Wat is gebeurd toen dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
En monopoly kan ik eigenlijk niet beschuldigen. Die heeft mij in de nacht van April goed opgevangen. Hoe dan ook geen haat voor hem.
Monopoly speelde dokter Phil.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
En monopoly kan ik eigenlijk niet beschuldigen. Die heeft mij in de nacht van April goed opgevangen. Hoe dan ook geen haat voor hem.
Ik was in Rotterdam en kon niet meer thuis komen en toen mocht ik bij Mono op de bank slapen. Vond ik wel tof van hem en heb als dank zijn huis schoon gemaakt.quote:
Wat ook begrijpelijk is, laten we wel wezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze heeft wel ruzie gehad met Huppel en ze begon wat te duwen enzo volgens mij. Heb daar niet zo goed op gelet, had slechts oog voor DV![]()
Que?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
maar ik moet eerlijk zeggen dat al dit gedoe omtrent die achterlijke stoephoer en haar gejammer nog niet wegneemt dat ik een ongelofelijke baas ben!
jaquote:
Niemand mag jou.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
maar ik moet eerlijk zeggen dat al dit gedoe omtrent die achterlijke stoephoer en haar gejammer nog niet wegneemt dat ik een ongelofelijke baas ben!
Je bent een ongelooflijke kneus.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Boterbartje het volgende:
dat ik een baas ben en dat de aandacht daarvan wordt afgeleid door gejank over een of andere dronken stoephoer die scene schoptquote:
jij niet en die DV van jou ook niet maar voor de rest mogen sommigen mij vast welquote:
quote:
Deze man weet het.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat ook begrijpelijk is, laten we wel wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |