dat hoort ook zo, als je niet dood wiltquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg coban! van jou hou ik onvoorwaardelijk
same here, fok is puur vermaak, ga mij hier niet voorbeeldig en superleuk gedragenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
me 2, maar ik vind het ook een soort van uitlaat klep voor alle onzin die door m'n kop stroomt
Ik heb het over irl.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kregen ze ook een ban voor doodsverwensing of?
Ja.quote:
najah soms heb ik echt van die momenten ah nice dit is een good morning.quote:
dat was de grap capt obquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Some men just want to watch the world burn.
Jaquote:
HEEY HALLO SPEES. ALLES GOED?quote:
je had een pistool toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja"Ooh, je hebt twee volle kratten, ik neem er eentje mee hoor!
"
Eeh, nou, oke... toe dan maar..
Die film was vrijdag op tv.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Some men just want to watch the world burn.
Das weer zo'n definitieve oplossing.quote:
Ik ook, van die dagen dat je net voor de wekker wakker bent.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah soms heb ik echt van die momenten ah nice dit is een good morning.
Dat laatste is best logisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
nouja soms ging ik ook zo trollen op school en daarom mocht mijn school mij niet zo omdat ik die leraren gewoon voor gek zetten voor de klas en iedereen ging lachen en als ze het doorkregen werden ze boos op mij. en toen gingen ze me ook schorsen en toen werden ze steeds bozer maar toen was ik al geslaagd en ging ik weg
dat ben ik standaard. was vroeger geen ochtendmens maar tegenwoordig steeds meerquote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, van die dagen dat je net voor de wekker wakker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |