Monoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ze was gewoon wakker, wij smeerden hem.
Niet zo dat ze lag te slapen en haar voor "dood" hebben achter gelaten.
deze manquote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ze was gewoon wakker, wij smeerde hem.
Niet zo dat ze lag te slapen en haar voor "dood" hebben achter gelaten.
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.quote:
En misbruik van gemaakt?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Smoofie het volgende:
Ja maar ze moet wel erg lelijk zijn geweest dan. Als het een mooi meisje was was ik wel gebleven
Ik weet nog altijd niet zeker of je een debiel bent of gewoon een érg hinderlijke troll.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
deze man
Als ik een hond ingesmeerd heb met glijmiddel ga ik hem ook geen broodjes pindakaas smeren maar dan ga ik gewoon naar huis mijn cactus likken! Echt als een hond pindakaas wil moet die maar voor zichzelf zorgen en naar een 7-eleven gaan ofzo.
Dan hebben jullie wel gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Maar echt iedereen uitschelden en schreeuwen, die kreeg je gewoon niet koest.
Ik ga zo'n iemand niet mee nemen dan hoor. Lullig voor d'r, maar mensen nemen mij ook niet mee als ik er zo bij loop...
Ja precies, gewoon cyanide capsule geven aan dat soort mensen.. die redden zich daar wel mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze was helemaal aan het schreeuwen en moeilijk doen, en ja behoorlijk dronken ook.
Ik ga zo'n iemand niet mee nemen dan hoor. Lullig voor d'r, maar mensen nemen mij ook niet mee als ik er zo bij loop...
Haha,quote:Op zondag 27 mei 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg gwn de volgende dag dat ze toestemming gaf
nee nog niet johquote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je diablo 3 al uitgespeeld?
Ik wilde hem vanmiddag downloaden maar kan niet
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hm, dat is weer de andere kant van de zaak.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zou wel moeten maatquote:Op zondag 27 mei 2012 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dat is de schuld van Androidnap4 logica.
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.
Ik heb ook een keer een klap van een goede vriend gehad toen hij te dronken was. Heb hem toch thuis gebracht omdat ik hem niet zomaar in een club achterlaat.
Hij wordt behoorlijk agressief na het innemen van alcohol.
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Van dronken mensen kun je niet verwachten dat ze normaal doen.
Ik heb ook een keer een klap van een goede vriend gehad toen hij te dronken was. Heb hem toch thuis gebracht omdat ik hem niet zomaar in een club achterlaat.
Hij wordt behoorlijk agressief na het innemen van alcohol.
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
Oke, dat verandert de zaak wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie dachten misschien niet dat ze out zou gaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
Ja je had haar dus meer moeten voeren, als ze nog wakker is heeft ze nog niet genoeg gehad!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je ook wel een punt hoor, maar ja, ze was gewoon wakker, dus het is anders dat iemand voor pampus ligt.
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Minstens.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In het ergste geval haar ouders bellen via haar mob.
Aan de telefoon zelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou wel moeten maat. waar moet het anders aan liggen?
Blijkbaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze is bestolen ofzo zag ik in dat huiltopic?
Wie is ze nou eigenlijk monoquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik doe dat niet. En kan me ook niet voorstellen dat anderen dat doen, maarja..
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gehandeld. Zorg in ieder geval dat ze thuis zijn of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |