Ik ga dan ook niet met iemand op vakantie. Maar als ik op vakantie naar Engeland ga, dan wordt het werken. Wel gratis vakantie maar 's middags altijd werken.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met mijn zusje op vakantie gaan, we hebben totaal andere interesses
Hoezo Ierland?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde dat ik eens met vakantie ging in Ierland, ik wilde dat ook wel.
Ja.quote:
Werken op vakantie lijkt me ook niks, ik zou gewoon leuke dingen doen en drankje drinken heel de dag, naar het strand gaan wat dingen doen, ik weet zeker dat je in andere landen vooral azie sneller word aangesproken dan in zo'n land als waar wij wonenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet met iemand op vakantie. Maar als ik op vakantie naar Engeland ga, dan wordt het werken. Wel gratis vakantie maar 's middags altijd werken.
Vroeger was wel leuk want toen werden er leuke dingen gedaan. Nu vind ik er eigenlijk niets meer aan. Ik wil gewoon naar een warm land en daar op het strand bruin worden met een kater om 's avonds weer dronken op de bar te staan.
Goedzo, rekening houden met de wat jongere posters die nog niet mentaal zijn afgestompt door het internet.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet zo haten, speciaal voor jou een spoilertje
Sorry, ik ben egoïstisch. Zit in mijn genen.quote:
Monkyyy noemt mij mentaal afgestomptquote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goedzo, rekening houden met de wat jongere posters die nog niet mentaal zijn afgestompt door het internet.
Zijn we allemaal wel, want wie geeft nou om een ander zijn lot..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben egoïstisch. Zit in mijn genen.
Geeft niet, ik ga zo afleiding zoeken met de bbq..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, mijn keuken heeft me nodig.
Ik vond het wel leuk beetje kippen slachten, hekken verven, trekker rijden, maaimachine rijden en zo en dan de hele dag door bier drinken terwijl het warm buiten is. Maar die klusjes zijn niet meer leuk als je het al 4 jaar achter elkaar hebt gedaan. Ik wil gewoon een keer echt zo'n drink vakantie zoals elke tiener gedaan heeft.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Werken op vakantie lijkt me ook niks, ik zou gewoon leuke dingen doen en drankje drinken heel de dag, naar het strand gaan wat dingen doen, ik weet zeker dat je in andere landen vooral azie sneller word aangesproken dan in zo'n land als waar wij wonen
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, mijn keuken heeft me nodig.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]Als je door je wimpers keek zou je zweren dat het The Mummy was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?Ze had me ooit eens horen zeggen dat ik daar weleens heen wilde.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.
Op vakantie gaan om elke dag dronken te wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk beetje kippen slachten, hekken verven, trekker rijden, maaimachine rijden en zo en dan de hele dag door bier drinken terwijl het warm buiten is. Maar die klusjes zijn niet meer leuk als je het al 4 jaar achter elkaar hebt gedaan. Ik wil gewoon een keer echt zo'n drink vakantie zoals elke tiener gedaan heeft.
Mja vrienden van mij gaan al zonder mij.
Ga je daar ook echt heen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je door je wimpers keek zou je zweren dat het The Mummy was.
[..]
Ze had me ooit eens horen zeggen dat ik daar weleens heen wilde.
Ik wil het wel eens meemaken. Ik drink nu ook elke dag bier.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Op vakantie gaan om elke dag dronken te worden
Ik ben er al geweest, ik had nooit verwacht dat het zo tof zou zijn.quote:
Dan zit je in Ierland al helemaal goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens meemaken. Ik drink nu ook elke dag bier.
Is het daar een beetje warm?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zit je in Ierland al helemaal goed.
Prachtig weer gehad, zowat geen wolk gezien.quote:
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef Metalfrost het volgende:
Net even naar buiten gegluurd via het dakraam, en de achterbuurvrouw in seksie outfit, die lui die denken dat zo'n heg de privacy beschermt, HA MAAR IK HEB EEN DAKRAAM
Alleen gegaan of met mensen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prachtig weer gehad, zowat geen wolk gezien.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes die tegenover mij kijken, zitten af en toe ook wel eens stiekem te gluren als ik in de zon lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |