Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sansa blijf idd een leeghoofd. Als je met haar zou daten via Relatieplanet of whatever en je vraagt hoe ze heet zou ze nog zeggen: wat jij maar wil
Echt, zo leeg en totaal geen eigen houding.
Ik denk ze zelfs subtiel rebelleert. Ze weet volgens mij dondersgoed dat dit Joffrey bizar irriteert, maar dat hij er niets van kan zeggen en/of tegen kan doen omdat ze juist alles doet wat hij zegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.
idd ... "Oh, ik weet zeker dat je in de voorhoede zult vechten!"quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ze zelfs subtiel rebelleert. Ze weet volgens mij dondersgoed dat dit Joffrey bizar irriteert, maar dat hij er niets van kan zeggen en/of tegen kan doen omdat ze juist alles doet wat hij zegt.
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Klauz het volgende:
The Hound is ook wel een gevoelige man trouwens.
Hij roept wel steeds "i like to kill" en zo, maar daaronder zit een klein hartje.
Overigens: waarom mogen the Hound en Bron elkaar niet zo?
Nice.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.
Vond ik ook een vette scene.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bronn is volgens mij een mooiboi. En The Hound is de schenkstroop van GoT.
Dat botst.
Volgens mij kon ie het niet handlen dat Bron net z'n leven had gered.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:39 schreef arucard het volgende:
The Hound gaf ook erg snel op ineens vond ik
Nogmaals, vergeleken met Bran en Arya heeft ze gewoon ook weinig kennis van zaken. Breien was belangrijker dan alle houses met spreuken en afbeeldingen kennen. Hoewel dat wellicht is ingegeven door hoe haar ouders haar willen opvoeden natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij je zou gedragen met een psycho-koning aan jouw zijde die je sinds je ongesteld bent op elk moment kan verkrachten om een baby in je te krijgen.
Zij kon dat ook wel gewoon opdreunen hoor. Dat zag je een keer in een scene in de kamer van de Iron Throne met haar Septa geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nogmaals, vergeleken met Bran en Arya heeft ze gewoon ook weinig kennis van zaken. Breien was belangrijker dan alle houses met spreuken en afbeeldingen kennen. Hoewel dat wellicht is ingegeven door hoe haar ouders haar willen opvoeden natuurlijk.
Nee hij heeft een fobie voor vuur. Zie z'n bek halfverbrand zijn omdat hij ooit met zn kop in een vuur is geduwd door z'n broertjequote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij kon ie het niet handlen dat Bron net z'n leven had gered.
Ik denk omdat Bron het vechten/doden niet serieus neemt en The Hound heel afwijkende normen en waarden heeft over vechten en doden, een soort twisted knight's honour.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:38 schreef Klauz het volgende:
The Hound is ook wel een gevoelige man trouwens.
Hij roept wel steeds "i like to kill" en zo, maar daaronder zit een klein hartje.
Overigens: waarom mogen the Hound en Bron elkaar niet zo?
Zelfs mijn Dubro is opquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wildfyre dr over, even aansteken.....
En schoon
Nou kan ik nooit meer afwassen zonder er evil bij te lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfs mijn Dubro is op
I did not come prepared...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |