Aan de ene kant ook wel blij mee. Maar toch. Ze vragen het al 3 jaar of zo maar elke keer hebben ze al geboekt zonder mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan mis je niks aan die vakantie toch? Kun je beter zelf een weekje weggaan ofzo.
Backstabbers. Ik kots, cum, pis en schijt op ze.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
echt serieus waar ga ik er al 15 jaar mee om, nog naaien sommigen je. gewoon zo egoistisch kankerleijers
Mono laat jou nooit stikkenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
En gister lieten ze me ook al zitten. zo jammer vind ik dat.
oh hebben we deze puber ook weerquote:
Met al die willekeurige cijfertjes tussen de woorden door lijkt het alsof ze nog steeds harstikke isquote:Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ho-ly fuck. Dat mens is niet helemaal 100, volgens mij.
ah beetje man :pquote:
ach het is zondag. Sowieso geen dag om gesprekken te voren op het hoogste niveau.quote:
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Ik ga wel liever met oudere mensen om. Veel volwassener en zo.
Stappen met de vrienden van mijn zus.
Echt wtfquote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met al die willekeurige cijfertjes tussen de woorden door lijkt het alsof ze nog steeds harstikke is
Daar betrappen we onszelf best wel op, peins ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach het is zondag. Sowieso geen dag om gesprekken te voren op het hoogste niveau.
Ze trapt ook in de trolls van steven, moet je echt kk dom zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt wtf. Zit nu verder te lezen. Popcornmateriaal dit.
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaan
Dat is wel tof ja, die kleuters zijn soms gewoon niet hard genoeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Ik ga wel liever met oudere mensen om. Veel volwassener en zo.
Stappen met de vrienden van mijn zus.
Hoe oud is ze? Pics>quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.
pics van je zusquote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.
I know dat feelquote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaan
Okequote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mijn FB heeft, kan haar makkelijk vinden. Ga maar zelf zoeken dus.
daarom picsquote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mijn FB heeft, kan haar makkelijk vinden. Ga maar zelf zoeken dus.
Van die faggots die gaan lopen mekkeren als je bij hun zus in de buurt komt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Als ze mijn zusje was en nog geen 18, had ik d'r wel tegengehouden of zo hoor. Maar ze is 25. Wat zou ik sowieso moeten doen?
25 en lekker? is ze nog single en beetje strak of is echt iedereen er al overheen geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Als ze mijn zusje was en nog geen 18, had ik d'r wel tegengehouden of zo hoor. Maar ze is 25. Wat zou ik sowieso moeten doen?
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt wtf. Zit nu verder te lezen. Popcornmateriaal dit.
ik geen altijd geen neukquote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die faggots die gaan lopen mekkeren als je bij hun zus in de buurt komt.![]()
Ga spelen of zo.
Nou ja, tenminste een dekentje over haar heen gelegd. Ze zijn geen barbaren.quote:
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mijn zus.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
25 en lekker? is ze nog single en beetje strak of is echt iedereen er al overheen geweest?
Dat heb ik ook, die broers vinden me altijd wel ok dus het is cool.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik geen altijd geen neuktot nu toe kan ik het altijd vinden met de vriend van mijn zus dus no hard feelings.
Ga met system_overload, teringhard van het padje af en zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik wil wel weer eens fatsoenlijk uit. Maar ik heb geen vrienden. Mooi klote is dat.
hahaha dat zei het broertje van een goeie vriend ooit van me. Ik wil ook uit maar heb geen vriendenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik wil wel weer eens fatsoenlijk uit. Maar ik heb geen vrienden. Mooi klote is dat.
Dat is grappig omdat?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hahaha dat zei het broertje van een goeie vriend ooit van me. Ik wil ook uit maar heb geen vrienden
ga op zoek naar vrienden? meld je aan bij een sportclub e.d.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtf. En dan ook nog denken dat ze door een fokker bestolen is
.
Of steven heeft ghb meegegeven aan iemandquote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebt
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebt
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!
Die nog even terugkwam want "oh ja, ze is bewusteloos", lijkt me stug.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtf. En dan ook nog denken dat ze door een fokker bestolen is
.
Je weet maar nooit met FOK!'ers, sommige zullen dat vast wel doenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die nog even terugkwam want "oh ja, ze is bewusteloos", lijkt me stug.
Nou ja, dat ze haar niet meteen even gegangraped hebben valt me wel mee van ze.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met FOK!'ers, sommige zullen dat vast wel doen.
![]()
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
JIJ VOELT JE AANGEVALLEN BETEKENT NIET DAT HET ZO IS
IK VOEL GEWOON FUCKING KUT NU OK
JMIJN HELE LEVEN IS NAAR DE KLOTE NU
10kquote:Op zondag 27 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)Ms6Dl&fta_ind=7&fs=1
deze auto
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.quote:
Die laatste zin zorgde wel voor een reactie in mijn gezicht die ergens ver weg op gniffelen leek.quote:
Ja ziet er wel naar uit jaquote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze zelf loopt te trollen.
We hadden ook moeten oordelen toen we beide kanten van het verhaal kenden, begin ik nu te denken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.
DAt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.
een klassieke mini (niet zo'n lelijke moderne) en cabrioquote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
10k_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je zoiets hoort heb je ook meteen wel een oordeel. Maar kan altijd nog anders worden. In dit geval begin ik toch steeds meer de andere mensen te begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden ook moeten oordelen toen we beide kanten van het verhaal kenden, begin ik nu te denken.
Naar huis denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey, weg in ze is er eventje niet of weg in naar huis?
Het zou wel kunnen inderdaad, maar ze is sowieso achtergelaten door de rest. Misschien liegt ze over de dingen die gestolen zijn en probeert ze iedereen een schuldgevoel aan te praten, maar het werkt nogal averechts imo.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze zelf loopt te trollen.
Die laatste zin doet het em inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die laatste zin zorgde wel voor een reactie in mijn gezicht die ergens ver weg op gniffelen leek.
Ik nu ook wel, maar ja, evengoed was het niet netjes.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je zoiets hoort heb je ook meteen wel een oordeel. Maar kan altijd nog anders worden. In dit geval begin ik toch steeds meer de andere mensen te begrijpen.
Al vind ik nog steeds dat Archide. dat bericht op Facebook niet had moeten posten.
Ik heb het een vriend eens horen schreeuwen toen de auto waar we in zaten uit de bocht vloog.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die laatste zin doet het em inderdaad.
niet mijn zorg gr grquote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, maar ja, evengoed was het niet netjes.
Ik weet niet welk bericht, wat stond er?
Dat het niet haar zorg was.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, maar ja, evengoed was het niet netjes.
Ik weet niet welk bericht, wat stond er?
Je weet waar ze toe in staat zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef Smoofie het volgende:
Maar aan de andere kant, als ze echt is achtergelaten, en ze zou KO gaan, kan ze ook gwn verkracht worden door een groepje negers FOK!kers zonder dat ze dit door zou hebben.
Lekker verantwoord van dat groepje danquote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje wat gister bij meet was is daar dronken achter gelaten.
We zijn nog aan het overleggen over de besluitvorming.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We zijn nog aan het overleggen over de besluitvorming.
Dat zal best. Ik lees het vast wel als Snuffa thuis isquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zit ook nog een andere kant aan het verhaal.
Ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil vanavond of morgen wel het een en ander uitleggen, maar zit nu in de bus.
Oh geloof me, het was meer dan terechtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dacht ik in eerste instantie ook. Maar begin toch meer te denken dat het terecht is.
Ook stom om dronken te worden dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees dat ze aan het schreeuwen was enzo,
groepje heeft juist gehandeld
Dan werkt ze zelf ook niet echt mee, nee.quote:
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DVquote:
Snuf. en DV sitting in a tree...quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DV![]()
Wat is gebeurd toen dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
En monopoly kan ik eigenlijk niet beschuldigen. Die heeft mij in de nacht van April goed opgevangen. Hoe dan ook geen haat voor hem.
Monopoly speelde dokter Phil.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
En monopoly kan ik eigenlijk niet beschuldigen. Die heeft mij in de nacht van April goed opgevangen. Hoe dan ook geen haat voor hem.
Ik was in Rotterdam en kon niet meer thuis komen en toen mocht ik bij Mono op de bank slapen. Vond ik wel tof van hem en heb als dank zijn huis schoon gemaakt.quote:
Wat ook begrijpelijk is, laten we wel wezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DV![]()
Que?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
maar ik moet eerlijk zeggen dat al dit gedoe omtrent die achterlijke stoephoer en haar gejammer nog niet wegneemt dat ik een ongelofelijke baas ben!
jaquote:
Niemand mag jou.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
maar ik moet eerlijk zeggen dat al dit gedoe omtrent die achterlijke stoephoer en haar gejammer nog niet wegneemt dat ik een ongelofelijke baas ben!
Je bent een ongelooflijke kneus.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
dat ik een baas ben en dat de aandacht daarvan wordt afgeleid door gejank over een of andere dronken stoephoer die scene schoptquote:
jij niet en die DV van jou ook niet maar voor de rest mogen sommigen mij vast welquote:
quote:
Deze man weet het.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat ook begrijpelijk is, laten we wel wezen.
Haat is het nou ook weer niet, gewoon wat vervelend soms.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
zolang ie zijn mond maar houdt mag ik hem
Leer ermee leven dat niet iedereen hetzelfde is en andere gedachtes of uitspraken heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aandachtshoer en constant idiote uitlatingen.
Jij trollt nu he?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aandachtshoer en constant idiote uitlatingen.
Eigen server.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ergens een zipfile van 300+ mb online knallen.
Zippyshare is maar tot 200mb.
optie ?
watquote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik haat niet per se, maar af en toe istie wel irritant.
die zip even opdelenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
optie ?
Ja dat wel. Maar ik denk dat ik soms ook wel irritant ben volgens sommigen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haat is het nou ook weer niet, gewoon wat vervelend soms.
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante redenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leer ermee leven dat niet iedereen hetzelfde is en andere gedachtes of uitspraken heeft.
Ik vind ook dat hij soms even zijn mond mag houden. Maar daarom hoef ik hem niet meteen te haten en zo.
ik moest hier ook gelijk aan denken toen ik hem zagquote:
wetransferquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
optie ?
oja soms doe ik datquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante reden.
Dit is FOK!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante reden.
Hou je bek eens in derde persoon over mij te praten achterlijk strontkneusquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is FOK!
Tevens, als je normaal tegen hem doet, is hij ook normaal tegen jou. Ik heb niet veel meegemaakt dat hij mij beledigd of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
maar jij bent ook een baasquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit problemen met BB, ik snap alleen zijn haat niet zo op DV maar dat is alles.
eh skatje jij haat mij niet tochquote:
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik denk dat ik soms ook wel irritant ben volgens sommigen.
Nee, vroeger wel maar dat kwam misschien omdat ik jou ook aan het trollen was heel de tijd.quote:
Oke.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat
ik ben helemaal nooit irritant hoor
Alsof we allemaal perfect zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.
Nice.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb toch nog 6 biertjes kunnen vinden.
nee ik heb pure liefde voor dv in m'n hartquote:
omg omg geefquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb toch nog 6 biertjes kunnen vinden.
he? ik? trollen?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, vroeger wel maar dat kwam misschien omdat ik jou ook aan het trollen was heel de tijd.nu heb ik kapotveel lobi voor je.
omg coban! van jou hou ik onvoorwaardelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
beach babo
op fok ben ik ook erger dan irl, 80% van wat ik hier post is totale onzin
wie nietquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik heb pure liefde voor dv in m'n hart
me 2, maar ik vind het ook een soort van uitlaat klep voor alle onzin die door m'n kop stroomtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
beach babo
op fok ben ik ook erger dan irl, 80% van wat ik hier post is totale onzin
Ik ook niet. Dan denk ik wel van houd je mond eens even.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit problemen met BB, ik snap alleen zijn haat niet zo op DV maar dat is alles.
spouwer niet zo cool doen tegenover mijquote:
Al is het maar voor vijf seconden.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan denk ik wel van houd je mond eens even.
je broertje?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die hier alleen maar komen om te eten en vervolgens ook nog mijn lekkere colaatjes meejatten.
wees blij dat ze alleen je cola jatten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die hier alleen maar komen om te eten en vervolgens ook nog mijn lekkere colaatjes meejatten.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het rete irritant dat sommige users hier elke keer "Kus" zeggen.![]()
Mja om ze daarom te haten is ook weer zo...
Dat begroeten en 'goedemorgen'.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
kusquote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
inb4quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je bek eens in derde persoon over mij te praten achterlijk strontkneusNeuh. als het grapje is kan ik het wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kregen ze ook een ban voor doodsverwensing of?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
Op FOK! heb ik een grote mond maar in irl toch ook wel regelmatig, heb daar een paar doodsbedreigingen mee verworven
goedemorgen is terecht. Dat menen mensen ook.quote:
dat hoort ook zo, als je niet dood wiltquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg coban! van jou hou ik onvoorwaardelijk
same here, fok is puur vermaak, ga mij hier niet voorbeeldig en superleuk gedragenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
me 2, maar ik vind het ook een soort van uitlaat klep voor alle onzin die door m'n kop stroomt
Ik heb het over irl.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kregen ze ook een ban voor doodsverwensing of?
Ja.quote:
najah soms heb ik echt van die momenten ah nice dit is een good morning.quote:
dat was de grap capt obquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Some men just want to watch the world burn.
Jaquote:
HEEY HALLO SPEES. ALLES GOED?quote:
je had een pistool toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja"Ooh, je hebt twee volle kratten, ik neem er eentje mee hoor!
"
Eeh, nou, oke... toe dan maar..
Die film was vrijdag op tv.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Some men just want to watch the world burn.
Das weer zo'n definitieve oplossing.quote:
Ik ook, van die dagen dat je net voor de wekker wakker bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah soms heb ik echt van die momenten ah nice dit is een good morning.
Dat laatste is best logisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
nouja soms ging ik ook zo trollen op school en daarom mocht mijn school mij niet zo omdat ik die leraren gewoon voor gek zetten voor de klas en iedereen ging lachen en als ze het doorkregen werden ze boos op mij. en toen gingen ze me ook schorsen en toen werden ze steeds bozer maar toen was ik al geslaagd en ging ik weg
dat ben ik standaard. was vroeger geen ochtendmens maar tegenwoordig steeds meerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, van die dagen dat je net voor de wekker wakker bent.
HENK FIJN DAT JE EEN KEER VAN JE ZOLDEKAMER BENT GEGAAN JE ROOK AL EEN BEETJE MUF. IS RIA OOK BUITEN GEWEEST WANT DIE LUCHT WAS NIET MEER TE HARDEN. NU KUN JE JE WEER TWEE WEKEN OPSLUITEN MET JE SPEL GRGR MIJN HAMSTERquote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HEEY HALLO SPEES. ALLES GOED?
IK BEN VANDAAG IN DE STAD GEWEEST EN HEB NIEUWE BROEK GEKOCHT EN EEN NEIUW COMP[UTERSPEL, DAARNA ZAG IK NOG EEN HOND POEPEN OP HET GRAS
DAT WAS ECHT ZO GRAPPIG HAHAHAHA
NOU GROETJES EN TOT SNEL
KUS VAN HENK EN RIA
EN POOT VAN MAX.
"3 tot 5 pagina's"quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Pf, op school trek ik alleen m'n bek open als het functioneel is. Ik ga me verder niet bekommeren om die halve garen.
Dit, goeden strategiequote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Pf, op school trek ik alleen m'n bek open als het functioneel is. Ik ga me verder niet bekommeren om die halve garen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
3 tot 5 paginasquote:
Nu word ik weleens heel vroeg op zaterdag of zo wakker en als het dan twaalf uur is denk ik "wtf man, kijk naar hoeveel tijd ik nog heb"quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat ben ik standaard. was vroeger geen ochtendmens maar tegenwoordig steeds meer
ik ben toen een keer onder werk teruggegaan want ik was te vroeg klaar en toen keken die leraren mij allemaal zo bang aan en alles, zo vaag datquote:
Hehehe gelukkig hebben ze dat bij ons inmiddels wel afgeleerd. Iedereen is van minimaal werk daar.quote:
Hehe, gouden truc.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3 tot 5 paginas
ah kak 12 paginasdan alles maar naar bijlage verschepen
Ik ben weinig mensen tegengekomen die dat niet waren.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe gelukkig hebben ze dat bij ons inmiddels wel afgeleerd. Iedereen is van minimaal werk daar.
Ook dat is best herkenbaarquote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3 tot 5 paginas
ah kak 12 paginasdan alles maar naar bijlage verschepen
Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand andersquote:
Google translatequote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand anders. Na 2 jaar begint het wel te wennen, moet ik zeggen.
Dat waarderen we man.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand anders. Na 2 jaar begint het wel te wennen, moet ik zeggen.
je gaf ze de extra korting en nu krijg je geen bonus?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
Afgelopen twee dagen op het werk dat je veel korting kreeg op producten. Maar sommige klanten willen dan meer korting en dan vragen ze om meer korting en als ik die dan niet geef doen ze alsof ze weg gaan in de hoop dat ik toch hopeloos achter ze aan kom om toch meer korting te geven.
Had ik de afgelopen dagen ook een paar van en dan als ze opstaan om weg te lopen, zeg ik altijd "Okè" en kijk ze met zo'n gezicht aan; [ afbeelding ]
Dan gaan ze toch heel gauw zitten en kopen ze het alsnog. Ik maakte dan ook elke keer een grapje van; "Ik wist dat u mij niet kon verlaten."
ik maaktte leraren altijd atten op de regelsquote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef Dimens het volgende:
Ik heb altijd ruzie met de docenten en leraren gehad. Ze vonden het niet leuk als ik hun fouten zag of tegen hun in ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |