Jammer genoeg is ze al getrouwdquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.quote:
Gratis? Op kosten van vrouwen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds de kroeg alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.![]()
Nicequote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vader gegaan, beetje dagtrippen en zo, en 's avonds de kroeg alleen de kroeg in. Dat kwam financieel heel goed uit. Alles was zowat gratis.![]()
Nee, op kosten van mijn vader op stap. De beste man smijt met geld als hij wat gedronken heeft en duldde het niet dat ik het niet zou aannemen, dus ja.quote:
Dublin. En een tour gemaakt door heel het land. Niemand gelooft me wanneer ik zeg dat het een ontzettend bazenland is.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Waar ben je geweest in Ierland?
Of had je dat al verteld?
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Dimens het volgende:
Ik zou wel met FOK!kers op vakantie willen. Zit ik wel mee op een lijn.
Kon ik maar goed opschieten met m'n pa.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, op kosten van mijn vader op stap. De beste man smijt met geld als hij wat gedronken heeft en duldde het niet dat ik het niet zou aannemen, dus ja.
Ierland is ook een ontzettend bazenland. Mensen die dat niet inzien, zijn in principe ook niet meer de moeite waard om tegen te praten imo. Sowieso is Groot-Brittanië baas om op vakantie te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dublin. En een tour gemaakt door heel het land. Niemand gelooft me wanneer ik zeg dat het een ontzettend bazenland is.
Ja die meet in Rotterdam of zo toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.
Er zijn ook nogal wat mensen die dat raar vinden.quote:
Watquote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lees net dat er weleens strontzatte mensen worden achtergelaten.
Inderdaad, die hele eilandengroep. Maar ja, laat ze er ook maar wegblijven dan. Dat ik daar niet één Nederlander ben tegengekomen vond ik een groot pluspunt.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ierland is ook een ontzettend bazenland. Mensen die dat niet inzien, zijn in principe ook niet meer de moeite waard om tegen te praten imo. Sowieso is Groot-Brittanië baas om op vakantie te gaan.
Als je op vakantie bent, is dat altijd een pluspunt. Zo irritant als je een Nederlander tegen komt, meteen weer een half uur lullen over waar ze vandaan komen en wat ze nog gaan doen. Flikker op ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele eilandengroep. Maar ja, laat ze er ook maar wegblijven dan. Dat ik daar niet één Nederlander ben tegengekomen vond ik een groot pluspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |