Absoluut mee eens.quote:
Is je scherm niet gewoon in slaapstand gegaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
God wat een irritant donker begin! Ik zit al 5 minuten naar een zwart vierkant op mijn laptop te kijken
Ik weet niet of je vorige aflevering op hebt zitten letten, maar The Mountain zit in Harrenhal en is überhaupt nooit onderdeel van The Kingsguard geweest.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:20 schreef muzas het volgende:
Ik snap ff 1 ding niet; Was het nou the mountain / Gregor Clegane die Tyrion aanviel? Waarom zou ie dat doen?
Iddquote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik leef steeds minder mee met de StarksTenminste, met Robb dan. Dat karakter doet me niet zovee. Sansa vind ik steeds mooier en interessanter worden en Arya staat een beetje stil, maar vind ik nog wel boeiend. Robb daarentegen......... Hmmz. Schiet toch godverdomme een beetje op man!
Ja klopt dat was hem.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:44 schreef Rahl het volgende:
Was trouwens nou Loras Tyrell (Renly's gay lovalova) aan het eind die met Tywin binnenstormde? Er was één prettyboy zonder helm, dus dat was geen extra, maar ik kon niet zo snel zien of 't Loras was.
Ik was net begonnen met typen over hoe hij dat nou had kunnen doen, die stoute homo, heulen met de vijand .... maar dit is op zich wel logischquote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Mascio het volgende:
Ja, dat was 'm. Want hij wilde wraak nemen op Stannis. Is 'm aardig gelukt.
Ik herkende de aanvaller van Tyrion niet direct als kingsguard, en dacht het zelfde type armor als the mountain te zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vorige aflevering op hebt zitten letten, maar The Mountain zit in Harrenhal en is überhaupt nooit onderdeel van The Kingsguard geweest.
Dat harnas leek niet eens op dat van de mountainquote:Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik herkende de aanvaller van Tyrion niet direct als kingsguard, en dacht het zelfde type armor als the mountain te zien.
Dat ie in harrenhal zat hoeft niet veel te betekenen uiteraard, want dat zat tywin ook![]()
Het was mij even verwarrend, door alle actie, maar zoals je zws gelezen hebt is het me nu duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |