me dus afvraag, waar is Melisandre? Ik wachtte telkens op de shadow/demon die sneak attacks ging uitvoeren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:56 schreef VeX- het volgende:
Het feit dat er iets met Tyrion zou gebeuren wist ik helaas al doordat ik een tijd geleden een boekspoiler voor m'n kiezen kreeg.
Sommige boeklezers lieten in dit topic al doorschemeren dat het een en ander gewijzigd is ten opzichte van het boek en volgens mij heeft die spoiler daar mee te maken.
Kan een boeklezer me dat (evt. in een pm) verhelderen, want dan kan ik die spoiler ook weer achter me laten.SPOILER: boekspoiler over iets dat deze aflevering gebeurd is!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je geen boekenlezer bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Jon is juist degene die niet zijn hoofd gebruiktquote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gimme gimme gimme
Tevens: Arya![]()
![]()
Naast Jon de enige Stark die haar kop gebruikt.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:00 schreef kossikvassik2 het volgende:
Je ziet wel dat dit een aflevering geschreven door GRRM zelf was!
Waarschijnlijk wou hij, omdat dit toch wel de plot episode is, hem zelf doen. Heeft niets met kwaliteit of het vele geweld te maken denk ik zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nou, je ziet het wel, het staat er namelijk bij tijdens de openingcredits
is dat zijn naam, GRRM!!?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
GRRM kan trouwens zo meespelen in GoT, hoeft niet eens door de makeup, alleen wat ouderen kleren aan en ze hadden hem kunnen casten als Craster
[ afbeelding ]
Misschien omdat Loras als eerste de throneroom binnenkwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 05:09 schreef Maanvis het volgende:
oja, geniale aflevering deze. wel werden sommige dingen slecht uitgelegd. hoe moest ik nu weten dat het de tyrells waren die redding brachten?
Eigenlijk is hij de enige met genoeg ervaring en verstand om op de troon te zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef speknek het volgende:
Wat een bazenaflevering, wat een baas is Tywin Lannister.
En dan nog geen tieten te zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om nog wat extra tijd te kunnen verspillen aan weer zo'n voortkabbelend volstrekt irrelevant gesprek tussen Robb en Oona...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |