Jij vieze trolquote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind alcohol niet iets waarmee je spelletjes moet spelen, noem me een brave jongen
Spelletje? Bloedserieus.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind alcohol niet iets waarmee je spelletjes moet spelen, noem me een brave jongen
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ze moet wel echt lelijk zijn geweest als al die FOK!kers het niet de moeite vonden om bij haar te blijven
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ze moet wel echt lelijk zijn geweest als al die FOK!kers het niet de moeite vonden om bij haar te blijven
Ik wel, haha al die kneuzen geloven het ook nogquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een trip naar Thailand faked.
Dit dacht ik ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
The fuckquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Mja die vrienden hebben mij wel laten zitten met de vakantie. Ik had aangegeven graag mee te willen maar van het ene op het andere moment hadden ze al geboekt en kon ik niet meer mee.
Al heb ik het idee dat ze door andere mensen worden beïnvloed die mij niet mogen of zo.
Dan zijn het ook niet echt standvastige vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Mja die vrienden hebben mij wel laten zitten met de vakantie. Ik had aangegeven graag mee te willen maar van het ene op het andere moment hadden ze al geboekt en kon ik niet meer mee.
Al heb ik het idee dat ze door andere mensen worden beïnvloed die mij niet mogen of zo.
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
Dan zijn het ook niet echt standvastige vrienden.
ik haat dat soort vrienden. ik kan daar zo boos om worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik haat dat soort vrienden. ik kan daar zo boos om worden.
ene moment goeie kameraad, andere moment backstabbing, fucking zwaard in je rug.
vies is dat
ojah maar daar hebben we het vorig jaar in de nb genoeg over gehad hoor :pquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, of je moet gewoon vrienden hebben waar je al 9 jaar mee omgaat .quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.
Dat zijn geen vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Dat van jongs af aan zegt meestal niet veel. Ik vind veel van de mensen die ik van vroeger ken nu kinderachtig.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.
Was ik ook mee op stap met koninginnenach maar was echt niets aan.
Dan mis je niks aan die vakantie toch? Kun je beter zelf een weekje weggaan ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.
Was ik ook mee op stap met koninginnenach maar was echt niets aan.
echt serieus waar ga ik er al 15 jaar mee om, nog naaien sommigen je. gewoon zo egoistisch kankerleijersquote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.
ik ken er eentje als sinds de geboortequote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, of je moet gewoon vrienden hebben waar je al 9 jaar mee omgaat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |