quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef truedestiny het volgende:
4x nou al opnieuw het einde opgezet. "the battle is over, we have won" en dan dat prachtige liedje. Ook perfecte stem voor dit liedje.
Yup!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef Fingon het volgende:
Dat lied rond 10 mint, dat was de Rains of Castamere of niet?
Vond het wel jammer dat hij verloor, maar gelukkig is Sansa er nu vandoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stannis ís ook een baas. De enige echte koning van Westeros
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef dimmak het volgende:
Hound: If you die with no blood on your sword, I'll rape your corpses.![]()
Zo kwam het nog niet bij me over. Maar ik zie het de volgende aflevering wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat hij verloor, maar gelukkig is Sansa er nu vandoor.
Omdat?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
Als Rob nu aanvalt heeft hij ze zo allemaal overwonnen.
Nu Joffrey de legers van de Tyrells en de deserteurs van Stannis erbij heeft gekregen?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
Als Rob nu aanvalt heeft hij ze zo allemaal overwonnen.
quote:
Dat van die deserteurs is geen groot punt, met de Tyrells is het wel lastiger maar aangezien pa lannister nu weer helemaal in Kings Landing zit kunnen ze een enorm stuk optrekken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu Joffrey de legers van de Tyrells en de deserteurs van Stannis erbij heeft gekregen?
De boze smilley is onderdeel van de huidige TT, dus wie is er boos?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef FerryNL het volgende:
Omdat er iemand in dit topic een beetje boos is, wil ik het volgende vragen.
Kan een moderator even de titel veranderen naar Fuck the King?
Dan is diegene ook weer blij.![]()
Vond het ook best jammer eigenlijk.quote:
Nee, dit kan ik niet uitleggen zonder iets te spoileren.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Khaleesi het volgende:
Topafleveringetje was het weer!!
Een vraagje echter van een non-bookreader: Waarom hielpen de Tyrell's de Lannisters??????? Okee, om Renly te wreken, maar dat konden ze eigenhandig ook wel bekokstoven. Het is duidelijk dat Margaery zelf op de troon aast, dus waarom de concurrent (Lannisters) helpen???
Kan iemand mij dit uitleggen zonder al te veel te spoileren?
Ik heb de boeken niet gelezen of spoilers. Wie zegt dat Joffrey perse met Sansa gaat trouwen? Er is toch geen eer te verliezen, de Starks zijn nu de vijand dus trouwen met een Tyrell kan veel voordeel hebben...zoiets??quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Khaleesi het volgende:
Topafleveringetje was het weer!!
Een vraagje echter van een non-bookreader: Waarom hielpen de Tyrell's de Lannisters??????? Okee, om Renly te wreken, maar dat konden ze eigenhandig ook wel bekokstoven. Het is duidelijk dat Margaery zelf op de troon aast, dus waarom de concurrent (Lannisters) helpen???
Kan iemand mij dit uitleggen zonder al te veel te spoileren?
Not bad, The_Groove! Vooruitziende blik? Die optie had ik nog niet doorzien!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen of spoilers. Wie zegt dat Joffrey perse met Sansa gaat trouwen? Er is toch geen eer te verliezen, de Starks zijn nu de vijand dus trouwen met een Tyrell kan veel voordeel hebben...zoiets??
Wat je zegt, Tyrell + Tywin = win. En King's Landing neemt Stark sowieso niet zomaar in, zeker niet nu het barstensvol rugridders zit.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Dat van die deserteurs is geen groot punt, met de Tyrells is het wel lastiger maar aangezien pa lannister nu weer helemaal in Kings Landing zit kunnen ze een enorm stuk optrekken.
Mevrouw Tyrell laat nogal duidelijk merken dat het haar niet boeit dat Renly homo is en daar zit voor de macht. She wants to rule.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not bad, The_Groove! Vooruitziende blik? Die optie had ik nog niet doorzien!
Mag ik trouwens nog even benadrukken dat ik deze aflevering eigenlijk best wel spectaculair vond.
Al die azijnpissers beweerden dat het een groot fiasco zou worden door gebrek aan budget, maar (afgezien van de kleine, donkere battlescenes) maakte het toch wel indruk vond ik. Dat wildfire alleen al, totally delivered!
Sansa is aan het inpakken samen met de Houndquote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mevrouw Tyrell laat nogal duidelijk merken dat het haar niet boeit dat Renly homo is en daar zit voor de macht. She wants to rule.
Overduidelijk dat Sansa en Joffrey nooit zullen trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |