maar jij bent ook een baasquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit problemen met BB, ik snap alleen zijn haat niet zo op DV maar dat is alles.
eh skatje jij haat mij niet tochquote:
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik denk dat ik soms ook wel irritant ben volgens sommigen.
Nee, vroeger wel maar dat kwam misschien omdat ik jou ook aan het trollen was heel de tijd.quote:
Oke.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat
ik ben helemaal nooit irritant hoor
Alsof we allemaal perfect zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.
Nice.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb toch nog 6 biertjes kunnen vinden.
nee ik heb pure liefde voor dv in m'n hartquote:
omg omg geefquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb toch nog 6 biertjes kunnen vinden.
he? ik? trollen?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, vroeger wel maar dat kwam misschien omdat ik jou ook aan het trollen was heel de tijd.nu heb ik kapotveel lobi voor je.
omg coban! van jou hou ik onvoorwaardelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
beach babo
op fok ben ik ook erger dan irl, 80% van wat ik hier post is totale onzin
wie nietquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik heb pure liefde voor dv in m'n hart
me 2, maar ik vind het ook een soort van uitlaat klep voor alle onzin die door m'n kop stroomtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
beach babo
op fok ben ik ook erger dan irl, 80% van wat ik hier post is totale onzin
Ik ook niet. Dan denk ik wel van houd je mond eens even.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit problemen met BB, ik snap alleen zijn haat niet zo op DV maar dat is alles.
spouwer niet zo cool doen tegenover mijquote:
Al is het maar voor vijf seconden.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan denk ik wel van houd je mond eens even.
je broertje?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die hier alleen maar komen om te eten en vervolgens ook nog mijn lekkere colaatjes meejatten.
wees blij dat ze alleen je cola jatten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die hier alleen maar komen om te eten en vervolgens ook nog mijn lekkere colaatjes meejatten.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het rete irritant dat sommige users hier elke keer "Kus" zeggen.![]()
Mja om ze daarom te haten is ook weer zo...
Dat begroeten en 'goedemorgen'.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
kusquote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
inb4quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je bek eens in derde persoon over mij te praten achterlijk strontkneusNeuh. als het grapje is kan ik het wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kregen ze ook een ban voor doodsverwensing of?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
Op FOK! heb ik een grote mond maar in irl toch ook wel regelmatig, heb daar een paar doodsbedreigingen mee verworven
goedemorgen is terecht. Dat menen mensen ook.quote:
dat hoort ook zo, als je niet dood wiltquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg coban! van jou hou ik onvoorwaardelijk
same here, fok is puur vermaak, ga mij hier niet voorbeeldig en superleuk gedragenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
me 2, maar ik vind het ook een soort van uitlaat klep voor alle onzin die door m'n kop stroomt
Ik heb het over irl.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kregen ze ook een ban voor doodsverwensing of?
Ja.quote:
najah soms heb ik echt van die momenten ah nice dit is een good morning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |