Aan de ene kant ook wel blij mee. Maar toch. Ze vragen het al 3 jaar of zo maar elke keer hebben ze al geboekt zonder mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan mis je niks aan die vakantie toch? Kun je beter zelf een weekje weggaan ofzo.
Backstabbers. Ik kots, cum, pis en schijt op ze.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
echt serieus waar ga ik er al 15 jaar mee om, nog naaien sommigen je. gewoon zo egoistisch kankerleijers
Mono laat jou nooit stikkenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:54 schreef Dimens het volgende:
En gister lieten ze me ook al zitten. zo jammer vind ik dat.
oh hebben we deze puber ook weerquote:
Met al die willekeurige cijfertjes tussen de woorden door lijkt het alsof ze nog steeds harstikke isquote:Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ho-ly fuck. Dat mens is niet helemaal 100, volgens mij.
ah beetje man :pquote:
ach het is zondag. Sowieso geen dag om gesprekken te voren op het hoogste niveau.quote:
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Ik ga wel liever met oudere mensen om. Veel volwassener en zo.
Stappen met de vrienden van mijn zus.
Echt wtfquote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met al die willekeurige cijfertjes tussen de woorden door lijkt het alsof ze nog steeds harstikke is
Daar betrappen we onszelf best wel op, peins ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach het is zondag. Sowieso geen dag om gesprekken te voren op het hoogste niveau.
Ze trapt ook in de trolls van steven, moet je echt kk dom zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt wtf. Zit nu verder te lezen. Popcornmateriaal dit.
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaan
Dat is wel tof ja, die kleuters zijn soms gewoon niet hard genoeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
Ik ga wel liever met oudere mensen om. Veel volwassener en zo.
Stappen met de vrienden van mijn zus.
Hoe oud is ze? Pics>quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.
pics van je zusquote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet dat ze behoorlijk losbandig is dus tja. Als m'n zus er maar gelukkig mee is.
I know dat feelquote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is leuk, totdat je erachter komt wat ze met je zus hebben gedaan
Okequote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mijn FB heeft, kan haar makkelijk vinden. Ga maar zelf zoeken dus.
daarom picsquote:Op zondag 27 mei 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mijn FB heeft, kan haar makkelijk vinden. Ga maar zelf zoeken dus.
Van die faggots die gaan lopen mekkeren als je bij hun zus in de buurt komt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Als ze mijn zusje was en nog geen 18, had ik d'r wel tegengehouden of zo hoor. Maar ze is 25. Wat zou ik sowieso moeten doen?
25 en lekker? is ze nog single en beetje strak of is echt iedereen er al overheen geweest?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Als ze mijn zusje was en nog geen 18, had ik d'r wel tegengehouden of zo hoor. Maar ze is 25. Wat zou ik sowieso moeten doen?
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt wtf. Zit nu verder te lezen. Popcornmateriaal dit.
ik geen altijd geen neukquote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die faggots die gaan lopen mekkeren als je bij hun zus in de buurt komt.![]()
Ga spelen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |