Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.
Ik heb ook een keer een klap van een goede vriend gehad toen hij te dronken was. Heb hem toch thuis gebracht omdat ik hem niet zomaar in een club achterlaat.
Hij wordt behoorlijk agressief na het innemen van alcohol.
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
Oke, dat verandert de zaak wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Maar echt iedereen uitschelden en schreeuwen, die kreeg je gewoon niet koest.
Jullie dachten misschien niet dat ze out zou gaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
Ja je had haar dus meer moeten voeren, als ze nog wakker is heeft ze nog niet genoeg gehad!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Maar echt iedereen uitschelden en schreeuwen, die kreeg je gewoon niet koest.
Ik ga zo'n iemand niet mee nemen dan hoor. Lullig voor d'r, maar mensen nemen mij ook niet mee als ik er zo bij loop...
Minstens.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.
Aan de telefoon zelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou wel moeten maat. waar moet het anders aan liggen?
Blijkbaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?
Wie is ze nou eigenlijk monoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
quote:
Ik zou haar beha stelen.Of string.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelen. Alsof je van tevoren weet dat ze out gaat op dezelfde plek.
Ik heb ook weleens op sleeptouw gemoeten, en was dan ook erg dankbaar. Een vriend ging eens voor de eerste keer mee op stap en ging helemaal out. Het was ongeveer vijf kilometer naar waar we sliepen, hebben we hem maar meegenomen op onze schouders. Fuck it.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.
Twee dagen later samen die fietsen lopend op wezen halen en heb ik hem alles verteld van die nacht. hij was wel blij dat ik hem niet achtergelaten heb.
Ik was er ook niet bij inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Mja ik weet niet hoe het is gegaan. Als ik het zo hoor vind ik het best laf maar misschien had ik hetzelfde gedaan als ik daar was.
Kan ik niet over oordelen en zo.
nee daar ligt het niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |