abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_112100644
het verantwoordelijkheids gevoel van sommige users is echt onder de maat, walgelijk ;( :r
pi_112100646
Ok niet dat het eigenlijk boeiend is voor hier, maar ik wordt wel gebanned gelijk van TC alleen omdat ik zeg hoe ik erover denk.

Kan geen kwaad denk zo'n rust momentje, ga allemaal maar eens nadenken over hoe je mensen moet behandelen (heej .rar).
Te triest voor woorden allemaal.

Hoop trouwens wel dat het topic gewoon weer open gaat, maargoed.
Je kunt het ook leuk houden en grappen maken over iemand allemaal best, maar hou het leuk dan gewoon en ga niet schelden of iemand met een groepje de grond in trappen.
Do what you love, love what you do!
pi_112100691
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ok niet dat het eigenlijk boeiend is voor hier, maar ik wordt wel gebanned gelijk van TC alleen omdat ik zeg hoe ik erover denk.

Kan geen kwaad denk zo'n rust momentje, ga allemaal maar eens nadenken over hoe je mensen moet behandelen (heej .rar).
Te triest voor woorden allemaal.

Hoop trouwens wel dat het topic gewoon weer open gaat, maargoed.
Je kunt het ook leuk houden en grappen maken over iemand allemaal best, maar hou het leuk dan gewoon en ga niet schelden of iemand met een groepje de grond in trappen.
gast :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 20:50:11 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112100695
Wat een treurnis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112100729
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef dawg het volgende:

[..]

je mist het punt. als er een kliek is, waar dan ook, zijn er altijd mensen die buitengesloten worden. dat kan en mag, maar als je dan ziet dat hetzelfde meisje die buitengesloten werd exact zo behandeld wordt als ze op fok behandeld wordt, namelijk dat iedereen haar liever letterlijk kwijt dan rijk is, dan vind ik dat een brug te ver.

ongeacht wie er precies wat gedaan en gezegd heeft. s_o had na moeten denken en niet moeten komen op die meet, en de rest had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen door haar niet achter te laten, tenzij ze op zijn minst politie/ambulance hadden verwittigd.
Lijkt me enorm sterk...
  zondag 27 mei 2012 @ 20:50:58 #281
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112100736
heej.rar?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112100749
quote:
15s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
Wat een treurnis.
Wat een toevoeging.
pi_112100783
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lijkt me enorm sterk...
ze hebben jou op straat achtergelaten?
pi_112100789
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef Esses het volgende:
heej.rar?
yep zoek maar :') ik ga de naam niet noemen en heb het maar weg gegooid.
Do what you love, love what you do!
  zondag 27 mei 2012 @ 20:53:08 #285
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112100825
Ik zit het maar half te volgen hoor, maar wie was die kontenknijper? :D
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_112100833
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef dawg het volgende:

[..]

ze hebben jou op straat achtergelaten?
Neem aan dat het niet fout is gegaan door gebrek aan fatsoen. En dat het verder niet zo veel met fok te maken heeft.

Ik heb er zelf niks mee te maken, verder ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 20:53:57 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112100873
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef dawg het volgende:

[..]

ze hebben jou op straat achtergelaten?
Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 20:54:24 #288
211797 Esses
Splendide mendax
pi_112100903
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef kree het volgende:

[..]

yep zoek maar :') ik ga de naam niet noemen en heb het maar weg gegooid.
Was dat geen bestand met bepaalde niet nader te noemen afbeeldingen welke strafbaar zijn van een niet nader te noemen personage op wiens naam een ban staat? Beetje als "Zij-die-niet-genoemd-mag-worden"?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_112100928
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.
nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.

duidelijk niet dus. ze kunnen niet eens normaal met anderen omgaan.
pi_112100937
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef dawg het volgende:

[..]

echt murdera. van "die hele groep" mag ik jou wel, de rest niet echt. ben je nu net zo dom als de rest dat je niet beseft dat dit wat gister gebeurde (hoe het precies gebeurde boeit niet) niet zijn wortels heeft gevonden in het systematisch uitsluiten/bannen/whatever door velen van s_o?

dit heeft alles met tc en de omgangsvormen daar te maken. dat hebben we vaak genoeg in het topic teruggezien, maar dankzij enkele suffe kutmongooltjes moet nu iedereen dat topic missen. ik noem een barb, mata, samzz, ikzelf. etc.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC. :') Dit heeft te maken met een meisje dat teveel had gedronken binnen 5 minuten. Wat we hebben verzorgd, onder een dekentje hebben laten liggen, toen ze weer bijkwam tegen der geschreeuw aan hebben geluisterd, der gescheld, drama-gedrag, seriously alles.

Er was geen punt waarop iedereen dacht "nu gaan we strawberry naaien" er was wel een punt waarop we rustig weg zijn gegaan (terwijl ze zelf ook gewoon rondliep en dat gewoon door had) omdat mensen het koud hadden/nachtbussen moesten halen/amper op hun benen konden staan.

De hele nacht hebben we geprobeerd op een redelijke manier met haar om te gaan, na alle vijhandigheid die je terug krijgt geef je dat een keer op. Als der erop wijst dat het niet verstandig is om nog een slok te nemen, neemt ze demonstratief een nog grotere teug. Als je met haar probeert te praten, dan heb je slechte bedoelingen. Als je in der buurt komt dan denk je dat ze een hoer is en wil je der aanranden. Constant, met alles. Uiteindelijk geef je het op.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:21 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112100953
Wat nou weer?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:24 #292
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112100955
Waar ik vooral moeite mee had is dat sommige mensen niet gewoon konden kalmeren en dat sommigen bleven stoken. Als er wat meer kalmte was dan kon er naar constructieve oplossingen gezocht worden. Het heeft geen zin om 10 keer te zeggen wat je overkomen is. Verder zijn mensen gewoon extreem fout bezig geweest door haar daar te laten liggen. Verder is het ontzettend erg voor haar dat haar spulletjes zijn gestolen en dat ze mogelijk is aangerand.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:28 #293
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112100960
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen,
Alsof Crutch (of wie dan ook) daar zin in zou hebben. Hij is jullie pappa niet. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_112100962
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC. :') Dit heeft te maken met een meisje dat teveel had gedronken binnen 5 minuten. Wat we hebben verzorgd, onder een dekentje hebben laten liggen, toen ze weer bijkwam tegen der geschreeuw aan hebben geluisterd, der gescheld, drama-gedrag, seriously alles.

Er was geen punt waarop iedereen dacht "nu gaan we strawberry naaien" er was wel een punt waarop we rustig weg zijn gegaan (terwijl ze zelf ook gewoon rondliep en dat gewoon door had) omdat mensen het koud hadden/nachtbussen moesten halen/amper op hun benen konden staan.

De hele nacht hebben we geprobeerd op een redelijke manier met haar om te gaan, na alle vijhandigheid die je terug krijgt geef je dat een keer op. Als der erop wijst dat het niet verstandig is om nog een slok te nemen, neemt ze demonstratief een nog grotere teug. Als je met haar probeert te praten, dan heb je slechte bedoelingen. Als je in der buurt komt dan denk je dat ze een hoer is en wil je der aanranden. Constant, met alles. Uiteindelijk geef je het op.
nog zo'n domme reactie. lees eens zeg, fuck me. :')
pi_112100964
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.

duidelijk niet dus. ze kunnen niet eens normaal met anderen omgaan.
Volgens mij ben jij nu diegene die topic en realiteit niet los kan zien :D
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:41 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112100969
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.

duidelijk niet dus. ze kunnen niet eens normaal met anderen omgaan.
Dat is voor henzelf om te bepalen. Ik weet toevallig dat een groot aantal van de users in het echt prima mensen zijn. Maar daar gaat het niet om.

Het topic moet gewoon open. Als Crutch zijn werk nu goed had gedaan, had dit helemaal niet hoeven gebeuren :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112100987
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.
Komt eerder omdat dit niet de eerste keer is?
Er zijn er meer weg gegaan door dit soort gezeik.

Toen bleef het topic open en gingen de betreffende personen maar weg.
Hopelijk maar een leermomentje voor jullie.

En crutch zal vast niet te beroerd zijn om het morgen weer open te gooien en misschien kunnen we het dan wel gewoon leuk houden?
Want het is wel een gezellig topic en ik zie het liever niet verdwijnen ook.
Do what you love, love what you do!
pi_112101014
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nu diegene die topic en realiteit niet los kan zien :D
nee? ik ben niet degene die iemand die je kent van nota bene een topic op straat heeft achter gelaten.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:56:55 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101021
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Alsof Crutch (of wie dan ook) daar zin in zou hebben. Hij is jullie pappa niet. :')
Klopt, maar wel een mod. En dan mag je toch wel verwachten dat er eerst fatsoenlijk aan wordt gegeven dat het nu klaar is. En niet meteen met slotjes gegooid gaat worden zonder enige uitleg.

Als je dat niet kan, moet je geen mod worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 mei 2012 @ 20:57:08 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112101028
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC. :') Dit heeft te maken met een meisje dat teveel had gedronken binnen 5 minuten. Wat we hebben verzorgd, onder een dekentje hebben laten liggen, toen ze weer bijkwam tegen der geschreeuw aan hebben geluisterd, der gescheld, drama-gedrag, seriously alles.

Er was geen punt waarop iedereen dacht "nu gaan we strawberry naaien" er was wel een punt waarop we rustig weg zijn gegaan (terwijl ze zelf ook gewoon rondliep en dat gewoon door had) omdat mensen het koud hadden/nachtbussen moesten halen/amper op hun benen konden staan.

De hele nacht hebben we geprobeerd op een redelijke manier met haar om te gaan, na alle vijhandigheid die je terug krijgt geef je dat een keer op. Als der erop wijst dat het niet verstandig is om nog een slok te nemen, neemt ze demonstratief een nog grotere teug. Als je met haar probeert te praten, dan heb je slechte bedoelingen. Als je in der buurt komt dan denk je dat ze een hoer is en wil je der aanranden. Constant, met alles. Uiteindelijk geef je het op.
Herkenbaar wel, wat je over haar vertelt. Doet me denken aan de meet in Leiden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')