abonnement Unibet Coolblue
pi_112101085
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:7
pi_112101115
hij moet nog sticky. re? crutch? :7
  zondag 27 mei 2012 @ 20:59:50 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112101126
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef dawg het volgende:
hij moet nog sticky. re? crutch? :7
Is al gedaan.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:00:08 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101133
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef kree het volgende:

[..]

Komt eerder omdat dit niet de eerste keer is?
Er zijn er meer weg gegaan door dit soort gezeik.

Toen bleef het topic open en gingen de betreffende personen maar weg.
Hopelijk maar een leermomentje voor jullie.

En crutch zal vast niet te beroerd zijn om het morgen weer open te gooien en misschien kunnen we het dan wel gewoon leuk houden?
Want het is wel een gezellig topic en ik zie het liever niet verdwijnen ook.
Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.

FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef dawg het volgende:

[..]

het gaat niet om crutch. :')

fijn dat het prima mensen zijn, ik zie dat niet terug. al een tijdje niet. dat er nu een paar pas net in het topic posten en niet in tc maakt geen fuck uit natuurlijk.
Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101137
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Is al gedaan.
dank. ~:)
pi_112101182
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:

Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.
nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.

ik snap crutch wel, al vind ik het ook niet helemaal terecht.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:03:14 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101231
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:01 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.

ik snap crutch wel, al vind ik het ook niet helemaal terecht.
Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.

Maar goed, ik heb inderdaad niet meegekregen dat die treiterijen al zo lang bezig zijn, misschien omdat het niet zo is? Of omdat men het zich meer aantrekt dan zou moeten?

Ik ben benieuwd wanneer ik getreiterd ga worden, dan :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101249
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.

Maar goed, ik heb inderdaad niet meegekregen dat die treiterijen al zo lang bezig zijn, misschien omdat het niet zo is? Of omdat men het zich meer aantrekt dan zou moeten?

Ik ben benieuwd wanneer ik getreiterd ga worden, dan :7.
geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer. :Y)
pi_112101282
Ik had eigenlijk een constructievere discussie voor ogen. Elkaar van van alles en nog wat beschuldigen is niet echt heel erg nuttig.

Ik vraag me vooral gewoon af waarom de moderators hebben besloten om het topic dicht te gooien: het gaat om een meet waar ook gebruikers die niet uit de reeks komen bij betrokken waren en het treft heel veel users die er niets mee te maken hebben en geen idee hebben waar het over gaat.

De in mijn ogen wat slechtere sfeer hangt al een tijdje in het topic, dus als het de moderators daarom gaat dan zijn ze al te laat. Dat is iets wat of al veel eerder aangepakt had moeten worden of wat je even moet laten gaan tot de sfeer weer vanzelf verbetert.

Ik ben van mening dat het dicht gooien van het topic niet echt een duidelijk doel lijkt te hebben en buitenproportioneel is :) Het zou fijn zijn als er op zijn minst een doel wordt gecommuniceerd zodat gewerkt kan worden aan een oplossing.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:04:55 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef dawg het volgende:

[..]

geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer. :Y)
Dat is precies de reden waarom ik hier Crutch vraag zijn beslissing eens toe te lichten. Dat is niet teveel gevraagd, toch :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101287
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.

FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.

Gewoon hard?
Nou doe dat dan eens een keer niet en kwam net zo binnen vallen als jou, heb het niet gevolgd.
Maar kan het best goed begrijpen.
Van mij part had het vorige week ook wel even op slot gemogen.

Mensen realiseren niet wat woorden (en ja zelfs is het op fok) met mensen kunnen doen.
Ik was er vorige week ook niet echt blij om namelijk.

En dat waren nog woorden en dan heb ik het nog geneens over de rest (wat nu al lekker verspreid is tussen mensen) nog gaat doen met iemand.
Dat laatste is nog het ergste eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:05:12 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112101288
quote:
Maar een beetje nuance aanbrengen als je he-le-maal geen idee hebt waar je het over hebt zou je sieren.
Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...
  zondag 27 mei 2012 @ 21:05:27 #13
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112101296
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:

FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.
Klopt, ze reageert zelfs aanvallend richting mij terwijl ik haar probeer te helpen. Kijk, ik ben ook niet perfect en ik kan domme dingen zeggen (ik ben ook maar een mens), maar de intentie achter mijn posts (dat ik haar probeer te helpen) is altijd duidelijk.
Ik heb haar een een paar DMs gestuurd om haar te kalmeren en daar heeft ze niet op gereageerd. Ze accepteert geen hulp en wil alleen maar lopen flippen, terwijl dat helemaal niet helpt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 21:06:00 #14
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112101318
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
Klopt, maar wel een mod. En dan mag je toch wel verwachten dat er eerst fatsoenlijk aan wordt gegeven dat het nu klaar is. En niet meteen met slotjes gegooid gaat worden zonder enige uitleg.

Als je dat niet kan, moet je geen mod worden.
Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.

Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 27 mei 2012 @ 21:06:07 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101324
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon hard?
Nou doe dat dan eens een keer niet en kwam net zo binnen vallen als jou, heb het niet gevolgd.
Maar kan het best goed begrijpen.
Van mij part had het vorige week ook wel even op slot gemogen.

Mensen realiseren niet wat woorden (en ja zelfs is het op fok) met mensen kunnen doen.
Ik was er vorige week ook niet echt blij om namelijk.

En dat waren nog woorden en dan heb ik het nog geneens over de rest (wat nu al lekker verspreid is tussen mensen) nog gaat doen met iemand.
Dat laatste is nog het ergste eigenlijk.
Welkom in de echte wereld :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101361
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.

Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 21:07:55 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101376
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.

Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
Laat ik even duidelijk hebben dat ik er niet bij was, dat ten eerste, ik weet samenvattend wat er is voorgevallen en ik weet ook dat iemand ontzettend in de slachtofferrol kruipt en het zelf niet los kan laten.

Op het moment dat Crutch binnen kwam, was de discussie eigenlijk al aan het afkoelen. Ik ben gewoon benieuwd waarom het topic is gesloten, vooral omdat het een meeting betrof waar maar een paar mensen bij betrokken waren en ook nog eens terwijl de discussie aan het sussen was.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:07:57 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112101378
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 21:08:22 #19
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112101396
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen :)
Omdat het op 'zijn' forum is! :D

Maar wie was nou die kontenknijper?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_112101404
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Omdat het op 'zijn' forum is! :D

Maar wie was nou die kontenknijper?
Huppelmuts
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 21:09:03 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101422
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Omdat het op 'zijn' forum is! :D

Maar wie was nou die kontenknijper?
Dan kan hij ook netjes uitleggen WAAROM er gesloten is. En niet als een hulk alles neerslaan zonder uitleg.

Just my two cents.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:09:07 #22
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112101425
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Op het moment dat Crutch binnen kwam, was de discussie eigenlijk al aan het afkoelen. Ik ben gewoon benieuwd waarom het topic is gesloten, vooral omdat het een meeting betrof waar maar een paar mensen bij betrokken waren en ook nog eens terwijl de discussie aan het sussen was.
Daar ben ik het mee eens. S_O typte inmiddels al niet meer met alleen hoofdletters.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112101523
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef twi het volgende:

[..]

Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?

nou, laat ik nog een keer zeggen wat mij steekt hierin.

er is al sinds ik in die reeks post continu gezuig van een aantal users tegen specifieke users. ik hoef geen namen te noemen, een paar zijn daarom uit de sc/tc gegaan, een paar posten nu nog steeds maar hebben van tijd tot tijd de groep weer even tegen zich, en nu dit.

afgezien van wat er waar allemaal wel en niet gezegd is door wie dan ook, wanneer dan ook, laat je iemand gewoon niet aan zijn lot over. en ik denk inderdaad dat dat komt door de onderliggende sfeer van gezuig. misschien heb ik het mis, maar onderschat niet hoe het gedrag van individuen in een groep kan zijn. dat is ook de reden dat de meesten elkaar vinden in de mening over specifieke mensen.

wanneer zulk gedrag tot uiting komt in het dagelijks leven, even los van de specifieke aanleiding maar het hele verhaal eromheen, is dat een grens die je in mijn ogen overgaat.

het zou je zusje maar zijn, die vrolijk naar een meet gaat om daar erachter te komen slecht tegen drank te kunnen, en niemand die vervolgens echt wat doet. een half uur praten met een deken is niks doen inderdaad, als je haar daarna toch achterlaat.

en volgende keer mag je best richting mij kritiek hebben hoor, ik heb het ook. edit is nergens voor nodig.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:12:36 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112101550
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?
Klopt, ik editte 'm per ongeluk weg in plaats van te quoten, godverdomme.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:13:08 #25
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112101575
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppelmuts
Was jij ook op die meeting en vond je het lekker om in je kont geknepen te worden? :@
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_112101617
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welkom in de echte wereld :).
ja :')
Maar daar gaat het niet om, je weet dat sommige er gevoelig voor zijn.
Trouwens donders goed allemaal en dan worden juist die personen aangevallen.

En nu heb ik het niet eens over S_O want dat is niet de enige namelijk en ik ook niet.
Tegenwoordig praat ik meer via dm alsdat ik het in het topic zet, er zijn gewoon dingen die ik best wel wil vertellen ook in het topic.

Maar als je van te voren al weet dat je erom gaat afgezeken worden, door bepaalde mensen dan.
Dan zet je het er al niet eens neer.

Nou hoe lomp en dan mag het nog een sc zijn, geen reden om mensen af te zeiken om bepaalde dingen.

En geintjes over m'n eten heb ik echt geen moeite mee, woorden als kankerjostie etc en meer nog, wel.

Nou ik laat het maar aan de mods en hoop dat het topic gewoon terugkomt.
Do what you love, love what you do!
pi_112101628
quote:
5s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Was jij ook op die meeting en vond je het lekker om in je kont geknepen te worden? :@
Ik was er niet maar heb alle verhalen al gehoord
En ik heb een lekkere kont dus mensen mogen daar in knijpen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112101655
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welkom in de echte wereld :).
heeft daar echt niks mee te maken. :')
  zondag 27 mei 2012 @ 21:15:56 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101693
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef kree het volgende:

[..]

ja :')
Maar daar gaat het niet om, je weet dat sommige er gevoelig voor zijn.
Trouwens donders goed allemaal en dan worden juist die personen aangevallen.

En nu heb ik het niet eens over S_O want dat is niet de enige namelijk en ik ook niet.
Tegenwoordig praat ik meer via dm alsdat ik het in het topic zet, er zijn gewoon dingen die ik best wel wil vertellen ook in het topic.

Maar als je van te voren al weet dat je erom gaat afgezeken worden, door bepaalde mensen dan.
Dan zet je het er al niet eens neer.

Nou hoe lomp en dan mag het nog een sc geen reden om mensen af te zeiken om bepaalde dingen.

En geintjes over m'n eten heb ik echt geen moeite mee, woorden als kankerjostie etc en meer nog wel.

Nou ik laat het maar aan de mods en hoop dat het topic gewoon terugkomt.
Niet om lullig te doen, maar volgens mij kun jij ook niet goed tegen kritiek, toch?

En kankerjostie hoeft inderdaad niet, dat is gewoon belachelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:18:23 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112101789
Wat een bengels toch, die 'AVNZMG' mensen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112101836
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar volgens mij kun jij ook niet goed tegen kritiek, toch?

En kankerjostie hoeft inderdaad niet, dat is gewoon belachelijk.
of ik er niet tegen kan maakt helemaal niet uit.
We hoeven het niet eens met elkaar eens te zijn, maar je hebt mij nooit zien schelden.
Hou het dan bij een leuke discussie en uiteindelijk ben je het niet met elkaar eens, mooi volgende onderwerp, niet met een groepje mensen aanvallen.
Do what you love, love what you do!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:20:12 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101861
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:19 schreef kree het volgende:

[..]

of ik er niet tegen kan maakt helemaal niet uit.
We hoeven het niet eens met elkaar eens te zijn, maar je hebt mij nooit zien schelden.
Hou het dan bij een leuke discussie en uiteindelijk ben je het niet met elkaar eens, mooi volgende onderwerp, niet met een groepje mensen aanvallen.
Dat klopt, schelden hoeft niet, dat ben ik met je eens.

Maar de manier waarop je met kritiek omgaat heeft wel te maken met hoe je een post opvat. Dus misschien zie jij goed bedoelde adviezen als aanvallen, terwijl dit lang niet zo bedoeld is :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:21:03 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101898
Nou goed, we dwalen af.

Crutch, enige uitleg nog?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101912
Dit is prima vermaak.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 27 mei 2012 @ 21:22:00 #35
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112101943
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
Dit is prima vermaak.
Ga eens terug naar UDOWU
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_112101970
Geweldig hoe de mensen die er niet bij waren wel even te denken te weten hoe het is gegaan. :') Hoe het weer aan de groep lag die misbruik/slecht om is gegaan met dat arme meisje.

We hebben daar van 10 tot 3 gezeten, en vanaf het begin af aan was ze de weg kwijt. Hoe we der weg hebben gehouden bij de drank, water hebben gegeven, hoe ze op schoot lag bij twi, hoe der uren tegen haar gepraat is, hoe er geprobeerd is om haar bij dingen te betrekken.

Maar uiteraard moet je engelen geduld hebben, accepteren dat je voor alles uitgemaakt word, je letterlijk schamen voor haar gedrag zelfs als je weet dat er niemand in de buurt is en haar al je aandacht geven terwijl er mensen waar je wel iets om geeft je aandacht net zo hard zo niet harder kunnen gebruiken.

Maar het zal wel, het kan me niet eens schelen wat daarover gedacht word. Ik snap alleen niet waarom het topic dicht is.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:24:13 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102042
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Geweldig hoe de mensen die er niet bij waren wel even te denken te weten hoe het is gegaan. :') Hoe het weer aan de groep lag die misbruik/slecht om is gegaan met dat arme meisje.

We hebben daar van 10 tot 3 gezeten, en vanaf het begin af aan was ze de weg kwijt. Hoe we der weg hebben gehouden bij de drank, water hebben gegeven, hoe ze op schoot lag bij twi, hoe der uren tegen haar gepraat is, hoe er geprobeerd is om haar bij dingen te betrekken.

Maar uiteraard moet je engelen geduld hebben, accepteren dat je voor alles uitgemaakt word, je letterlijk schamen voor haar gedrag zelfs als je weet dat er niemand in de buurt is en haar al je aandacht geven terwijl er mensen waar je wel iets om geeft je aandacht net zo hard zo niet harder kunnen gebruiken.

Maar het zal wel, het kan me niet eens schelen wat daarover gedacht word. Ik snap alleen niet waarom het topic dicht is.
Die mensen kennen jullie niet in het echt, alleen van internet. Ik weet wel beter, heb dat ook aangegeven O+.

Maar goed, ik ben het eens met je relaas. Dus, wachten op Crutch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112102047
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Geweldig hoe de mensen die er niet bij waren wel even te denken te weten hoe het is gegaan. :') Hoe het weer aan de groep lag die misbruik/slecht om is gegaan met dat arme meisje.

We hebben daar van 10 tot 3 gezeten, en vanaf het begin af aan was ze de weg kwijt. Hoe we der weg hebben gehouden bij de drank, water hebben gegeven, hoe ze op schoot lag bij twi, hoe der uren tegen haar gepraat is, hoe er geprobeerd is om haar bij dingen te betrekken.

Maar uiteraard moet je engelen geduld hebben, accepteren dat je voor alles uitgemaakt word, je letterlijk schamen voor haar gedrag zelfs als je weet dat er niemand in de buurt is en haar al je aandacht geven terwijl er mensen waar je wel iets om geeft je aandacht net zo hard zo niet harder kunnen gebruiken.

Maar het zal wel, het kan me niet eens schelen wat daarover gedacht word. Ik snap alleen niet waarom het topic dicht is.
en niemand komt op het idee even een agent of ambulancemedewerker te raadplegen. nee, toen het engelengeduld op was hebben jullie haar achtergelaten. en dat jullie blijkbaar geen wroeging daarover hebben vind ik schokkend.

misschien ben ik socialer en volwassener dan jullie dat kan ook, want dat begrijp ik niet. dat topic is bijzaak.
pi_112102053
fok meets is vragen problemen, zoveel labiele mensen bij elkaar. misschien moet fok gewoon verbieden om meets te organiseren ja.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:24:41 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102067
Het is wel onverantwoordelijk om iemand zo achter te laten. Het is echter ook gewoon strafbaar. Je had het beste effe de politie kunnen bellen. Maargoed, da's achteraf gelul.
Verder had het meiske gewoon niet zo fokking onverstandig moeten zijn. Op FOK! meets wordt gezopen, en ja, veel gezopen. Maar doorgaans is het toch samen uit samen thuis.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112102107
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel onverantwoordelijk om iemand zo achter te laten. Het is echter ook gewoon strafbaar. Je had het beste effe de politie kunnen bellen. Maargoed, da's achteraf gelul.
Wat :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112102112
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel onverantwoordelijk om iemand zo achter te laten. Het is echter ook gewoon strafbaar. Je had het beste effe de politie kunnen bellen. Maargoed, da's achteraf gelul.
wetsartikel?
  zondag 27 mei 2012 @ 21:25:26 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102118
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef dawg het volgende:

[..]

en niemand komt op het idee even een agent of ambulancemedewerker te raadplegen. nee, toen het engelengeduld op was hebben jullie haar achtergelaten. en dat jullie blijkbaar geen wroeging daarover hebben vind ik schokkend.

misschien ben ik socialer en volwassener dan jullie dat kan ook, want dat begrijp ik niet. dat topic is bijzaak.
Volgens mij is er al meermaals excuses daarvoor aangeboden, als het al echt gebeurd is :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112102121
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
fok meets is vragen problemen, zoveel labiele mensen bij elkaar. misschien moet fok gewoon verbieden om meets te organiseren ja.
Trolololol.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:26:11 #45
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112102155
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
en niemand komt op het idee even een agent of ambulancemedewerker te raadplegen. nee, toen het engelengeduld op was hebben jullie haar achtergelaten. en dat jullie blijkbaar geen wroeging daarover hebben vind ik schokkend.
Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van dat meisje? :o
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 27 mei 2012 @ 21:26:17 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102162
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat :')
Nou ja, het is algemeen bekend dat je mensen die overduidelijk hulp nodig hebben niet zomaar kan laten liggen... Maar straf krijgen als je het wel doet is overdreven :+.

quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van dat meisje? :o
Die leeft nog gewoon en kon iedereen in het topic de huid alweer vol schelden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112102180
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij is er al meermaals excuses daarvoor aangeboden, als het al echt gebeurd is :).
die zullen ook vast van iedereen even oprecht zijn. heb je myr's reactie wel gelezen?
  zondag 27 mei 2012 @ 21:27:03 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102206
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou ja, het is algemeen bekend dat je mensen die overduidelijk hulp nodig hebben niet zomaar kan laten liggen... Maar straf krijgen als je het wel doet is overdreven :+.

[..]

Die leeft nog gewoon en kon iedereen in het topic de huid alweer vol schelden.
ik zoek het wetsartikel er even bij, momentje!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112102219
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik zoek het wetsartikel er even bij, momentje!
die ga je niet vinden.
pi_112102223
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van dat meisje? :o
ja, ze postte vandaag weer, kwaad geloof ik, niet gelezen.

ze blijkt bestolen en (gerede twijfel kennelijk) aangerand te zijn.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:27:50 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102246
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef dawg het volgende:

[..]

die zullen ook vast van iedereen even oprecht zijn. heb je myr's reactie wel gelezen?
Ja, heb ik. Ik ken Myra en zij is een zorgzaam persoon en zal echt niet zomaar iemand aan zijn/haar lot overlaten.

Ik denk dat wij moeten stoppen met oordelen en het moeten laten gaan, het is gebeurd, al dan niet op de manier aangegeven door S_O aan de ene kant en de andere meeters aan de andere kant, veranderen kan niet meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:28:56 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102298
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

die ga je niet vinden.
Jawel, hij is echter niet zo verstrekkend als Maanvis zegt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112102319
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel, hij is echter niet zo verstrekkend als Maanvis zegt.
dit gaat er niet onder vallen zoals ik het verhaal heb gelezen.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:30:12 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102362
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit gaat er niet onder vallen zoals ik het verhaal heb gelezen.
als ze dood was gegaan door comazuipen wel (artikel 450 van wetboek van strafrecht)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:30:36 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102382
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit gaat er niet onder vallen zoals ik het verhaal heb gelezen.
Met deze uitkomst niet. Maar goed, dat weet je niet van tevoren. En we gaan gigantisch offtopic :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112102385
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als ze dood was gegaan door comazuipen wel (artikel 450 van wetboek van strafrecht)
als als als als als als
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 21:31:03 #57
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112102401
En hoe zit het met S_O en openbaar dronkenschap?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 21:31:05 #58
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112102404
En terug ontopic maar weer
pi_112102422
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Met deze uitkomst niet. Maar goed, dat weet je niet van tevoren. En we gaan gigantisch offtopic :+.
helemaal niet offtopic. wie weet wat er had kunnen gebeuren. het was gewoon onverantwoordelijk en diegenen mogen daar best even heel serieus over nadenken. ja, s_o zelf ook natuurlijk.
pi_112102424
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef Comp_Lex het volgende:
En hoe zit het met S_O en openbaar dronkenschap?
is ook strafbaar idd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112102461
is system_overload een zielig meisje die eigenlijk heel leuk is?
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 21:32:24 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102492
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef dawg het volgende:

[..]

helemaal niet offtopic. wie weet wat er had kunnen gebeuren. het was gewoon onverantwoordelijk en diegenen mogen daar best even heel serieus over nadenken. ja, s_o zelf ook natuurlijk.
S_O was zelf net zo goed strafbaar en onverantwoord bezig.

Het is offtopic, het is gebeurd er is niks meer aan te veranderen. Ontopic is de vraag waarom het topic nu dicht is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:33:28 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102537
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

S_O was zelf net zo goed strafbaar en onverantwoord bezig.

Het is offtopic, het is gebeurd er is niks meer aan te veranderen. Ontopic is de vraag waarom het topic nu dicht is.
Volgende keer gewoon ff 0900-8844 (kleine moeite, groot plezier) bellen en geen meets meer organiseren als jullie zo onverantwoord met elkaar omgaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112102547
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

S_O was zelf net zo goed strafbaar en onverantwoord bezig.

Het is offtopic, het is gebeurd er is niks meer aan te veranderen. Ontopic is de vraag waarom het topic nu dicht is.
dat zeg ik. maar ik vind s_o minder kwalijk te nemen dan de rest.
pi_112102559
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

S_O was zelf net zo goed strafbaar en onverantwoord bezig.

Het is offtopic, het is gebeurd er is niks meer aan te veranderen. Ontopic is de vraag waarom het topic nu dicht is.
wtf. ik mis alles. ik was niet op de meet omdat ik te laat was en te lui was.

met wie moet ik omgaan? wie zijn de leuke mensen?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112102585
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

S_O was zelf net zo goed strafbaar en onverantwoord bezig.

Het is offtopic, het is gebeurd er is niks meer aan te veranderen. Ontopic is de vraag waarom het topic nu dicht is.
iemand in acuut levensgevaar niet helpen daar kun je achteraf nog voor opgezocht worden. voor openbare dronkenschap zal dat in dit soort gevallen natuurlijk nooit achteraf beboet gaan worden.
pi_112102626
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

wtf. ik mis alles. ik was niet op de meet omdat ik te laat was en te lui was.

met wie moet ik omgaan? wie zijn de leuke mensen?
die aasgieren hebben een labiel meisje aan haar lot overgelaten. maar goed dat je er niet bij was.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:35:32 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102647
Of volgende keer gewoon in een kroeg afspreken. het barpersoneel aldaar is illegaal bezig als ze iemand in kennelijke staat van stoned/dronkenschap nog een kwart fles wodka leeg laten drinken. dus die denken wel 2x na.
Anyway, iedereen die op die meet was is erg stom bezig geweest. Leer ervan zou ik zeggen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112102764
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

die aasgieren hebben een labiel meisje aan haar lot overgelaten. maar goed dat je er niet bij was.
zon labiel meisje die eigenlijk heel leuk is?
wat een coole naam dan eigenlijk, "system_overload " enzo.
seduco sum.en ben erg stout
pi_112102776
Waarom is het topic dicht eigenlijk?
pi_112102797
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

zon labiel meisje die eigenlijk heel leuk is?
wat een coole naam dan eigenlijk, "system_overload " enzo.
nee een erg labiel meisje. erg labiele mensen zijn niet leuk.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:38:45 #72
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112102826
Tenzij iedereen bij de meet medisch opgeleid is, mag er bij het niet reageren van een dronken persoon uitgegaan worden van ogenblikkelijk levensgevaar... Dus het valt er wel degelijk binnen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 21:38:54 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102830
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het topic dicht eigenlijk?
Wat denk jij dat de reden is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:39:31 #74
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112102856
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iemand in acuut levensgevaar niet helpen daar kun je achteraf nog voor opgezocht worden.
Naar wat ik begreep hebben ze dat gedaan. En als je iemand ziet staan, lopen en schelden, mag je er vanuit gaan dat diegene goed genoeg in staat is om de avond door te komen. De mensen op de meet hebben niks strafbaars gaan. Jammer joh.
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_112102866
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat denk jij dat de reden is?
Geen idee, gezeik om niets ^O^
  zondag 27 mei 2012 @ 21:39:53 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102872
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Esses het volgende:
Tenzij iedereen bij de meet medisch opgeleid is, mag er bij het niet reageren van een dronken persoon uitgegaan worden van ogenblikkelijk levensgevaar... Dus het valt er wel degelijk binnen.
Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112102900
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee een erg labiel meisje. erg labiele mensen zijn niet leuk.
wat doen ze dan?
waarom was er "ruzie" ofzo?
misschien vond ze de goede bedoelingen die sommige tegen haar hadden "Betuttelend" ofzo dat ze wat gemener uit de hoek kwam dan ze natuurlijk is.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 21:40:27 #78
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112102901
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.
Hey, ik zwarte piet ook niet. Ik verduidelijk alleen iets wat hier al geroepen was.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112102926
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.
meisjes met suikerziekte zijn zielig.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 21:41:13 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112102937
quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maringo het volgende:

[..]

Naar wat ik begreep hebben ze dat gedaan. En als je iemand ziet staan, lopen en schelden, mag je er vanuit gaan dat diegene goed genoeg in staat is om de avond door te komen. De mensen op de meet hebben niks strafbaars gaan. Jammer joh.
Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:42:22 #81
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112102969
Kijk uit hoor mods, voor jullie het weten hebben jullie hier de slowchat :)

Geen idee wat er allemaal gebeurd is maar mensen, relax nou om te beginnen eens even en wacht gewoon tot na het weekend. Dan gaat het topic misschien weer open of komt Crutch met één of andere uitleg voor z'n besluit.

Ga lekker buiten zitten, het is toch zomerweer in Nederland?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:42:40 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112102982
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon ff 0900-8844 (kleine moeite, groot plezier) bellen en geen meets meer organiseren als jullie zo onverantwoord met elkaar omgaan.
Ik was er niet eens bij :'). Houd op met jullie.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iemand in acuut levensgevaar niet helpen daar kun je achteraf nog voor opgezocht worden. voor openbare dronkenschap zal dat in dit soort gevallen natuurlijk nooit achteraf beboet gaan worden.
Ze is en was niet in acuut levensgevaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:43:30 #83
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112103012
Fijn dat veel mensen hier ook meteen conclusies trekken. Als ik zelf gezopen heb en ik doe mijn best om iemand tot bedaren te brengen en diegene wil niet luisteren dan zoeken ze het inderdaad maar zelf uit.

Verder wacht gewoon even Crutch af en mensen die bijdehand doen ga maar terug naar UDOWU. En nu ga ik bier drinken.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:43:50 #84
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112103024
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik was er niet eens bij :'). Houd op met jullie.

[..]

Ze is en was niet in acuut levensgevaar.
Hoe de fuck weet je dat als jij er niet bij was ;)
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 21:44:06 #85
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103032
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.
punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.

zij komt er op eigen houtje naar toe, dan mag je er vanuit gaan dat je voor je zelf zorgt (en al helemaal geen meeleven mag verwachten als je gaat schreeuwen etc tegen mensen)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_112103035
Iedereen op de meet was dronken/aangeschoten :s)
Snap het probleem niet, volgens mij heeft ze de helft verzonnen, want van al haar verhalen klopt geen reet :+
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Strani het volgende:
Dan gaat het topic misschien weer open of komt Crutch met één of andere uitleg voor z'n besluit.
ik wil weten waarom het topic dicht is :') Ik bedoel, we hadden het gewoon over de meet toch?
  zondag 27 mei 2012 @ 21:44:39 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103057
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:43 schreef Esses het volgende:

[..]

Hoe de fuck weet je dat als jij er niet bij was ;)
Omdat ze gewoon leeft, post en mensen hebben gezegd dat ze gewoon wakker werd en weer normaal kon lopen, praten en schelden :).

Als je in acuut levensgevaar bent, dan lukt je dat niet echt, he. Tevens zijn de mensen die bij de meet waren echt wel in staat acute gevallen te herkennen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112103065
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef leeell het volgende:

[..]

punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.

zij komt er op eigen houtje naar toe, dan mag je er vanuit gaan dat je voor je zelf zorgt (en al helemaal geen meeleven mag verwachten als je gaat schreeuwen etc tegen mensen)
dat is aan de rechter om te bepalen.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:45:20 #89
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103084
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen op de meet was dronken/aangeschoten :s)
Snap het probleem niet, volgens mij heeft ze de helft verzonnen, want van al haar verhalen klopt geen reet :+

[..]

ik wil weten waarom het topic dicht is :') Ik bedoel, we hadden het gewoon over de meet toch?
Zo te zien ga je daar nu geen duidelijk antwoord op krijgen dus wacht gewoon even tot morgen :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:45:32 #90
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103095
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat is aan de rechter om te bepalen.
onzin, jij heb geen verplichting om iemand tot in den treure te begeleiding als ze zich misdraagt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:45:51 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103108
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Zo te zien ga je daar nu geen duidelijk antwoord op krijgen dus wacht gewoon even tot morgen :)
En dat is weer een beetje jammer... Kom meteen met een verklaring en ga die niet achteraf zitten te bedenken, denk ik dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:03 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103120
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef leeell het volgende:

[..]

punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.

zij komt er op eigen houtje naar toe, dan mag je er vanuit gaan dat je voor je zelf zorgt (en al helemaal geen meeleven mag verwachten als je gaat schreeuwen etc tegen mensen)
je bent samen op zo'n meet dus je moet samen zorgen dat niemand in zulke gevallen aan hun lot overgelaten wordt. Maar dat is misschien een ouderwetse moraal van mij.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:27 #93
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112103139
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat ze gewoon leeft, post en mensen hebben gezegd dat ze gewoon wakker werd en weer normaal kon lopen, praten en schelden :).

Als je in acuut levensgevaar bent, dan lukt je dat niet echt, he. Tevens zijn de mensen die bij de meet waren echt wel in staat acute gevallen te herkennen.
Ze leeft. Ze post. Maar dat betekend niet dat er geen levensgevaar WAS. Zoals al eerder omschreven, waren mensen bekend met een suikerziekte verleden?

Maar ik verduidelijkte alleen iets.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112103144
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef leeell het volgende:

[..]

onzin, jij heb geen verplichting om iemand tot in den treure te begeleiding als ze zich misdraagt.
ze hadden even de politie kunnen bellen. ze was overduidelijk niet helemaal jofel op dat moment en was dronken en dee raar. lijkt me niet zo heel gek om dan even te zorgen dat ze iig even profi hulp krijgt he.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:39 #95
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103150
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat is weer een beetje jammer... Kom meteen met een verklaring en ga die niet achteraf zitten te bedenken, denk ik dan.
Ik denk dat Crutch nog even aan het nadenken is over de volgende stap. Is voor een mod ook niet leuk, zoiets.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:39 #96
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103152
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent samen op zo'n meet dus je moet samen zorgen dat niemand in zulke gevallen aan hun lot overgelaten wordt. Maar dat is misschien een ouderwetse moraal van mij.
niks mis mee hoor, maar om het als "verplicht" te zien is overdreven
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:49 #97
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103162
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.
Oh boo-freaking-hoo. Een gemiddeld mens reageert zo als diegene te veel alcohol op heeft. Ja, je kan wel de gehele medische gids openslaan, en elk symptoom breed uitmeten, maar dit is gewoon een gevalletje comazuiperij.

Alleen mensen met BHV of een ander soort EHBO diploma behoren te reageren op zulke dingen, alle andere mensen gaan gewoon vrijuit.
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:47:13 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103179
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ze hadden even de politie kunnen bellen. ze was overduidelijk niet helemaal jofel op dat moment en was dronken en dee raar. lijkt me niet zo heel gek om dan even te zorgen dat ze iig even profi hulp krijgt he.
ja dat had het beste geweest denk ik, maar toch, je ben nergens toe verplicht, dat moet iemand voor zichzelf beslissen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:47:26 #99
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112103193
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Maringo het volgende:

[..]

Alleen mensen met BHV of een ander soort EHBO diploma behoren te reageren op zulke dingen, alle andere mensen gaan gewoon vrijuit.
Fout.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 21:47:56 #100
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103214
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef Esses het volgende:

[..]

Fout.
In dit geval dat ze gewoon op d'r benen staat en rondloopt wel.
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:48:25 #101
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112103236
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef Maringo het volgende:

[..]

In dit geval dat ze gewoon op d'r benen staat en rondloopt wel.
Eveneens fout.

Maar laat maar wezen verder. Ik ga er verder maar niet meer op in.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 21:48:27 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103237
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef leeell het volgende:

[..]

niks mis mee hoor, maar om het als "verplicht" te zien is overdreven
nou oké als ik het tijdens het uitgaan zou doen met random mensen á la. maar je bent op zo'n meet ook vanuit FOK! dus daar heb je ook een verantwoordelijkheid naar toe.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112103243
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef leeell het volgende:

[..]

ja dat had het beste geweest denk ik, maar toch, je ben nergens toe verplicht, dat moet iemand voor zichzelf beslissen.
als je als groep afspreekt dan heb je wel een grotere zorgplicht dan als je iemand toevallig passeert lijkt me zo, vooral omdat je na een paar uur met zo'n labiel wijf toch wel moet kunnen inschatten dat ze niet helemaal jofel is en ook nog eens stomdronken.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:49:01 #104
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103264
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef Esses het volgende:

[..]

Eveneens fout.

Maar laat maar wezen verder. Ik ga er verder maar niet meer op in.
Reageer dan niet, zeker niet als je het zelf fout hebt :{w
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:49:32 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103290
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Esses het volgende:

[..]

Ze leeft. Ze post. Maar dat betekend niet dat er geen levensgevaar WAS. Zoals al eerder omschreven, waren mensen bekend met een suikerziekte verleden?

Maar ik verduidelijkte alleen iets.
Als ze een suikerziekte verleden heeft (is dat zo?) dan moet ze zelf niet zo achterlijk doen en zichzelf in gevaar brengen. Hoe moeten mensen van Fok dat ik godesnaam weten? Als ze het wisten, dan hebben ze daar vast wat mee gedaan, ik heb meermaals gelezen dat mensen haar hebben gezegd te stoppen met drinken, bijvoorbeeld.

Maar goed, ze is thuis het gaat naar omstandigheden prima, dus geen reden om over wetten, straffen e.d. te babbelen, want niet relevant meer.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat Crutch nog even aan het nadenken is over de volgende stap. Is voor een mod ook niet leuk, zoiets.
Over die stap had hij ook na kunnen denken voor hij het topic op slot plempte. Zoals ik zei, de discussie was al lang aan het sussen en hij had ook gewoon de betreffende personen aan kunnen spreken. Maar ja, het is warm, dan is logisch nadenken wat lastiger.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112103318
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent samen op zo'n meet dus je moet samen zorgen dat niemand in zulke gevallen aan hun lot overgelaten wordt. Maar dat is misschien een ouderwetse moraal van mij.
Zo WTF ben jij er bij geweest? Nee :') Je weet niet wat er gebeurd is....
We besloten allemaal weg te gaan, ze was bij, ze was actief, ze was aan het dansen en schreeuwen.

Dus ze had mee kunnen lopen. Toen we een stukkie verder waren, kwamen we erachter dat ze er niet was....
  zondag 27 mei 2012 @ 21:50:43 #107
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103334
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ze een suikerziekte verleden heeft (is dat zo?) dan moet ze zelf niet zo achterlijk doen en zichzelf in gevaar brengen. Hoe moeten mensen van Fok dat ik godesnaam weten? Als ze het wisten, dan hebben ze daar vast wat mee gedaan, ik heb meermaals gelezen dat mensen haar hebben gezegd te stoppen met drinken, bijvoorbeeld.

Maar goed, ze is thuis het gaat naar omstandigheden prima, dus geen reden om over wetten, straffen e.d. te babbelen, want niet relevant meer.

[..]

Over die stap had hij ook na kunnen denken voor hij het topic op slot plempte. Zoals ik zei, de discussie was al lang aan het sussen en hij had ook gewoon de betreffende personen aan kunnen spreken. Maar ja, het is warm, dan is logisch nadenken wat lastiger.
Geeft een hoop mensen wel wat extra vrije tijd, dat ze even niet het topic inkunnen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:50:54 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103342
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:49 schreef Maringo het volgende:

[..]

Reageer dan niet, zeker niet als je het zelf fout hebt :{w
Jij bent degene die het fout heeft :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112103359
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo WTF ben jij er bij geweest? Nee :') Je weet niet wat er gebeurd is....
We besloten allemaal weg te gaan, ze was bij, ze was actief, ze was aan het dansen en schreeuwen.

Dus ze had mee kunnen lopen. Toen we een stukkie verder waren, kwamen we erachter dat ze er niet was....
waarom geloof ik dit niet? getuige die kliek van jewelste in het topic.
pi_112103363
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo WTF ben jij er bij geweest? Nee :') Je weet niet wat er gebeurd is....
We besloten allemaal weg te gaan, ze was bij, ze was actief, ze was aan het dansen en schreeuwen.

Dus ze had mee kunnen lopen. Toen we een stukkie verder waren, kwamen we erachter dat ze er niet was....
ja en als je nu even had nagedacht dan had je dus wel ff de politie kunnen bellen voor zo'n labiel weerloos dronken kutje wat in een park in d'r eentje staat te dansen te zingen en te schelden.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:51:26 #111
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103366
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij bent degene die het fout heeft :*.
En waarom dan, over dit geval.
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:51:39 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103371
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Geeft een hoop mensen wel wat extra vrije tijd, dat ze even niet het topic inkunnen.
Ik had me na een hele dag vrije tijd en vermaak en joleit verheugd op een rustig avondje FOK!, dat is me door Crutch door de neus geboord :(.

Hoe zit dat met mijn rechten, he, he :(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:51:50 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112103378
Ik heb overigens nog regelmatig gekeken of ze gewoon sliep of bij lag te komen, en dat was gewoon het geval. Totdat mensen datzelfde bij mij moesten gaan doen dan :')
  zondag 27 mei 2012 @ 21:52:02 #114
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103386
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik had me na een hele dag vrije tijd en vermaak en joleit verheugd op een rustig avondje FOK!, dat is me door Crutch door de neus geboord :(.

Hoe zit dat met mijn rechten, he, he :(?
Haha. Filmpje kijken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:52:13 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103392
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo WTF ben jij er bij geweest? Nee :') Je weet niet wat er gebeurd is....
We besloten allemaal weg te gaan, ze was bij, ze was actief, ze was aan het dansen en schreeuwen.

Dus ze had mee kunnen lopen. Toen we een stukkie verder waren, kwamen we erachter dat ze er niet was....
oke ik las dat jullie dekentjes over haar heen hadden gelegd etc dat klonk nogal serieus ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:53:13 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103439
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:51 schreef Maringo het volgende:

[..]

En waarom dan, over dit geval.
Iedereen is verplicht mensen te helpen die in nood verkeren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:53:24 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112103449
Ik ben even Peking express kijken en zou graag een samenvatting willen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 21:53:40 #118
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103455
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iedereen is verplicht mensen te helpen die in nood verkeren.
Klopt. Maar dat was dit geval niet. Hierom:

quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo WTF ben jij er bij geweest? Nee :') Je weet niet wat er gebeurd is....
We besloten allemaal weg te gaan, ze was bij, ze was actief, ze was aan het dansen en schreeuwen.

Dus ze had mee kunnen lopen. Toen we een stukkie verder waren, kwamen we erachter dat ze er niet was....
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:54:23 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103480
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Maringo het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat was dit geval niet. Hierom:

[..]

Dat weet ik. Dat heb ik ook aangegeven. Maar je eerste bewering was gewoon fout.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:54:30 #120
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103488
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Re het volgende:
Ik ben even Peking express kijken en zou graag een samenvatting willen
Okay. Ze beginnen ergens in Rusland en gaan dan heel langzaam richting China. Er is ondertussen veel drama en gehuil maar af en toe wordt men ook positief verrast door de lokale bevolking. Uiteindelijk wint een team van heel onsympathieke mensen.

Of bedoel je een samenvatting van hier?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 21:54:48 #121
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112103497
Als ze in het openbaar onder andere aan het schreeuwen was en ze hielt daar niet mee op, dan had je gerust even de politie kunnen bellen volgens mij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112103511
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Re het volgende:
Ik ben even Peking express kijken en zou graag een samenvatting willen
What the fuck is er gebeurt?
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:55:14 #123
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103520
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat weet ik. Dat heb ik ook aangegeven. Maar je eerste bewering was gewoon fout.
Maar ik had het alleen maar over dit geval -O-
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_112103532
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik had me na een hele dag vrije tijd en vermaak en joleit verheugd op een rustig avondje FOK!, dat is me door Crutch door de neus geboord :(.

Hoe zit dat met mijn rechten, he, he :(?
Neu... :X
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:55:46 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112103541
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Re het volgende:
Ik ben even Peking express kijken en zou graag een samenvatting willen
Meeting van mensen waarvan er een paar in de SC AVNZMG komen, en het overgrote deel uit andere reeksen die het cross-reeks prima met elkaar kunnen vinden. Verhaal over system_overload dat de aandacht krijgt in AVNZMG, omdat het een situatie - op een meeting buiten het forum - is die beter gehandled had moeten worden. Daarom is de reeks dichtgegooid, blijkbaar.
pi_112103549
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:51 schreef dawg het volgende:

[..]

waarom geloof ik dit niet? getuige die kliek van jewelste in het topic.
welke kliek?

We hebben tijdens de meet erg goed voor haar gezorgd.... We hebben zelf een deken over haar heen gelegd ivm de kou....
We vonden pasjes en spullen, we vroegen is dat van jou... En toen heeft Mono nog gezegd, hou het dan bij je, straks ben je het kwijt.

Hallo wat denken jullie wel niet? Alleen op het einde was iedereen de wegkwijt...
Wij zijn ook 4 keer Watertornado gaan zoeken in het bos... omdat hij 15-30 minuten wegbleef...

En ja we hadden met zn allen terug moeten gaan om te kijken waar ze was, maar je bent fokking aangeschoten, daar denk je niet bij na. En zeker niet als ze je de hele avond heb staan uitschelden, krabben en weet ik veel wat :') Sowieso hadden we een dronken twi bij ons.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:56:00 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112103550
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay. Ze beginnen ergens in Rusland en gaan dan heel langzaam richting China. Er is ondertussen veel drama en gehuil maar af en toe wordt men ook positief verrast door de lokale bevolking. Uiteindelijk wint een team van heel onsympathieke mensen.

Of bedoel je een samenvatting van hier?
_O_
pi_112103552
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Re het volgende:
Ik ben even Peking express kijken en zou graag een samenvatting willen
fok meet. labiel meisje (gezette negroide dame van ergens begin 20 ofzo?) drinkt zich meteen klem, is vervelend irritant, scheld, is hele avond bij meet. meet personen gaan naar huis en laten meisje alleen in park achter, terwijl ze wild aan het dansen zingen en schelden is. meisje is daarna aangerand oid.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:56:30 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103571
quote:
2s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Maringo het volgende:

[..]

Maar ik had het alleen maar over dit geval -O-
Dan heb ik iets verkeerd gelezen. Sorry.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 21:56:53 #130
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103588
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

fok meet. labiel meisje (gezette negroide dame van ergens begin 20 ofzo?) drinkt zich meteen klem, is vervelend irritant, scheld, is hele avond bij meet. meet personen gaan naar huis en laten meisje alleen in park achter, terwijl ze wild aan het dansen zingen en schelden is. meisje is daarna aangerand oid.
als je het zo stelt klinkt het als een redelijk educatieve ervaring voor said meisje, ik denk niet dat ze het snel nog een 2de keer zal doen :)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:57:02 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103595
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welke kliek?

We hebben tijdens de meet erg goed voor haar gezorgd.... We hebben zelf een deken over haar heen gelegd ivm de kou....
We vonden pasjes en spullen, we vroegen is dat van jou... En toen heeft Mono nog gezegd, hou het dan bij je, straks ben je het kwijt.

Hallo wat denken jullie wel niet? Alleen op het einde was iedereen de wegkwijt...
Wij zijn ook 4 keer Watertornado gaan zoeken in het bos... omdat hij 15-30 minuten wegbleef...

En ja we hadden met zn allen terug moeten gaan om te kijken waar ze was, maar je bent fokking aangeschoten, daar denk je niet bij na. En zeker niet als ze je de hele avond heb staan uitschelden, krabben en weet ik veel wat :') Sowieso hadden we een dronken twi bij ons.
je bent een vrouw van 3 jaar ouder dan ik, wtf doe jij op zo'n kinderfeestje en waarom ben jij niet de wijste dat je een beetje nuchter blijft terwijl er iemand in coma onder een deken ligt :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112103609
ow ja en er is een rar met foto's van ik denk mono en het negroďde meisje in minder flatteuze poses / outfit. de foto's zijn overbelicht trouwens en beiden staan er niet al te fotogeniek op.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:57:30 #133
166255 Maringo
Bčhčhčhčh
pi_112103618
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan heb ik iets verkeerd gelezen. Sorry.
Tis al goed :*
Die volg topic-knop hč...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_112103620
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay. Ze beginnen ergens in Rusland en gaan dan heel langzaam richting China. Er is ondertussen veel drama en gehuil maar af en toe wordt men ook positief verrast door de lokale bevolking. Uiteindelijk wint een team van heel onsympathieke mensen.

Of bedoel je een samenvatting van hier?
_O-
  zondag 27 mei 2012 @ 21:57:59 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103641
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja en er is een rar met foto's van ik denk mono en het negroďde meisje in minder flatteuze poses / outfit. de foto's zijn overbelicht trouwens en beiden staan er niet al te fotogeniek op.
Ja, dat klopt. Beetje jammer weer :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112103658
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

fok meet. labiel meisje (gezette negroide dame van ergens begin 20 ofzo?) drinkt zich meteen klem, is vervelend irritant, scheld, is hele avond bij meet. meet personen gaan naar huis en laten meisje alleen in park achter, terwijl ze wild aan het dansen zingen en schelden is. meisje is daarna aangerand oid.
dat ze is aangerand geloof ik geen bal van..... lees de topics maar terug, dan zie je dat, dat ze het zegt als iemand aangeeft dat het fouter had kunnen aflopen ;)
pi_112103680
Ik vind het echt niet kunnen wat jullie gedaan hebben
Jullie moeten echt eens goed in de spiegel kijken, straks was ze verkracht door wat wilde rotterdammers, willen jullie dat op jullie geweten hebben??

Ik schaam mij voor mijn mede FOK! mensen nu
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112103687
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent een vrouw van 3 jaar ouder dan ik, wtf doe jij op zo'n kinderfeestje en waarom ben jij niet de wijste dat je een beetje nuchter blijft terwijl er iemand in coma onder een deken ligt :D
Ik ga me hier niet verantwoorden voor jou :')
pi_112103721
Wat is er nou precies gebeurt dan?

Ik lees gewoon een hoop drama en dronken mensen en een persoon dat dus achtergelaten is ergens in een park?
Rustig aan.
pi_112103725
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]
Samenvatting
fok meet. labiel meisje (gezette negroide dame van ergens begin 20 ofzo?) drinkt zich meteen klem, is vervelend irritant, scheldt, is hele avond bij meet. meet personen gaan naar huis en laten meisje alleen in park achter, terwijl ze wild aan het dansen zingen en schelden is. meisje is daarna aangerand oid naar eigen zeggen -> REL

ow ja en er is een rar in omloop met foto's van ik denk mono en het negroďde meisje in minder flatteuze poses / outfit. de foto's zijn overbelicht trouwens en beiden staan er niet al te fotogeniek op.

  zondag 27 mei 2012 @ 22:00:12 #141
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112103732
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
Okay. Ze beginnen ergens in Rusland en gaan dan heel langzaam richting China. Er is ondertussen veel drama en gehuil maar af en toe wordt men ook positief verrast door de lokale bevolking. Uiteindelijk wint een team van heel onsympathieke mensen.
_O-
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 27 mei 2012 @ 22:01:03 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112103776
Maanvis Tieft op! En andere ramptoeristen krijgen ook notes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 22:01:04 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103777
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ga me hier niet verantwoorden voor jou :')
hoeft ook niet, maar laat FOK! er dan lekker buiten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:01:44 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112103803
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Re het volgende:
Maanvis Tieft op! En andere ramptoeristen krijgen ook notes
Mijn tweede note en ook nog eens van Re O+!

Al ben ik niet echt een ramptoerist :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112103842
ik wil graag kudo notes voor mijn correcte onpartijdige samenvatting.

dank je wel re, door de farmaceuten betaalde R&P mod O+
pi_112103844
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Re het volgende:
Maanvis Tieft op! En andere ramptoeristen krijgen ook notes
? Je kunt deze discussie net zo goed niet toestaan. Wat wil je?
Rustig aan.
pi_112103875
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoeft ook niet, maar laat FOK! er dan lekker buiten.
het was een fokmeet :')
En ik snap al die fokking drama niet, ik heb mijn uitleg gegeven. En als je het aan de rest vraagt, zullen ze hetzelfde zeggen...

Maak er niet zo probleem van.... het enige wat raar is, is dat het topic dicht is :@
  zondag 27 mei 2012 @ 22:03:24 #148
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112103882
quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Je kunt deze discussie net zo goed niet toestaan. Wat wil je?
Ik neem aan dat hij degenen bedoelt die de discussie nog erger maken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 22:04:24 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103918
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Re het volgende:
Maanvis Tieft op! En andere ramptoeristen krijgen ook notes
Als ik een paar notes moet krijgen zodat er in de toekomst geen gevaarlijke dingen gebeuren, so be it!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:04:36 #150
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112103931
maar zit die S_O ondertussen wel ergens achter een hek al dan ?
zulke mensen horen niet op vrije voeten me dunkt (mits ze echt zo geestelijk onstabiel was)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:06:01 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112103998
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

het was een fokmeet :')
Dat was juist mijn punt.
quote:
En ik snap al die fokking drama niet, ik heb mijn uitleg gegeven. En als je het aan de rest vraagt, zullen ze hetzelfde zeggen...

Maak er niet zo probleem van.... het enige wat raar is, is dat het topic dicht is :@
Tja wat jij normaal vindt vind ik dus niet normaal. Laten we het daar maar bij houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:06:19 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112104013
Kom op mensen, wel een beetje een grens aan het gebral over iemand die je voor vandaag nog niet hebt zien posten, omdat je stoere WhatsAppjes hebt gehad van je vriendjes wiens vriendjes er gisteren wel waren.
pi_112104021
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik een paar notes moet krijgen zodat er in de toekomst geen gevaarlijke dingen gebeuren, so be it!
Punt is...

Het is hier chaotisch en Re wilt dit topic geloof ik graag modereren... Want daar is hij voor aangewezen etc.

Dat het hier extreem chaotisch wordt is gewoon erg vervelend voor hem. Het is een beetje machteloosheid dat er met notes gedreigd wordt..

Ik stem persoonlijk gewoon voor een opruimslotje.
Rustig aan.
pi_112104063
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Punt is...

Het is hier chaotisch en Re wilt dit topic geloof ik graag modereren... Want daar is hij voor aangewezen etc.

Dat het hier extreem chaotisch wordt is gewoon erg vervelend voor hem. Het is een beetje machteloosheid dat er met notes gedreigd wordt..

Ik stem persoonlijk gewoon voor een opruimslotje.
dit topic is blijkbaar behoefte aan. je kunt achteraf alsnog alles weggooien enzo.
pi_112104128
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit topic is blijkbaar behoefte aan. je kunt achteraf alsnog alles weggooien enzo.
Lijkt me wenselijk dat je een forum netjes probeert te houden en alleen dingen plaatst in een topic waarvoor het aangemaakt is... Beetje offtopic is niet erg, maar een complete slow-chat waar mensen elkaar voor gek uitmaken lijkt me niet wenselijk.
Rustig aan.
pi_112104183
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me wenselijk dat je een forum netjes probeert te houden en alleen dingen plaatst in een topic waarvoor het aangemaakt is... Beetje offtopic is niet erg, maar een complete slow-chat waar mensen elkaar voor gek uitmaken lijkt me niet wenselijk.
blijkbaar moeten mensen dingen een plek geven, ventileren en hebben behoefte om hun zienswijze over dit incident uit te wisselen. ik zie het probleem niet zo.
pi_112104250
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

blijkbaar moeten mensen dingen een plek geven, ventileren en hebben behoefte om hun zienswijze over dit incident uit te wisselen. ik zie het probleem niet zo.
Naja ik moet zeggen dat het net wel erg chaotisch was hier... En dan heb je als ''buitenstaander'' als ik geen idee waar het over gaat en zie je een hoop rellen, het lijkt me dan niet raar dat je graag wilt weten wat er aan de hand is en dat er een hoop chaos gecreeerd wordt om niks eigenlijk omdat de helft er niks vanaf weet.
(Inc ik, maar ik ben wel nieuwsgierig)
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:18:01 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112104562
Ik vind dat het topic nu wel weer open mag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112104584
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat het topic nu wel weer open mag.
ik zou zeggen, laat maar even afkoelen.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:19:02 #160
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_112104608
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zou zeggen, laat maar even afkoelen.
Kan soms geen kwaad inderdaad.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 27 mei 2012 @ 22:19:06 #161
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112104611
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zou zeggen, laat maar even afkoelen.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:21:20 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112104709
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zou zeggen, laat maar even afkoelen.
Volgens mij is dat al gebeurd. Maar goed, het zal wel. Kutbeleid.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 22:22:41 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112104776
Ik gooi niets weg behalve die van notoire klbers etc.

Maar goed, meet vanuit verschillende hoeken georganiseerd? Eentje gaat scheef blijft achter, verliest zooi en is nu boos? Of zijn we boos dat ze is achtergelaten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 22:23:13 #164
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112104801
Boos over kwijt en achtergelaten.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:23:25 #165
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112104808
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef Re het volgende:
Ik gooi niets weg behalve die van notoire klbers etc.

Maar goed, meet vanuit verschillende hoeken georganiseerd? Eentje gaat scheef blijft achter, verliest zooi en is nu boos? Of zijn we boos dat ze is achtergelaten?
Alle
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 22:24:24 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112104849
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef Re het volgende:
Ik gooi niets weg behalve die van notoire klbers etc.

Maar goed, meet vanuit verschillende hoeken georganiseerd? Eentje gaat scheef blijft achter, verliest zooi en is nu boos? Of zijn we boos dat ze is achtergelaten?
Beide :7. Nou ja, toen het topic werd gesloten was het al zo goed als pais ende vree. Dus beetje veel mosterd na de maaltijd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112104881
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

What the fuck is er gebeurt?
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef Re het volgende:
Ik gooi niets weg behalve die van notoire klbers etc.

Maar goed, meet vanuit verschillende hoeken georganiseerd? Eentje gaat scheef blijft achter, verliest zooi en is nu boos? Of zijn we boos dat ze is achtergelaten?
Ik ben ongeveer een uur geleden teruggekomen en zag dat het topic gesloten was. Er is blijkbaar het 1 en ander voorgevallen en het is nogal chaotisch.
Ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand???
pi_112104904
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

fok meet. labiel meisje (gezette negroide dame van ergens begin 20 ofzo?) drinkt zich meteen klem, is vervelend irritant, scheld, is hele avond bij meet. meet personen gaan naar huis en laten meisje alleen in park achter, terwijl ze wild aan het dansen zingen en schelden is. meisje is daarna aangerand oid.
system_overload = strawberry_hill ?
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 22:25:43 #169
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112104922
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ongeveer een uur geleden teruggekomen en zag dat het topic gesloten was. Er is blijkbaar het 1 en ander voorgevallen en het is nogal chaotisch.
Ik snap er niks meer van, wat is er aan de hand???
Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich.
Chick is dronken.
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft.
Chick is boos.

Einde verhaal.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:25:56 #170
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112104933
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

system_overload = strawberry_hill ?
Zo'n vermoeden had ik ook al.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112104941
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich.
Chick is dronken maar wel goed bij
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft.
Chick is boos.

Einde verhaal.
even een aanvulling


quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden had ik ook al.
Klopt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112104974
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

system_overload = strawberry_hill ?
ja.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:27:08 #173
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112104997
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:

[..]

even een aanvulling

[..]

Klopt.
Maar wel goed bij, toch mist een gat in der geheugen en haar complete medische toestand daar omheen is onbekend.

Nog een aanvulling ;)
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:27:12 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112104999
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

system_overload = strawberry_hill ?
Correct.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112105000
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich.
Chick is dronken.
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft.
Chick is boos.

Einde verhaal.
En de link met het sluiten van het topic is...?
Ik las net dat de boel moest afkoelen of zo? oook, het zij zo.

En bedankt voor de uitleg
pi_112105005
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich.
Chick is dronken.
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft door mensen van FOK! naar eigen zeggen
Chick is boos.

Einde verhaal.
dat dit ook even duidelijk is, ze beschuldigt de andere ervan haar geld te hebben gestolen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 22:27:43 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112105023
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Maar wel goed bij, toch mist een gat in der geheugen en haar complete medische toestand daar omheen is onbekend.

Nog een aanvulling ;)
Gebeurt met veel drank wel vaker :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 22:28:15 #178
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105039
Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich. Chick zegt dat er aan haar kont gezeten is terwijl ze zelf pielemansjes probeerde te voelen. (hear-say).
Chick is dronken maar wel goed bij
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van FOK!.
Chick is boos.

Einde verhaal.

Met betrekking tot sluiten, dit was zodat het kon rusten na 4 topics vol ongein
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105041
nee zover ik lees zit het zo:

Meet georganiseerd.
de te droge saaie mensen vinden dat chick zich misdraagt
Chick is wat dronken maar wel goed bij
Men vertrekt en heeft alleen maar irritant en bettutelend tegen haar gedaan
Chick blijft achter, omdat sociale dingen en mensen volgen moeilijk is enzo. en dan sta je onder aan de pikorde.
Chick word berooft, ze was helemaal zielig
Chick is boos. want dit soort dingen horen helemaal niet te gebeuren! als je erover nadenkt
echt kut is dat als je berooft wordt en dat soort dingen. kleding kwijt, geld kwijt. huissleutels kwijt. wtf hebben de dieven aan sleutels en kleding waar ze niets aan hebben.
seduco sum.en ben erg stout
pi_112105102
Maar hoe weten jullie nou of die dronken chick, strawberry_hill is? :?
Twiddel
pi_112105105
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beide :7. Nou ja, toen het topic werd gesloten was het al zo goed als pais ende vree. Dus beetje veel mosterd na de maaltijd.
Dat dus. Maar het is ook zo dat de meet waar die ruzie over gaat door meer users die niet in de reeks zitten is bijgewoond.

Ik snap niet dat de reeks wordt gesloten, kan me niet goed voorstellen wat daar het nu precies van is. Crutch zal vast een reden hebben, maar niemand van ons snapt volgens mij wat hij wilde bewerkstelligen.

Omdat het maar een paar users uit deze reeks betreft en het ook alle andere treft is het mijns inziens een buitenproportionele stap.
pi_112105128
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef summer2bird het volgende:
Maar hoe weten jullie nou of die dronken chick, strawberry_hill is? :?
Vaker gezien...
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:30:12 #183
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112105133
Als die chick helemaal van de wereld is en genoeg monniez bij haar had had ik haar ook beroofd, kan ik extra dagje vrijnemen en van het zonnetje genieten
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_112105149
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vaker gezien...
Wie heb je vaker gezien?
Twiddel
  zondag 27 mei 2012 @ 22:30:39 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112105159
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef leeell het volgende:
Als die chick helemaal van de wereld is en genoeg monniez bij haar had had ik haar ook beroofd, kan ik extra dagje vrijnemen en van het zonnetje genieten
Wat ben je ook een schatje O+ *knijpt in wangetjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112105161
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Esses het volgende:
Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich. Chick zegt dat er aan haar kont gezeten is terwijl ze zelf pielemansjes probeerde te voelen. (hear-say).
Chick is dronken maar wel goed bij
Men vertrekt.
Chick blijft achter.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van FOK!.
Chick is boos.

Einde verhaal.

Met betrekking tot sluiten, dit was zodat het kon rusten na 4 topics vol ongein
Jammer, maar goed.

Kom ik terug (ben de hele dag weg geweest) en zie dat mijn favoriete SC gesloten is. Nu snap ik tenminste waarom. Wat een kutzooi, tis blijkbaar fout afgelopen op de meet.

Maar goed, ik heb er nu wel genoeg over te lezen, mijn mening voegt op moment niks toe. Ik zie wel wanneer het topic weer open gaat.
pi_112105166
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wie heb je vaker gezien?
jezus het zijn dezelfde personen, lekker boeiend verder
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112105171
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat dus. Maar het is ook zo dat de meet waar die ruzie over gaat door meer users die niet in de reeks zitten is bijgewoond.

Ik snap niet dat de reeks wordt gesloten, kan me niet goed voorstellen wat daar het nu precies van is. Crutch zal vast een reden hebben, maar niemand van ons snapt volgens mij wat hij wilde bewerkstelligen.

Omdat het maar een paar users uit deze reeks betreft en het ook alle andere treft is het mijns inziens een buitenproportionele stap.
Ok prima, maar dan moet je toch bij crutch wezen? :P
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:31:07 #189
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105180
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
nee zover ik lees zit het zo:

Meet georganiseerd.
de te droge saaie mensen vinden dat chick zich misdraagt
Chick is wat dronken maar wel goed bij
Men vertrekt en doet alleen maar irritant tegen haar en betuttelend.
Chick blijft achter, omdat sociale dingen en mensen volgen moeilijk is enzo. en dan sta je onder aan de pikorde
Chick word berooft, ze was helemaal zielig
Chick is boos. want dit soort dingen horen helemaal niet te gebeuren.
echt kut is dat als je berooft wordt en dat soort dingen.
Mneeh, die samenvatting is niet helemaal jofel, dan gai k meer voor:

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich in de ogen van de anderen.
Chick zegt dat iemand aan haar kont zat en was daarover uit haar naad gegaan.
Chick heet zelf pielemansje proberen te voelen en haar hand is meerdere keren subtiel naar een knie verwezen (ALlen mannen snappen subtiliteit toch niet?)
Chick is dronken, goed bij, maar haar medische conditie is onbekend.
Chick blijft achter als de rest na uren zuipen naar huis gaat omdat ze de rest niet kan bijhouden.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van fok. Chick is boos. Dat is kut, want haar sleutels en geld enzo zijn weg maar shag en vest liggen er nog.

End of story.

Oja, het gaat op fok verder met nu ong. 4,5 topic vol meuk.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105184
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vaker gezien...
ja dat was ook zon leuk type meisje. weetjenog?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112105199
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

jezus het zijn dezelfde personen, lekker boeiend verder
Je tag klopt wel. :P
Twiddel
pi_112105209
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wie heb je vaker gezien?
Those people, incluus strawberry hill.
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:31:28 #193
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105213
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef summer2bird het volgende:
Maar hoe weten jullie nou of die dronken chick, strawberry_hill is? :?
Vermoeden na langdurig en diepgaand fokmatig onderzoek.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105272
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Those people, incluus strawberry hill.
waah wanneer dan?
dm. of nmee wacht maar, dat is teveel moeite.
wij moeten elkaar nog eens kunnen zien.(als dat kan). en dan wil ik veel horen erover, en over firefly enzo.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 22:33:23 #195
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105319
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Esses het volgende:

[..]

Mneeh, die samenvatting is niet helemaal jofel, dan gai k meer voor:

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich in de ogen van de anderen.
Chick zegt dat iemand aan haar kont zat en was daarover uit haar naad gegaan.
Chick heet zelf pielemansje proberen te voelen en haar hand is meerdere keren subtiel naar een knie verwezen (ALlen mannen snappen subtiliteit toch niet?)
Chick is dronken, goed bij, maar haar medische conditie is onbekend.
Chick blijft achter als de rest na uren zuipen naar huis gaat omdat ze de rest niet kan bijhouden.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van fok. Chick is boos. Dat is kut, want haar sleutels en geld enzo zijn weg maar shag en vest liggen er nog.
Chick vraagt om foto's van zichzelf misdragend c.q. op een bankje slapend omdat deze blijkbaar gemaakt zouden zijn en zij daar niets van weet. Deze worden geplaatst. Is nog niet goed.

End of story.

Oja, het gaat op fok verder met nu ong. 4,5 topic vol meuk.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105325
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

jezus het zijn dezelfde personen, lekker boeiend verder
_O-
pi_112105335
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waah wanneer dan?
dm. of nmee wacht maar, dat is teveel moeite.
wij moeten elkaar nog eens kunnen zien.(als dat kan). en dan wil ik veel horen erover, en over firefly enzo.
Je wilt gaan stappen? :P
Rustig aan.
pi_112105368
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je wilt gaan stappen? :P
dat weet ik niet.
dat is wel eng.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 22:34:31 #199
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112105386
Ja geen SC hier
pi_112105394
Geloof er niets van dat een ieder zo dronken was dat men niet verantwoordelijk had kunnen handelen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112105400
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

dat weet ik niet.
dat is wel eng.
De ervaringen van fok-meets zijn niet vergelijkbaar met een avond stappen met kingtoppie en firefly.

En sorry daniel... Maar dat kan je wel verwachten... Ik zeg topic sluiten en leegmieteren.
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:35:16 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112105429
men wordt beroofd mensen niet berooft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 22:35:41 #203
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105454
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Re het volgende:
men wordt beroofd mensen niet berooft
Het is al laat en er zit al alcohol in. Excuus.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105470
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Re het volgende:
men wordt beroofd mensen niet berooft
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja geen SC hier
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112105486
Mneeh, die samenvatting is niet helemaal jofel, dan gai k meer voor:

Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich in de ogen van de anderen.
Chick zegt dat iemand aan haar kont zat en was daarover uit haar naad gegaan.
Chick heet zelf pielemansje proberen te voelen en haar hand is meerdere keren subtiel naar een knie verwezen (ALlen mannen snappen subtiliteit toch niet?)
Chick is dronken, goed bij, maar haar medische conditie is onbekend.
Chick blijft achter als de rest na uren zuipen naar huis gaat omdat ze de rest niet kan bijhouden.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van fok. Chick is boos. Dat is kut, want haar sleutels en geld enzo zijn weg maar shag en vest liggen er nog.
haar geld was weg, maar ze kon wel een kaartje kopen voor de metro :')
Chick vraagt om foto's van zichzelf misdragend c.q. op een bankje slapend omdat deze blijkbaar gemaakt zouden zijn en zij daar niets van weet. Deze worden geplaatst. Is nog niet goed.

End of story.

Oja, het gaat op fok verder met nu ong. 4,5 topic vol meuk.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 22:37:59 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:36:48 #206
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105523
C_A haal mijn tekst dan even uit de quote en voeg het dikgedrukt toe. Anders is het straks quote in quote in quote en weet niemand het :P
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:37:04 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112105543
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:

[..]

even een aanvulling
en dat dekentjes verhaal is dat waar of niet?:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112105560
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

haar geld was weg, maar ze kon wel een kaartje kopen voor de metro :')
Was het niet verstandiger geweest om haar mee te nemen?
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:37:26 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112105564
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

het staat zo irritant, en dat ben jij ook dus 1-1 :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 22:37:35 #210
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105575
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en dat dekentjes verhaal is dat waar of niet?:
Het schijnt op de foto's, welke in een onbekende rar gedeeld waren, en welke niet verder gedeeld worden.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105637
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Was het niet verstandiger geweest om haar mee te nemen?
Goh als je nou even alles doorleest dan weet je precies hoe het is gegaan...

Hysterisch gedoe |:(
  zondag 27 mei 2012 @ 22:38:48 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112105645
maar goed, dit is FB, topic is even dicht, gaat echt wel weer open hoor O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 22:38:56 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112105653
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en dat dekentjes verhaal is dat waar of niet?:
Dat is waar :). Ze is keurig op en onder een deken gelegd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112105690
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Goh als je nou even alles doorleest dan weet je precies hoe het is gegaan...

Hysterisch gedoe |:(
Weet hoe het gegaan is, en zie dat sommige mensen niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_112105691
Oke dan
dicht dus.
Twiddel
  zondag 27 mei 2012 @ 22:39:59 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112105709
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is waar :). Ze is keurig op en onder een deken gelegd.
ik probeer dat even in het licht van 'ze was wel goed bij' te plaatsen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:40:03 #217
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105712
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Weet hoe het gegaan is, en zie dat sommige mensen niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Tot die conclussie waren we een aantal pagina's geleden al gekomen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:40:15 #218
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105723
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik probeer dat even in het licht van 'ze was wel goed bij' te plaatsen ;).
Dat lukt dus niet.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105745
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Weet hoe het gegaan is, en zie dat sommige mensen niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Dat vind jij.... we hebben haar goed verzorgd toen ze lag te slapen... alleen toen ze bij was, vind ik niet dat ik nog meer op iemand moet letten :s)
  zondag 27 mei 2012 @ 22:41:27 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112105794
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik probeer dat even in het licht van 'ze was wel goed bij' te plaatsen ;).
Ze was dronken, heeft geslapen op en onder een deken, onder toeziend oog van de rest van de mensen en is toen wakker geworden en heeft weer actief meegedaan. Zoals hier al 300 keer gezegd is.

Wat is er zo lastig te begrijpen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 22:42:20 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112105838
Ja ok ho maar weer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112105842
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat vind jij.... we hebben haar goed verzorgd toen ze lag te slapen... alleen toen ze bij was, vind ik niet dat ik nog meer op iemand moet letten :s)
Dit is in tegenspraak wat je eerder vandaag zei dat je het rot vond, nu zie ik je vooral lol maken om die negerin die niet in het donker gevonden kon worden.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:43:22 #223
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112105893
Meet georganiseerd.
Chick misdraagt zich in de ogen van de anderen.
Chick zegt dat iemand aan haar kont zat en was daarover uit haar naad gegaan.
Chick heet zelf pielemansje proberen te voelen en haar hand is meerdere keren subtiel naar een knie verwezen (ALlen mannen snappen subtiliteit toch niet?)
Chick is dronken heeft geslapen op en onder een deken onder toeziend oog van de rest van de mensen en was daarna goed bij, maar haar medische conditie was onbekend. Ze heeft daarna weer actief meegedaan.
Chick blijft achter als de rest na uren zuipen naar huis gaat omdat ze de rest niet kan bijhouden.
Chick word berooft. Naar eigen zeggen door mensen van fok. Chick is boos. Dat is kut, want haar sleutels en geld enzo zijn weg maar shag en vest liggen er nog.
haar geld was weg, maar ze kon wel een kaartje kopen voor de metro :')
Chick vraagt om foto's van zichzelf misdragend c.q. op een bankje slapend omdat deze blijkbaar gemaakt zouden zijn en zij daar niets van weet. Deze worden geplaatst. Is nog niet goed.

End of story.

Oja, het gaat op fok verder met nu ong. 4,5 topic vol meuk.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112105952
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dit is in tegenspraak wat je eerder vandaag zei dat je het rot vond, nu zie ik je vooral lol maken om die negerin die niet in het donker gevonden kon worden.
Ja ik heb ook al 100 keer gezegd dat we terug moesten gaan. maar dat we dat niet gedaan hebben omdat dronken.aangeschoten enzo... En ik vond het op dat moment ook rot en klote enzo...

We zijn ook gewoon WT gaan zoeken, die steeds kwijt was...

Maar als zij allemaal dingen gaat lopen verzinnen en ik dit achteraf lees in de topics, kan ze van mij de T krijgen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 22:46:01 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:47:34 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112106121
Ik denk dat alles er wel over is gezegd, en ik vind dat het hierbij gelaten moet worden. En dan gaat het wat mij betreft om wat dan ook, laat het gewoon lekker rusten en gooi het topic wat er weinig tot niets mee te maken heeft dicht. Geef godverdomme anders gewoon mij een ban, als je toch degenen van het TC-kliekje verantwoordelijk stelt aangezien ik de enige ben die er was die er al maanden zit. End of story, geen gezeik meer.
pi_112106156
Het is altijd de schuld van TWI.... PUNT :9
  zondag 27 mei 2012 @ 22:48:21 #227
364404 arachide.
mamachide
pi_112106162
Wat een enorm triest gejank.

Serieus, dat mens komt aan, begint al met dat we moeten gaan lopen zodat zij kan roken. Vervolgens besluit mevrouw dat iedere vorm van socializen niet mogelijk is door zich als een josti te gedragen, daarbij droeg ze de hele tijd haar koptelefoon. Op alles wat je zei, kwam een negatief zeikverhaal als antwoord. Ze zei dat ze de tijd maar moest overleven. Nou, ga dan weg, want het is 21:30.

Mevrouw besluit vervolgens een fles pure vodka weg te kloeken. Toen begon ze iedereen af te zeiken en ruzie te schoppen. Mensen helpen haar zodra ze out begint te raken. Prima toch? Ze eigent zich mijn deken toe, maar die was van mij en ik had nog minder aan dan zij en ik had het ook koud, dus ja, ik wilde mijn deken terug.

Toen ze weer bijkwam, heeft ze meer dan een half uur lopen bitchen en janken over alles, we hebben alles geprobeerd te zeggen om haar iets te helpen, maar serieus, schenkstroop heeft nog minder issues. We hebben hardop gezegd dat het tijd was om te gaan, we pakten rustig onze spullen in en zijn toen gegaan, we hebben echt niet gerend ofzo. Meerdere stops gemaakt om te kijken of ze er nog was, maar mooi niet dat als je al constant loopt te janken en zeiken en bitchen dat je dan nog veel vrienden maakt die je komen halen, bovendien is ze een grote meid. Wij waren ook lam, wij konden ook prima de weg vinden. We hebben nog iets van een half uur gewacht op het station, nou, als je er dan nog niet bent, dan heb je dikke vette pech.

Ze heeft mijn beide armen half uit de kom gedraaid toen ik aardig probeerde te doen, ik voelde ze een uur later in de taxi nog. Ze kan me de pot op. Tevens hoef ik haar spullen niet, ik ben geen sloeber.

De SC sluiten is nog zoiets triests. De mensen kwamen grotendeels uit de oude ONZ Radio groep, dus ik snap het probleem niet.

Ze mag die beschuldigingen in haar vaak geshowde vagijn douwen, zijn we ook van haar gejammer over 50 pandapunten af, maarja, als je zoveel zeikt over je pandapunten, mag je je toch eens achter je knalroze oren krabben of dat niet een beetje aan jezelf te danken is.
#TeamMiley
  zondag 27 mei 2012 @ 22:55:01 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112106545
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
Wat een enorm triest gejank.

Serieus, dat mens komt aan, begint al met dat we moeten gaan lopen zodat zij kan roken. Vervolgens besluit mevrouw dat iedere vorm van socializen niet mogelijk is door zich als een josti te gedragen, daarbij droeg ze de hele tijd haar koptelefoon. Op alles wat je zei, kwam een negatief zeikverhaal als antwoord. Ze zei dat ze de tijd maar moest overleven. Nou, ga dan weg, want het is 21:30.

Mevrouw besluit vervolgens een fles pure vodka weg te kloeken. Toen begon ze iedereen af te zeiken en ruzie te schoppen. Mensen helpen haar zodra ze out begint te raken. Prima toch? Ze eigent zich mijn deken toe, maar die was van mij en ik had nog minder aan dan zij en ik had het ook koud, dus ja, ik wilde mijn deken terug.

Toen ze weer bijkwam, heeft ze meer dan een half uur lopen bitchen en janken over alles, we hebben alles geprobeerd te zeggen om haar iets te helpen, maar serieus, schenkstroop heeft nog minder issues. We hebben hardop gezegd dat het tijd was om te gaan, we pakten rustig onze spullen in en zijn toen gegaan, we hebben echt niet gerend ofzo. Meerdere stops gemaakt om te kijken of ze er nog was, maar mooi niet dat als je al constant loopt te janken en zeiken en bitchen dat je dan nog veel vrienden maakt die je komen halen, bovendien is ze een grote meid. Wij waren ook lam, wij konden ook prima de weg vinden. We hebben nog iets van een half uur gewacht op het station, nou, als je er dan nog niet bent, dan heb je dikke vette pech.

Ze heeft mijn beide armen half uit de kom gedraaid toen ik aardig probeerde te doen, ik voelde ze een uur later in de taxi nog. Ze kan me de pot op. Tevens hoef ik haar spullen niet, ik ben geen sloeber.

De SC sluiten is nog zoiets triests. De mensen kwamen grotendeels uit de oude ONZ Radio groep, dus ik snap het probleem niet.

Ze mag die beschuldigingen in haar vaak geshowde vagijn douwen, zijn we ook van haar gejammer over 50 pandapunten af, maarja, als je zoveel zeikt over je pandapunten, mag je je toch eens achter je knalroze oren krabben of dat niet een beetje aan jezelf te danken is.
thanks voor de uitleg, dat plaatst het verhaal wel in een ander perspectief. Het enige dat ik dan nog anders gedaan zou hebben is niet door lopen tanken als er iemand in coma ligt (je weet tenslotte nooit..) en spelende vrouw wat heb je nou geleerd lesjes hierop toepassen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:58:32 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112106765
Ja ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112106792
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Re het volgende:
Ja ja
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef Re het volgende:
maar goed, dit is FB, topic is even dicht, gaat echt wel weer open hoor O+
watskebeurt?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 22:59:18 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112106811
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

thanks voor de uitleg, dat plaatst het verhaal wel in een ander perspectief. Het enige dat ik dan nog anders gedaan zou hebben is niet door lopen tanken als er iemand in coma ligt (je weet tenslotte nooit..) en spelende vrouw wat heb je nou geleerd lesjes hierop toepassen :).
Ze was vrij snel de weg kwijt, heb de fles wodka van 'r af geprobeerd te pakken, die flikkerde toen al gauw om en liep leeg. Dat was prima. Daarna heeft ze geslapen, weet niet of ze nog wat heeft gedronken toen ze bij kwam. Denk 't niet, als ik eerlijk ben, alles was wel zo'n beetje op of opgeborgen.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:00:27 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112106869
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]


[..]

watskebeurt?
FB ging niet dicht, SC was dicht. Beter lezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_112106900
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

FB ging niet dicht, SC was dicht. Beter lezen.
oh ja ;(
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 23:01:30 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112106915
Ik heb iemand wel eens door de fucking stad gesleept van snackbar naar snackbar en uiteindelijk naar het station. Ik ben de beroerdste niet. Maar zij sloeg gewoon alles. Ik kom niet dat hele kuteind uit Hoofddorp om allerlei verwijten naar mijn kop te krijgen. En al had ik haar meegesleept dan had ze me waarschijnlijk weg proberen te duwen, in mijn oor lopen schreeuwen, zeggen dat ze dood wil, zeggen dat ze geen hoer is. Ik ga niet iemand slepen die me tot het bot irriteert. Ik had mezelf daar ook achter gelaten als ik het was geweest. Je krediet is gewoon een keer op.

Ik ben een hele trotse zieke kankerhond (niet mijn woorden). Amen en basta.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:03:24 #235
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112107028
Het was dus een eerste keer meet met haar ?
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 27 mei 2012 @ 23:03:43 #236
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112107050
Jullie hadden volgens mij in dit geval gewoon de politie kunnen bellen denk ik; en al helemaal als het verhaal van arachide klopt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 23:05:07 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107137
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef jcdragon het volgende:
Het was dus een eerste keer meet met haar ?
Nee tweede, op de eerst was ze druk want ze is gewoon zo. Dat is prima. Beetje vermoeiend maar gewoon prima.

Nu sloegen de stoppen bij haar door, luisteren deed ze niet want ze was te druk bezig met schreeuwen dat haar jeugd zo naar was.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:05:11 #238
364404 arachide.
mamachide
pi_112107142
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie hadden volgens mij in dit geval gewoon de politie kunnen bellen denk ik; en al helemaal als het verhaal van arachide klopt.
Nee, dat ga je ook echt doen als je zelf superlam/stoned bent en illegaal een kampvuur maakt. Strakke actie zou dat zijn geweest. Ze kon prima bewegen, want ze heeft mijn armen toch behoorlijk pijn gedaan. Maf wijf.
#TeamMiley
pi_112107258
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, dat ga je ook echt doen als je zelf superlam/stoned bent en illegaal een kampvuur maakt. Strakke actie zou dat zijn geweest.
_O-
pi_112107274
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, dat ga je ook echt doen als je zelf superlam/stoned bent en illegaal een kampvuur maakt. Strakke actie zou dat zijn geweest. Ze kon prima bewegen, want ze heeft mijn armen toch behoorlijk pijn gedaan. Maf wijf.
maar ze heeft captain_maximum nooit gemeet toch?
als ze c_m zou hebben ontmoet, dan had ze daar voorbeeld aan kunnen nemen. zo helemaal lauw zijn en dan zoals c_m zijn.
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 23:07:10 #241
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112107276
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee tweede, op de eerst was ze druk want ze is gewoon zo. Dat is prima. Beetje vermoeiend maar gewoon prima.

Nu sloegen de stoppen bij haar door, luisteren deed ze niet want ze was te druk bezig met schreeuwen dat haar jeugd zo naar was.
Bad trip...
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 27 mei 2012 @ 23:07:27 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107297
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie hadden volgens mij in dit geval gewoon de politie kunnen bellen denk ik; en al helemaal als het verhaal van arachide klopt.
Dan kregen we een boete vanwege het zwerfvuil en het kampvuur. Daarnaast was ze bij bewustzijn en gingen wij er van uit dat al haar spullen er gewoon nog waren. Dan had ze gewoon terug kunnen lopen naar Zuidplein.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:08:09 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107342
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

maar ze heeft captain_maximum nooit gemeet toch?
als ze c_m zou hebben ontmoet, dan had ze daar voorbeeld aan kunnen nemen. zo helemaal lauw zijn en dan zoals c_m zijn.
Ze heeft haar ontmoet met c_m's verjaardag.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:08:29 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112107359
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

maar ze heeft captain_maximum nooit gemeet toch?
als ze c_m zou hebben ontmoet, dan had ze daar voorbeeld aan kunnen nemen. zo helemaal lauw zijn en dan zoals c_m zijn.
Jawel, ze hebben elkaar een keer gemeet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_112107396
quote:
99s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jawel, ze hebben elkaar een keer gemeet.
the fuck, ik heb alles gemist.
ging ze toen voornemen om meer zoals c_m te zijn?
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 23:09:24 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107416
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Bad trip...
Niet mijn probleem, ik ben geen kleuterleider.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112107477
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ging ze toen voornemen om meer zoals c_m te zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja geen SC hier
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 23:10:17 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107485
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

the fuck, ik heb alles gemist.
ging ze toen voornemen om meer zoals c_m te zijn?
_O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112107517
Ik was een beetje verbaasd. Maar nu snap ik het.
pi_112107564
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

ja ze kunnen beter het topic gewoon weer open gooien :s)
  zondag 27 mei 2012 @ 23:13:17 #251
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112107686
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

_O- :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 27 mei 2012 @ 23:13:44 #252
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112107701
wel druk hier zeg
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 27 mei 2012 @ 23:14:29 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112107756
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:13 schreef jcdragon het volgende:
wel druk hier zeg
Ja wij zijn de talkie of de town.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112108052
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze heeft haar ontmoet met c_m's verjaardag.
kan ik haar ook uitnodigen op mijn verjaardag?
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 27 mei 2012 @ 23:19:41 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112108092
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

kan ik haar ook uitnodigen op mijn verjaardag?
Ik weet niet of ze FOK!kers nog vertrouwt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112108147
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze FOK!kers nog vertrouwt.
hoe was die uitnodiging van c_m dan gegaan heloef. hoe ging dat, kreeg je dat zomaar?
waarom mis ik alles?
kan ik met beetje actiever zijn met contact met fokkers onderhouden ook uitgenodigt worden?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112108218
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

hoe was die uitnodiging van c_m dan gegaan.
waarom mis ik alles?
kan ik met beetje actiever zijn met contact met fokkers onderhouden ook uitgenodigt worden?
Het versieren topic is tamelijk hecht te noemen en vindt het leuk om af te spreken... Ga daar posten ofzo ;) Zoek slow-chats op.
Rustig aan.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:22:22 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112108270
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

hoe was die uitnodiging van c_m dan gegaan heloef. hoe ging dat, kreeg je dat zomaar?
waarom mis ik alles?
kan ik met beetje actiever zijn met contact met fokkers onderhouden ook uitgenodigt worden?
Die heeft twee weken lang in de OP van het AVNZMG topic gestaan.
pi_112108380
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef twi het volgende:

[..]

Die heeft twee weken lang in de OP van het AVNZMG topic gestaan.
oh dankje.
opzich wel makkelijk, dan hoef je opzich alleen maar iemand te contacten die er ook heengaat, om de info te krijgen enzo.
seduco sum.en ben erg stout
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2012 @ 23:43:07 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112109509
Bedankt voor de samenvatting.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112109519
-weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door Daniel1976 op 27-05-2012 23:44:32 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 23:50:27 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112109895
Ahhh kijken wie nu nog gaat posten hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112110563
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Re het volgende:
Ahhh kijken wie nu nog gaat posten hier
Heb je een lekker weekend gehad? :)
En hoe was je programma?
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 10:55:16 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112117903
Mogguh,
ik heb het hele zootje teruggelezen en heb een paar vragen.

Worden er users geweerd cq weggepest uit een reeks ( welke reeks dan ook)
Is er iemand die niet echt meer voor zichzelf kon zorgen midden in de nacht achtergelaten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:59:09 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112118014
Voor zover ik weet nee en nee. Maar ik was niet bij de meet. En ik neem aan dat wat er op een meet gebeurt niet relevant is voor het al dan niet sluiten van een topicreeks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:01:28 #266
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118076
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
Voor zover ik weet nee en nee. Maar ik was niet bij de meet. En ik neem aan dat wat er op een meet gebeurt niet relevant is voor het al dan niet sluiten van een topicreeks.
Is ook niet zo 1,2,3 relevant, alleen is de nazit nu even in FB om het overzichtelijk te houden.
Maar over het pesten Samzz zie ik jou ook dingen zeggen, het komt dus wel degelijk voor..?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112118147
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is ook niet zo 1,2,3 relevant, alleen is de nazit nu even in FB om het overzichtelijk te houden.
Maar over het pesten Samzz zie ik jou ook dingen zeggen, het komt dus wel degelijk voor..?
Er zijn inderdaad users die zich gepest vóelen. En dat kan ik mij best voorstellen.
Wat betreft de meet, ik ben er niet bijgeweest, maar dat is een verhaal met 2 kanten waarvan 1 user een heel ander verhaal heeft dan de overige users. De waarheid zal in het midden liggen
  maandag 28 mei 2012 @ 11:05:18 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118166
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
Mogguh,
ik heb het hele zootje teruggelezen en heb een paar vragen.

Worden er users geweerd cq weggepest uit een reeks ( welke reeks dan ook)
Is er iemand die niet echt meer voor zichzelf kon zorgen midden in de nacht achtergelaten?
1) Niet relevant aan deze meeting in elk geval, er zijn problemen geweest in het verleden met een hele andere achtergrond in de AVNZMG-reeks die nu gerelateerd worden aan een meeting waar hooguit een handjevol mensen uit die reeks waren die weinig tot niets met die pesterijen te maken hebben gehad. De rest kwam uit andere topics en hadden niets te maken met AVNZMG. Wisten zelfs niet eens watvoor reeks het was.

2) Er is iemand dronken de weg kwijt geraakt, nadat anderen haar voor rede vatbaar probeerden te maken. Ik kan zelf niet oordelen over in welke staat ze was, maar ze was van wat ik heb gehoord genoeg bij om mensen te volgen. Ik was zelf ook dronken, en ben netjes door een groepje mensen meegenomen. Als ik dat in mijn staat al kon, begrijp ik niet waarom dat voor een ander een probleem zou moeten zijn, de groepjes taaiden namelijk in heel langzaam tempo af.
pi_112118183
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is ook niet zo 1,2,3 relevant, alleen is de nazit nu even in FB om het overzichtelijk te houden.
Maar over het pesten Samzz zie ik jou ook dingen zeggen, het komt dus wel degelijk voor..?
Het 'wegpesten', wat door een persoon in de reeks werd ervaren, was wel degelijk aanwezig, maar werd keer op keer uitgelokt doordat hij maar niet kan ophouden constant oude meningsverschillen op te rakelen en dan hier te klagen over dat hij na een half jaar dat gedrag niet meer zo geliefd is als poster.
pi_112118232
-weg jij-

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 28-05-2012 11:10:17 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 11:08:51 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118248
De mensen die zijn 'weggepest', dat is naar aanleiding van opmerkingen van enkele users via TinyChat gebeurd bij 1 iemand. Wat ik overigens nog steeds kut vind, want sommige dingen zeg je gewoon niet tegen anderen als je elkaar niet mag. Maar geen van de mensen waren aanwezig afgelopen weekend. Verder is er de nodige wrijving tussen de groep users in het topic met één of twee anderen, die maar in eenzelfde irriterende vicieuze cirkel blijven hangen. Wederom ongerelateerd aan afgelopen weekend.
pi_112118260
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
Mogguh,
ik heb het hele zootje teruggelezen en heb een paar vragen.

Worden er users geweerd cq weggepest uit een reeks ( welke reeks dan ook)
Is er iemand die niet echt meer voor zichzelf kon zorgen midden in de nacht achtergelaten?
Ik heb nooit gemerkt dat er users weggepest worden.

Op de meet was de persoon in kwestie bij. Ze was actief aan het praten, schreeuwen etc.

We besloten onze spullen te pakken en terug te lopen naar de metro's en bussen. (10minuten lopen, ok met dronken mensen 20 :') ). We hebben eerst nog een tijd net buiten Het park gestaan en daarna nog een tijd bij de metro's.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:09:38 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112118263
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het 'wegpesten', wat door een persoon in de reeks werd ervaren, was wel degelijk aanwezig, maar werd keer op keer uitgelokt doordat hij maar niet kan ophouden constant oude meningsverschillen op te rakelen en dan hier te klagen over dat hij na een half jaar dat gedrag niet meer zo geliefd is als poster.
Dat is kree?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 mei 2012 @ 11:10:27 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118274
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is kree?
Als ik beestjes bij naam moet noemen, zijn er problemen geweest met kree, kingtoppie en in mindere mate benzin.
pi_112118284
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
-weg jij-
Dat was het ook :@
  maandag 28 mei 2012 @ 11:11:37 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112118301
Je laat een persoon in kennelijke staat simpelweg niet midden in de nacht in haar eentje in een park achter. Hoe vervelend iemand ook is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:12:46 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112118318
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Copycat het volgende:
Je laat een persoon in kennelijke staat simpelweg niet midden in de nacht in haar eentje in een park achter. Hoe vervelend iemand ook is.
Jup!
  maandag 28 mei 2012 @ 11:13:02 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118325
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Copycat het volgende:
Je laat een persoon in kennelijke staat simpelweg niet midden in de nacht in haar eentje in een park achter. Hoe vervelend iemand ook is.
Dat is een discussie die al lang en breed gevoerd is, en wat ook totaal niet iets is om trots op te zijn. Dat is ook niemand, maar daar moet het in dit topic ook maar bij gehouden worden.
pi_112118330
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Copycat het volgende:
Je laat een persoon in kennelijke staat simpelweg niet midden in de nacht in haar eentje in een park achter. Hoe vervelend iemand ook is.
als ik het goed begreep was iedereen behoorlijk van het padje af
pi_112118357
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is kree?
Ja.
pi_112118379
En nu ???
  maandag 28 mei 2012 @ 11:15:54 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112118393
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:13 schreef Cassandra87 het volgende:

als ik het goed begreep was iedereen behoorlijk van het padje af
Maar ze hebben wel buiten het park staan wachten ... Buiten.
En ja, dit hoort hier imo wel, omdat dit een voortvloeisel is van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112118423
Iemand achter laten is normaal niet mijn stijl, maar ik wist in deze situatie werkelijk niet wat ik dan moest doen. Met iemand die zich tegenover alles verzette, alles negatief opvatte, met woorden dwingen had totaal geen invloed gehad, en haar aanraken moet je al helemaal niet proberen. :')

Ik heb me aandacht maar gestopt in zorgen dat de andere thuis kwamen, waarvan er meerdere er niet meer helemaal bij waren.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:17:43 #284
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112118433
Ik denk persoonlijk dat het beste is om haar te bannen aangezien ze zelfs extreem snel zeer aanvallend reageert richting mensen die haar proberen te helpen. Ze heeft overduidelijk issues.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112118434
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:11 schreef Copycat het volgende:
Je laat een persoon in kennelijke staat simpelweg niet midden in de nacht in haar eentje in een park achter. Hoe vervelend iemand ook is.
Ze was bij, ze was actief, ze kon meelopen...

Twi kon niet meelopen en die hebben we ook netjes naar huis begeleidt.

Ik denk dat we er 40 minuten over gedaan hebben om bij de metro's te komen, incl wachten en kotsen etc :')

Tijdens de meet hebben we goed voor haar gezorgd, ze sliep, we hebben haar warm gehouden met dekentjes. We hebben zelfs gezegd, drink niet meer. We hebben haar gevonden spulletjes aan haar teruggeven en nadrukkelijk gezegd, hou het bij je straks ben je het kwijt....

Ze heeft mensen uitgescholden en mensen opengekrabd (daar zijn foto's van). Ja we hadden terug moeten gaan, maar dat is niet gebeurd. Tevens sliep ik bij twi en nog 2 andere, dus we gingen naar huis. De andere groep heeft nog een tijdje staan wachten op de taxi.
pi_112118452
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
-weg jij-
nou ja zeg :')
pi_112118456
Wat is de gemiddelde leeftijd van deze mensen?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:19:01 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118465
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Copycat het volgende:
Maar ze hebben wel buiten het park staan wachten ... Buiten.
En ja, dit hoort hier imo wel, omdat dit een voortvloeisel is van.
Er zijn gisteren al genoeg discussies in dit topic, en topics vol met discussies in de AVNZMG-reeks geweest. Iedereen is het er over eens dat dit anders aangepakt had moeten worden. Als je het er zo graag nog over hebt, dan open je maar een algemeen topic ergens en wens ik je veel plezier. Gezien de aanwezigen voor het overgrote deel niets met AVNZMG te maken hebben, en de 'pesterijen' van dusdanig voorspelbaar niveau zijn mede door de eentonige manier van oude koeien uit de sloot trekken, zijn die twee zaken irrelevant aan Feedback over een topic in R&P.
pi_112118477
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel buiten het park staan wachten ... Buiten.
En ja, dit hoort hier imo wel, omdat dit een voortvloeisel is van.
We zaten op de heuvel, je loopt de heuvel af en je staat buiten het park. Vanaf de heuvel kan je ons zien staan. En zo rustig waren we niet :')
pi_112118497
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef Laysa het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van deze mensen?
Snap niet waarom je het wilt weten en of dat relevant is... Maar 17 - 33 jaar :)
pi_112118507
Ik vind het ook wel een beetje raar om iemand achter te laten die duidelijk helemaal in de war is in een andere stad. Daar hoor je op te letten, dat kan vervelend zijn maar wat er gebeurd is klinkt als iets wat niet echt op verantwoordelijkheid van de aanwezige personen duidt.
Dat ze vervelend was, oke. Wil ik best geloven. Maar dat rechtvaardigt niets.
pi_112118519
Ik blijf het nogal een bizar verhaal vinden en ja ook al zeggen ze was bij etc. Het lijkt me voor iemand die achtergelaten is nogal een enge ervaring en dat vind ik eigenlijk raar dat niemand dat erkent en daarvoor excuses aanbied. Hoe zou jij je voelen in zo'n situatie , sta daar ook even bij stil.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:21:15 #293
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112118521
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Het gaat al tijden niet zo lekker meer in deze reeks.
En nu wegens serieuze klachten gaat een slot op.
Na het weekend zien we wel verder.
Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
Je moeder is een hamster
pi_112118526
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel buiten het park staan wachten ... Buiten.
En ja, dit hoort hier imo wel, omdat dit een voortvloeisel is van.
Ja, we zaten aan de rand van het park. Dus na 100 meter hebben we gewacht. Na het oversteken van de parkeerplaats van ahoy moest iemand kotsen, dus hebben we weer gewacht. En 300 meter verder bij de bushalte hebben we afscheid van elkaar genomen en is een deel met mij naar huis gegaan, en een deel met een taxi weggegaan (volgens mij).
pi_112118542
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat was het ook :@
ik zeg niks meer oO<
  maandag 28 mei 2012 @ 11:22:33 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118553
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf het nogal een bizar verhaal vinden en ja ook al zeggen ze was bij etc. Het lijkt me voor iemand die achtergelaten is nogal een enge ervaring en dat vind ik eigenlijk raar dat niemand dat erkent en daarvoor excuses aanbied. Hoe zou jij je voelen in zo'n situatie , sta daar ook even bij stil.
Waaorm denk je dat niemand zijn excuses aan heeft geboden? Ik heb haar gisteren een half uur te woord gestaan op een normale manier, gezegd dat ik er van baal hoe het is gelopen en dat het anders zou moeten zijn gegaan. Maar meer dan dat kan ik zelf niet meer betekenen.
pi_112118565
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Crutch het volgende:
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

[..]

Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
Daar ben ik het eigenlijk niet zo mee eens.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:23:29 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112118581
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:21 schreef Crutch het volgende:
De reden waarom ik het topic sloot, hebben jullie die meegekregen?

[..]

Het is niet alleen om het 'voorval' waardoor het topic nu dicht is.
Er wordt serieus gepest en getreiterd in de reeks.
Sorry hoor Crutch, maar als je wat er daar gebeurt pesten noemt, dan ben je wel een verschrikkelijk slappe zak zeg.
pi_112118584
Ik ben ook wel eens compleet geflipt in vreemd gezelschap, ik kan me wel voorstellen hoe het voor haar moet hebben gevoeld.
  Admin maandag 28 mei 2012 @ 11:23:56 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_112118592
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

We zaten op de heuvel, je loopt de heuvel af en je staat buiten het park. Vanaf de heuvel kan je ons zien staan. En zo rustig waren we niet :')
Dat heeft ze dus klaarblijkelijk niet
Allemaal aannames, maar niets concreets.
Als iemand van het padje is, om welke reden dan ook, hoe vervelend dan ook laat je ze niet midden in de nacht in het Zuiderpark in Rotterdam achter.
Als iemand achter blijft ga je toch goddome terug om te kijken wat er is?!

Niemand heeft nu de verantwoordelijkheid genomen haar écht te laten gaan, te laten stoppen met drinken iig gezorgd dat ze veilig was. Dat hebben jullie als groep nagelaten.
Ik mag hopen dat deze meeting niet op FOK! aangekondigd is en al helemaal niet als FOK!meet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_112118602
Is dat pesten ja?
Dat die ene persoon alles uit loopt te lokken wordt natuurlijk vergeten.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')