Pas op, als ze je zien dan zijn ze mischien ook nog zo brutaal om bij je aan te bellen en proberen ze je eerst te hosselen, en als dat niet lukt dan gaan ze grof geweld gebruikenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde plotseing een slip, hij slipte met zijn achterwiel, en toen zag ik hem, samen met zijn mooiboy-tuig vriendje.
dientje kan weten, zijn versierplan versie 1.0quote:Op zondag 27 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas op, als ze je zien dan zijn ze mischien ook nog zo brutaal om bij je aan te bellen en proberen ze je eerst te hosselen, en als dat niet lukt dan gaan ze grof geweld gebruiken
Meisjesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Soms is het wel fijn om je vriendin beet te pakken, je armen om haar heen slaan, je ogen dicht te doen en dan gewoon even rust te hebben.
Maar niet alle meisjes vinden dat fijn. Die willen dan praten en dat is klote. Gewoon mond dichthouden dan.
koop een geitquote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Soms is het wel fijn om je vriendin beet te pakken, je armen om haar heen slaan, je ogen dicht te doen en dan gewoon even rust te hebben.
Maar niet alle meisjes vinden dat fijn. Die willen dan praten en dat is klote. Gewoon mond dichthouden dan.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
hoezo is dat dicht? moet eens vaker checken daarzoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Haha Fkt weet je nog dat topic in ABO waar we over de mensen van UDOWU gingen roddelen? Lachen was dat.
Ook over mij?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Haha Fkt weet je nog dat topic in ABO waar we over de mensen van UDOWU gingen roddelen? Lachen was dat.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
Hoor hem nooit over watermeloen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedenk me eigenlijk net: Wat als Fkaskafstarsgy2012 een neger is?!
of KFCquote:
Omdat we plaatjes van de users hier hadden gepost in dat topic. Vond Danny niet zo leuk. daarom is hij dicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo is dat dicht? moet eens vaker checken daarzo
Allemaal negers of zo?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
in azie overal KFC trouwens, ze houden hier van kip
tsk tsk tskquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat we plaatjes van de users hier hadden gepost in dat topic. Vond Danny niet zo leuk. daarom is hij dicht.
Is wel lekker ja, vooral met dit warme weerquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van de week nog een hele gekocht. nu nog 1/3 over. watermeloen
zienquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij was er zelfs een naamtopic daar ooit over jou
jups, zo uit de koelkastquote:Op zondag 27 mei 2012 16:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is wel lekker ja, vooral met dit warme weer
Jij valt op chubbies?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik mis thailand waar je overal watermeloenshakes goedkoop voor sex kon betalen
gewoon rustig het water inquote:Op zondag 27 mei 2012 16:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat?
Als jij in het water springt is al het water toch weg
Bodem lek prikken en een gat graven, dan kan er meer water in!quote:Op zondag 27 mei 2012 16:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh zo, maar dan is er wel waterverplaatsing
Ditquote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef monkyyy het volgende:
Water meloen uitsnijden, vodka erin, rietjes erin en lekker smikkelen met je vriendjes en vriendinnetjes.
ben er wel 1 keer ingeduwd, met als argument greenpeacequote:Op zondag 27 mei 2012 16:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooh zo, maar dan is er wel waterverplaatsing
singaporequote:
Hmmm, witte vlezige dijen die doorschijnen waardoor je gewoon het wittige vet zien door het vel heenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
Kore, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Kore, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit
Je wordt dan wel extreem snel dronken
In België voor de eerste keer meegemaakt
vakantie naar turkijequote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.![]()
Ik wil weer eens op vakantie
Ga haten dan.quote:
topicreeksverraad ditquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
Over vakantie gesproken, ik heb 4 aug tot 18, 14 dagen vrij..
Maar heb helemaal niks gepland, ik kan naar groningen gaan maar dat is ook weer zo saai familie bezoeken enzo..
thuis blijven en fokken is ook niks, en alleen op vakantie gaan weet ik niet
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
Over vakantie gesproken, ik heb 4 aug tot 18, 14 dagen vrij..
Maar heb helemaal niks gepland, ik kan naar groningen gaan maar dat is ook weer zo saai familie bezoeken enzo..
thuis blijven en fokken is ook niks, en alleen op vakantie gaan weet ik niet
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zou net zoals BB op vakantie gaan fokken hoor
Moet er niet aan denken met mijn zusje op vakantie gaan, we hebben totaal andere interessesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.
M'n ouders willen dat ik naar Engeland ga naar mijn broer. Ik niet.
Mijn moeder wilde dat ik eens met vakantie ging in Ierland, ik wilde dat ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.
M'n ouders willen dat ik naar Engeland ga naar mijn broer. Ik niet.
ik voel me slecht als ik dit lees, ik fok helemaal niet de hele dag alleen 's avonds en op de lamme dag zoals vandaagquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zou net zoals BB op vakantie gaan fokken hoor
Ja lekker aan het zwembad liggen, onbeperkt eten en drinken halen, gewoon hele dag chillenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.![]()
Ik wil weer eens op vakantie
Sommige dingen klinken vet, zoals m16 schieten enzo, en die chicksquote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik voel me slecht als ik dit lees, ik fok helemaal niet de hele dag alleen 's avonds en op de lamme dag zoals vandaag
Ik zag eens een vrouw in Frankrijk die dit al zo'n jaar of veertig deed. Shit..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja lekker aan het zwembad liggen, onbeperkt eten en drinken halen, gewoon hele dag chillen
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag eens een vrouw in Frankrijk die dit al zo'n jaar of veertig deed. Shit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?![]()
en duiken en strand en lekker eten overal en lekker door steden lopen en dingen zienquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige dingen klinken vet, zoals m16 schieten enzo, en die chicks
Dan laat ik alles los.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij niet?
En hoe zit dat op je onbewoonde eiland dan
Ik ga dan ook niet met iemand op vakantie. Maar als ik op vakantie naar Engeland ga, dan wordt het werken. Wel gratis vakantie maar 's middags altijd werken.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met mijn zusje op vakantie gaan, we hebben totaal andere interesses
Hoezo Ierland?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde dat ik eens met vakantie ging in Ierland, ik wilde dat ook wel.
Ja.quote:
Werken op vakantie lijkt me ook niks, ik zou gewoon leuke dingen doen en drankje drinken heel de dag, naar het strand gaan wat dingen doen, ik weet zeker dat je in andere landen vooral azie sneller word aangesproken dan in zo'n land als waar wij wonenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet met iemand op vakantie. Maar als ik op vakantie naar Engeland ga, dan wordt het werken. Wel gratis vakantie maar 's middags altijd werken.
Vroeger was wel leuk want toen werden er leuke dingen gedaan. Nu vind ik er eigenlijk niets meer aan. Ik wil gewoon naar een warm land en daar op het strand bruin worden met een kater om 's avonds weer dronken op de bar te staan.
Goedzo, rekening houden met de wat jongere posters die nog niet mentaal zijn afgestompt door het internet.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet zo haten, speciaal voor jou een spoilertje
Sorry, ik ben egoïstisch. Zit in mijn genen.quote:
Monkyyy noemt mij mentaal afgestomptquote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goedzo, rekening houden met de wat jongere posters die nog niet mentaal zijn afgestompt door het internet.
Zijn we allemaal wel, want wie geeft nou om een ander zijn lot..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben egoïstisch. Zit in mijn genen.
Geeft niet, ik ga zo afleiding zoeken met de bbq..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, mijn keuken heeft me nodig.
Ik vond het wel leuk beetje kippen slachten, hekken verven, trekker rijden, maaimachine rijden en zo en dan de hele dag door bier drinken terwijl het warm buiten is. Maar die klusjes zijn niet meer leuk als je het al 4 jaar achter elkaar hebt gedaan. Ik wil gewoon een keer echt zo'n drink vakantie zoals elke tiener gedaan heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Werken op vakantie lijkt me ook niks, ik zou gewoon leuke dingen doen en drankje drinken heel de dag, naar het strand gaan wat dingen doen, ik weet zeker dat je in andere landen vooral azie sneller word aangesproken dan in zo'n land als waar wij wonen
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, mijn keuken heeft me nodig.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]Als je door je wimpers keek zou je zweren dat het The Mummy was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?Ze had me ooit eens horen zeggen dat ik daar weleens heen wilde.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.
Op vakantie gaan om elke dag dronken te wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk beetje kippen slachten, hekken verven, trekker rijden, maaimachine rijden en zo en dan de hele dag door bier drinken terwijl het warm buiten is. Maar die klusjes zijn niet meer leuk als je het al 4 jaar achter elkaar hebt gedaan. Ik wil gewoon een keer echt zo'n drink vakantie zoals elke tiener gedaan heeft.
Mja vrienden van mij gaan al zonder mij.
Ga je daar ook echt heen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je door je wimpers keek zou je zweren dat het The Mummy was.
[..]
Ze had me ooit eens horen zeggen dat ik daar weleens heen wilde.
Ik wil het wel eens meemaken. Ik drink nu ook elke dag bier.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Op vakantie gaan om elke dag dronken te worden
Ik ben er al geweest, ik had nooit verwacht dat het zo tof zou zijn.quote:
Dan zit je in Ierland al helemaal goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens meemaken. Ik drink nu ook elke dag bier.
Is het daar een beetje warm?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zit je in Ierland al helemaal goed.
Prachtig weer gehad, zowat geen wolk gezien.quote:
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef Metalfrost het volgende:
Net even naar buiten gegluurd via het dakraam, en de achterbuurvrouw in seksie outfit, die lui die denken dat zo'n heg de privacy beschermt, HA MAAR IK HEB EEN DAKRAAM
Alleen gegaan of met mensen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prachtig weer gehad, zowat geen wolk gezien.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.
Jammer genoeg is ze al getrouwdquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.quote:
Gratis? Op kosten van vrouwen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds de kroeg alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.![]()
Nicequote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds de kroeg alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.![]()
Nee, op kosten van mijn vader op stap. De beste man smijt met geld als hij wat gedronken heeft en duldde het niet dat ik het niet zou aannemen, dus ja.quote:
Dublin. En een tour gemaakt door heel het land. Niemand gelooft me wanneer ik zeg dat het een ontzettend bazenland is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Waar ben je geweest in Ierland?
Of had je dat al verteld?
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Dimens het volgende:
Ik zou wel met FOK!kers op vakantie willen. Zit ik wel mee op een lijn.
Kon ik maar goed opschieten met m'n pa.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, op kosten van mijn vader op stap. De beste man smijt met geld als hij wat gedronken heeft en duldde het niet dat ik het niet zou aannemen, dus ja.
Ierland is ook een ontzettend bazenland. Mensen die dat niet inzien, zijn in principe ook niet meer de moeite waard om tegen te praten imo. Sowieso is Groot-Brittanië baas om op vakantie te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dublin. En een tour gemaakt door heel het land. Niemand gelooft me wanneer ik zeg dat het een ontzettend bazenland is.
Ja die meet in Rotterdam of zo toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.
Er zijn ook nogal wat mensen die dat raar vinden.quote:
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.
Inderdaad, die hele eilandengroep. Maar ja, laat ze er ook maar wegblijven dan. Dat ik daar niet één Nederlander ben tegengekomen vond ik een groot pluspunt.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ierland is ook een ontzettend bazenland. Mensen die dat niet inzien, zijn in principe ook niet meer de moeite waard om tegen te praten imo. Sowieso is Groot-Brittanië baas om op vakantie te gaan.
Als je op vakantie bent, is dat altijd een pluspunt. Zo irritant als je een Nederlander tegen komt, meteen weer een half uur lullen over waar ze vandaan komen en wat ze nog gaan doen. Flikker op ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele eilandengroep. Maar ja, laat ze er ook maar wegblijven dan. Dat ik daar niet één Nederlander ben tegengekomen vond ik een groot pluspunt.
Ieren vertellen daar juist graag over, maar kunnen ook zelfspot hebben en er zelf ook om lachen. Ik ben nooit zulke vriendelijke mensen tegengekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent, is dat altijd een pluspunt. Zo irritant als je een Nederlander tegen komt, meteen weer een half uur lullen over waar ze vandaan komen en wat ze nog gaan doen. Flikker op ofzo.
Ooh, ik dacht dat dat een grapje was van Idhquote:
Nee, dat is gebeurt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat een grapje was van Idh. Hm, ken die user verder ook niet eigenlijk
Dat is anders, vind ik. Met Nederlanders zit ik namelijk al het hele jaar opgescheeptquote:Op zondag 27 mei 2012 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ieren vertellen daar juist graag over, maar kunnen ook zelfspot hebben en er zelf ook om lachen. Ik ben nooit zulke vriendelijke mensen tegengekomen.
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar dan vergelijk ik mijn toeristenervaringen met andere landen en Ierland komt het beste uit de bus.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is anders, vind ik. Met Nederlanders zit ik namelijk al het hele jaar opgescheept.
Van wie.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
Ik lees het op Facebook. Er zijn spullen van haar gestolen.
lolwhut. Die R&P-meet was dat toch of niet? Lekkere gasten daar danquote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
Hoezo is ze achtergelaten dan? Naja bij een meet ben je voor jezelf verantwoordelijk toch, niet jankenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
DM.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
En dan ook echt iemand die "Niet mijn zorg gr gr" erbij zet.
Dat laatste vind ik nergens op slaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo is ze achtergelaten dan? Naja bij een meet ben je voor jezelf verantwoordelijk toch, niet janken
Ook waar, maar je laat iemand niet aan z'n lot over als ze strontbezopen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo is ze achtergelaten dan? Naja bij een meet ben je voor jezelf verantwoordelijk toch, niet janken
Ok, maar achterlaten?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja sorry maar als je jezelf wil lam zuipen en je ligt ergens voor pampus dan is dat toch je eigen zorg? Ik ga niet met vreemde mensen slepen hoor. Zuip dan niet zoveel
Van Facebookquote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan dan?
WAAR LEES JE DAT IK WIL DIT OOK LEZEN?!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, die fb-thread. Eigen verantwoordelijk kan ik snappen, maar je gaat iemand niet nog een keer natrappen na zoiets.
Vinden ze leuk.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, die fb-thread. Eigen verantwoordelijk kan ik snappen, maar je gaat iemand niet nog een keer natrappen na zoiets.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
WAAR LEES JE DAT IK WIL DIT OOK LEZEN?!
Oh, hij. Nee, daar ben ik niet bevriend mee.quote:
Of heb je de FB daarvan niet gelezen?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, hij. Nee, daar ben ik niet bevriend mee.
En dat is de schuld van Androidquote:Op zondag 27 mei 2012 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
andriod echt. Word ik gebeld, loopt ie vast en knalt ie er helemaal uit
"Everybody comes home."quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Smoofie het volgende:
Wtf, als je iemand achterlaat ben je echt kk zielig.
Goeie.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
Onthouden. Bij een meet met FOK!kers nooit te dronken worden.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
Geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Was ze zo lelijk dan dat ze haar achterlieten?
lolquote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
Maar waarom weg gegaan zonder haar?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ze was gewoon wakker, wij smeerde hem.
Niet zo dat ze lag te slapen en haar voor "dood" hebben achter gelaten.
Monoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ze was gewoon wakker, wij smeerden hem.
deze manquote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ze was gewoon wakker, wij smeerde hem.
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.quote:
En misbruik van gemaakt?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Ja maar ze moet wel erg lelijk zijn geweest dan. Als het een mooi meisje was was ik wel gebleven
Ik weet nog altijd niet zeker of je een debiel bent of gewoon een érg hinderlijke troll.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
deze man
Als ik een hond ingesmeerd heb met glijmiddel ga ik hem ook geen broodjes pindakaas smeren maar dan ga ik gewoon naar huis mijn cactus likken! Echt als een hond pindakaas wil moet die maar voor zichzelf zorgen en naar een 7-eleven gaan ofzo.
Dan hebben jullie wel gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Maar echt iedereen uitschelden en schreeuwen, die kreeg je gewoon niet koest.
Ik ga zo'n iemand niet mee nemen dan hoor. Lullig voor d'r, maar mensen nemen mij ook niet mee als ik er zo bij loop...
Ja precies, gewoon cyanide capsule geven aan dat soort mensen.. die redden zich daar wel mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Ik ga zo'n iemand niet mee nemen dan hoor. Lullig voor d'r, maar mensen nemen mij ook niet mee als ik er zo bij loop...
Haha,quote:Op zondag 27 mei 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg gwn de volgende dag dat ze toestemming gaf
nee nog niet johquote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je diablo 3 al uitgespeeld?
Ik wilde hem vanmiddag downloaden maar kan niet
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hm, dat is weer de andere kant van de zaak.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zou wel moeten maatquote:Op zondag 27 mei 2012 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dat is de schuld van Androidnap4 logica.
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.
Ik heb ook een keer een klap van een goede vriend gehad toen hij te dronken was. Heb hem toch thuis gebracht omdat ik hem niet zomaar in een club achterlaat.
Hij wordt behoorlijk agressief na het innemen van alcohol.
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.
Ik heb ook een keer een klap van een goede vriend gehad toen hij te dronken was. Heb hem toch thuis gebracht omdat ik hem niet zomaar in een club achterlaat.
Hij wordt behoorlijk agressief na het innemen van alcohol.
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
Oke, dat verandert de zaak wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie dachten misschien niet dat ze out zou gaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
Ja je had haar dus meer moeten voeren, als ze nog wakker is heeft ze nog niet genoeg gehad!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Minstens.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.
Aan de telefoon zelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou wel moeten maat. waar moet het anders aan liggen?
Blijkbaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?
Wie is ze nou eigenlijk monoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
quote:
Ik zou haar beha stelen.Of string.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelen. Alsof je van tevoren weet dat ze out gaat op dezelfde plek.
Ik heb ook weleens op sleeptouw gemoeten, en was dan ook erg dankbaar. Een vriend ging eens voor de eerste keer mee op stap en ging helemaal out. Het was ongeveer vijf kilometer naar waar we sliepen, hebben we hem maar meegenomen op onze schouders. Fuck it.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.
Twee dagen later samen die fietsen lopend op wezen halen en heb ik hem alles verteld van die nacht. hij was wel blij dat ik hem niet achtergelaten heb.
Ik was er ook niet bij inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Mja ik weet niet hoe het is gegaan. Als ik het zo hoor vind ik het best laf maar misschien had ik hetzelfde gedaan als ik daar was.
Kan ik niet over oordelen en zo.
nee daar ligt het niet aan.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
gewoon bh meenemen, sowieso. Die kun je met de locale straathonden ruilen voor pakje sigaretten
en hoeveel usd is da?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
sigaretten in cambodja werden per 10 pakjes verkocht voor 11 USD
Hier kost 1 pakje 12 Singaporese $
Ik niet zo lang geleden in mijn eigen huis nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op sleeptouw gemoeten, en was dan ook erg dankbaar. Een vriend ging eens voor de eerste keer mee op stap en ging helemaal out. Het was ongeveer vijf kilometer naar waar we sliepen, hebben we hem maar meegenomen op onze schouders. Fuck it.
9quote:
Dat is toch PZquote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die raakt alles met een hartslag volgens mij.
Kom er nooit, maar echt veel kun je er niet van verwachten volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
Wat is de Relatie SC topic eigenlijk, nog erger dan deze of wat ?
tl;dr ik geef geen neuk omdat eeuwige gezever van jouquote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
Dafuq zoveel tekst van mij in UDOWU. Ik word te serieus.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet zo lang geleden in mijn eigen huis nog.
Ik was eerst bij die vriend en hebben daar een tequila spel gedaan. Ik kan helemaal niet tegen sterke drank en na 7 tequila's of zo was ik helemaal de weg kwijt. Daarna gingen we met een groepje mensen (die ik niet eens ken en waar ik mij de gezichten ook totaal niet van kan herinneren) naar mijn huis toe om daar verder te zuipen.
Ik zou alvast vooruit fietsen om alvast alles klaar te zetten maar het moment dat ik thuis kwam tot hun er waren, kan ik mij niets van herinneren. Laatste moment dat ik weet is dat ik al kotsend boven het toilet hing.
Toen die vrienden kwamen hebben twee daarvan mij uitgekleed en in bed gelegd. Ze hebben beloofd daarvan niets rond te zeggen en dat hebben ze ook niet gedaan. Ben ik ze zeker dankbaar voor. Ook hebben ze netjes het huis afgesloten en alles heel gelaten en achtergelaten zoals het was.
Goede verhalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
Dafuq zoveel tekst van mij in UDOWU. Ik word te serieus.
En dan nog zit alles zonder hartslag in de 'twijfel'-categorie denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die raakt alles met een hartslag volgens mij.
Jij vieze trolquote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind alcohol niet iets waarmee je spelletjes moet spelen, noem me een brave jongen
Spelletje? Bloedserieus.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind alcohol niet iets waarmee je spelletjes moet spelen, noem me een brave jongen
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ze moet wel echt lelijk zijn geweest als al die FOK!kers het niet de moeite vonden om bij haar te blijven
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ze moet wel echt lelijk zijn geweest als al die FOK!kers het niet de moeite vonden om bij haar te blijven
Ik wel, haha al die kneuzen geloven het ook nogquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een trip naar Thailand faked.
Dit dacht ik ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
The fuckquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Mja die vrienden hebben mij wel laten zitten met de vakantie. Ik had aangegeven graag mee te willen maar van het ene op het andere moment hadden ze al geboekt en kon ik niet meer mee.
Al heb ik het idee dat ze door andere mensen worden beïnvloed die mij niet mogen of zo.
Dan zijn het ook niet echt standvastige vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Mja die vrienden hebben mij wel laten zitten met de vakantie. Ik had aangegeven graag mee te willen maar van het ene op het andere moment hadden ze al geboekt en kon ik niet meer mee.
Al heb ik het idee dat ze door andere mensen worden beïnvloed die mij niet mogen of zo.
Dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
Dan zijn het ook niet echt standvastige vrienden.
ik haat dat soort vrienden. ik kan daar zo boos om worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik haat dat soort vrienden. ik kan daar zo boos om worden.
ene moment goeie kameraad, andere moment backstabbing, fucking zwaard in je rug.
vies is dat
ojah maar daar hebben we het vorig jaar in de nb genoeg over gehad hoor :pquote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klopt, of je moet gewoon vrienden hebben waar je al 9 jaar mee omgaat .quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.
Dat zijn geen vrienden.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
Dat van jongs af aan zegt meestal niet veel. Ik vind veel van de mensen die ik van vroeger ken nu kinderachtig.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.
Was ik ook mee op stap met koninginnenach maar was echt niets aan.
Dan mis je niks aan die vakantie toch? Kun je beter zelf een weekje weggaan ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie daarvan ken ik al sinds ik jong was. Die andere pas sinds kort maar ik vind het een stel kinderen.
Was ik ook mee op stap met koninginnenach maar was echt niets aan.
echt serieus waar ga ik er al 15 jaar mee om, nog naaien sommigen je. gewoon zo egoistisch kankerleijersquote:Op zondag 27 mei 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een tijdje leer je die gladde alen spotten.
ik ken er eentje als sinds de geboortequote:Op zondag 27 mei 2012 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, of je moet gewoon vrienden hebben waar je al 9 jaar mee omgaat .
Op de middelbare school zaten echt veel van dat soort types in de klasquote:Op zondag 27 mei 2012 17:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
echt serieus waar ga ik er al 15 jaar mee om, nog naaien sommigen je. gewoon zo egoistisch kankerleijers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |