Inderdaad, Fuck Sansa!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:09 schreef maurisioo het volgende:
Mooie aflevering!![]()
En the Hound was geniaal. "Fuck the Kingsguard, Fuck the city, Fuck the king!"![]()
True, maar vorige week kreeg hij van Tywin het bevel om op Harrenhal te passen. Maar gelukkig is het je al duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik herkende de aanvaller van Tyrion niet direct als kingsguard, en dacht het zelfde type armor als the mountain te zien.
Dat ie in harrenhal zat hoeft niet veel te betekenen uiteraard, want dat zat tywin ook![]()
Het was mij even verwarrend, door alle actie, maar zoals je zws gelezen hebt is het me nu duidelijk.
Ja wat was ik denkende. Ik ben klaarblijkelijk niet competent genoeg om deze serie te mogen kijken, en steek schraal af bij echte kenners zoals jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat harnas leek niet eens op dat van de mountain
Het lied en zijn geschiedenis zelf zijn geen spoilers. Wel waar het allemaal gepeeld wordt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Mascio het volgende:
Mensen, google trouwens niet op de Rains of Castamere, dat liedje dus. Major spoiler![]()
SPOILER: spoilervrije geschiedenis van het nummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Wat een baas inderdaadquote:
Hij heeft Stannis nu, ben benieuwd wat hij met Hearteater gaat doenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat een baas inderdaad![]()
Ken de boekenreeks niet maar hoop toch wel dat Joffrey nog even goed vernederd wordt voor het eind van het seizoen.
Zij mocht toch niet mee van Stannis?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft Stannis nu, ben benieuwd wat hij met Hearteater gaat doenen wanneer Melisandre opduikt had haar eigenlijk wel ter ondersteuning verwacht bij de aanval.
Dit is ook het enige wat mij naar binnen kan krijgen op zonnige dagen als deze.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Schalks. het volgende:
En juist deze aflevering besloot ik buiten in mijn hangmat te bekijken. Ik zag geen steek.
Snel weer binnen gaan zitten.
Waarom? Zijn de boeken zo veel beter?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind de serie sinds ik de boeken aan het lezen ben steeds minder aan (seizoen twee vond ik sowieso al minder). Of dat aan de serie ligt of aan de boeken, ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |