ga op zoek naar vrienden? meld je aan bij een sportclub e.d.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik wil wel weer eens fatsoenlijk uit. Maar ik heb geen vrienden. Mooi klote is dat.
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtf. En dan ook nog denken dat ze door een fokker bestolen is
.
Of steven heeft ghb meegegeven aan iemandquote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebt
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso anderen gaan beschuldigen nadat je jezelf klemgezopen hebt
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar haar aangifte is denk ik wel veel waard als ze zichzelf van de kaart had gezopen en dan dingen denkt te herinneren!
Die nog even terugkwam want "oh ja, ze is bewusteloos", lijkt me stug.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtf. En dan ook nog denken dat ze door een fokker bestolen is
.
Je weet maar nooit met FOK!'ers, sommige zullen dat vast wel doenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die nog even terugkwam want "oh ja, ze is bewusteloos", lijkt me stug.
Nou ja, dat ze haar niet meteen even gegangraped hebben valt me wel mee van ze.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met FOK!'ers, sommige zullen dat vast wel doen.
![]()
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
JIJ VOELT JE AANGEVALLEN BETEKENT NIET DAT HET ZO IS
IK VOEL GEWOON FUCKING KUT NU OK
JMIJN HELE LEVEN IS NAAR DE KLOTE NU
10kquote:Op zondag 27 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)Ms6Dl&fta_ind=7&fs=1
deze auto
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.quote:
Die laatste zin zorgde wel voor een reactie in mijn gezicht die ergens ver weg op gniffelen leek.quote:
Ja ziet er wel naar uit jaquote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze zelf loopt te trollen.
We hadden ook moeten oordelen toen we beide kanten van het verhaal kenden, begin ik nu te denken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.
DAt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die berichten zo lees, begin ik het steeds meer terecht te vinden dat ze achtergelaten is.
een klassieke mini (niet zo'n lelijke moderne) en cabrioquote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
10k_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je zoiets hoort heb je ook meteen wel een oordeel. Maar kan altijd nog anders worden. In dit geval begin ik toch steeds meer de andere mensen te begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden ook moeten oordelen toen we beide kanten van het verhaal kenden, begin ik nu te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |