quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
zolang ie zijn mond maar houdt mag ik hem
Leer ermee leven dat niet iedereen hetzelfde is en andere gedachtes of uitspraken heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aandachtshoer en constant idiote uitlatingen.
Jij trollt nu he?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aandachtshoer en constant idiote uitlatingen.
Eigen server.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet ergens een zipfile van 300+ mb online knallen.
Zippyshare is maar tot 200mb.
optie ?
watquote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik haat niet per se, maar af en toe istie wel irritant.
die zip even opdelenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
optie ?
Ja dat wel. Maar ik denk dat ik soms ook wel irritant ben volgens sommigen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haat is het nou ook weer niet, gewoon wat vervelend soms.
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante redenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leer ermee leven dat niet iedereen hetzelfde is en andere gedachtes of uitspraken heeft.
Ik vind ook dat hij soms even zijn mond mag houden. Maar daarom hoef ik hem niet meteen te haten en zo.
ik moest hier ook gelijk aan denken toen ik hem zagquote:
wetransferquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
optie ?
oja soms doe ik datquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante reden.
Dit is FOK!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik, maar de helft van de tijd gaat hij gewoon ongenuanceerd mensen staan te beledigen zonder significante reden.
Hou je bek eens in derde persoon over mij te praten achterlijk strontkneusquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is FOK!
Tevens, als je normaal tegen hem doet, is hij ook normaal tegen jou. Ik heb niet veel meegemaakt dat hij mij beledigd of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
maar jij bent ook een baasquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
Ik heb nooit problemen met BB, ik snap alleen zijn haat niet zo op DV maar dat is alles.
eh skatje jij haat mij niet tochquote:
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik denk dat ik soms ook wel irritant ben volgens sommigen.
Nee, vroeger wel maar dat kwam misschien omdat ik jou ook aan het trollen was heel de tijd.quote:
Oke.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat
ik ben helemaal nooit irritant hoor
Alsof we allemaal perfect zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar daar merk ik zelf niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |