ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandon Moore is.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die gasten met die helmen zie je ook steeds bij Joffrey.
Nee ik ook niet, maar ik zag wel dat 't er één van de Kingsguard was :pquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef Klauz het volgende:
[..]
ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandon Moore is.
A man watches closely for three times, lovely girl.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijken jullie ook allemaal de eps 5 keer?
Ik vind het echt leuk dat je dan elke keer weer iets nieuws ziet.
(In my defence, ik heb soms last van slapeloosheid)
Ja in Season 1 een paar keer en de vorige aflevering van dit seizoen toen die hoer van Tyrion binnen werd gebracht.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Klauz het volgende:
ik weet niet meer wie Ser Mandon Moore was.
een kingsguard, ok, maar kwam hij ook eerder voor in de serie?
En ook eerder deze aflevering, wanneer Joffrey zegt dat Mandon e.a. in naam van de koning moeten vechten omdat hij door z'n mammie wordt weggeroepen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja in Season 1 een paar keer en de vorige aflevering van dit seizoen toen die hoer van Tyrion binnen werd gebracht.
quote:ja, ik weet wel wat kingsguards zijn, maar niet wie Mandy Moore is.
WTF 5x.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 keer is wel genoeg voor mijquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijkt me ook dat je als serie je Emmy-winnend acteur niet onherkenbaar gruwelijk wil verminken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef zoefschildpad het volgende:
In het boek wordt tyrion's halve neus eraf gehakt, vroeg me al af hoe de make-up dat ging doen, niet dus.
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).quote:Op maandag 28 mei 2012 22:14 schreef zoefschildpad het volgende:
In het boek wordt tyrion's halve neus eraf gehakt, vroeg me al af hoe de make-up dat ging doen, niet dus.
Zouden ze dan ook goed kunnen moonwalken ?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).
Liever dat dan zo'n good ol' rat-in-a-bucket!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik ben er blij om, wordt er een beetje misselijk van sinds ik de verhalen over bijv. Assyriërs of Ottomanen lees en wat ze met hun vijanden deden, of met koningen als ze de troon overnamen (namelijk de neus eraf snijden dus).
Ah bah. A man prefers poison.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n good ol' rat-in-a-bucket!
Auwwwww, heehee! *crotch grab*quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook goed kunnen moonwalken ?
Eindbaasquote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef dimmak het volgende:
Hound: If you die with no blood on your sword, I'll rape your corpses.![]()
Nou heb ik dat lied in mijn hoofdquote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kahleesi are you ok are you ok kahleesi
[..]
Dreigement van niks natuurlijk
Zo was ie ja, geniaal hahaha! Maar ik had niet door dat een goldcloak Tyrion aanviel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |