Ik heb het een vriend eens horen schreeuwen toen de auto waar we in zaten uit de bocht vloog.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die laatste zin doet het em inderdaad.
niet mijn zorg gr grquote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, maar ja, evengoed was het niet netjes.
Ik weet niet welk bericht, wat stond er?
Dat het niet haar zorg was.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nu ook wel, maar ja, evengoed was het niet netjes.
Ik weet niet welk bericht, wat stond er?
Je weet waar ze toe in staat zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef Smoofie het volgende:
Maar aan de andere kant, als ze echt is achtergelaten, en ze zou KO gaan, kan ze ook gwn verkracht worden door een groepje negers FOK!kers zonder dat ze dit door zou hebben.
Lekker verantwoord van dat groepje danquote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje wat gister bij meet was is daar dronken achter gelaten.
We zijn nog aan het overleggen over de besluitvorming.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We zijn nog aan het overleggen over de besluitvorming.
Dat zal best. Ik lees het vast wel als Snuffa thuis isquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zit ook nog een andere kant aan het verhaal.
Ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil vanavond of morgen wel het een en ander uitleggen, maar zit nu in de bus.
Oh geloof me, het was meer dan terechtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dacht ik in eerste instantie ook. Maar begin toch meer te denken dat het terecht is.
Ook stom om dronken te worden dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees dat ze aan het schreeuwen was enzo,
groepje heeft juist gehandeld
Dan werkt ze zelf ook niet echt mee, nee.quote:
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DVquote:
Snuf. en DV sitting in a tree...quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |