singaporequote:
Hmmm, witte vlezige dijen die doorschijnen waardoor je gewoon het wittige vet zien door het vel heenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
Kore, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Kore, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit
Je wordt dan wel extreem snel dronken
In België voor de eerste keer meegemaakt
vakantie naar turkijequote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.![]()
Ik wil weer eens op vakantie
Ga haten dan.quote:
topicreeksverraad ditquote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
Over vakantie gesproken, ik heb 4 aug tot 18, 14 dagen vrij..
Maar heb helemaal niks gepland, ik kan naar groningen gaan maar dat is ook weer zo saai familie bezoeken enzo..
thuis blijven en fokken is ook niks, en alleen op vakantie gaan weet ik niet
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
Over vakantie gesproken, ik heb 4 aug tot 18, 14 dagen vrij..
Maar heb helemaal niks gepland, ik kan naar groningen gaan maar dat is ook weer zo saai familie bezoeken enzo..
thuis blijven en fokken is ook niks, en alleen op vakantie gaan weet ik niet
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zou net zoals BB op vakantie gaan fokken hoor
Moet er niet aan denken met mijn zusje op vakantie gaan, we hebben totaal andere interessesquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.
M'n ouders willen dat ik naar Engeland ga naar mijn broer. Ik niet.
Mijn moeder wilde dat ik eens met vakantie ging in Ierland, ik wilde dat ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik met vakantie ga doen.
M'n ouders willen dat ik naar Engeland ga naar mijn broer. Ik niet.
ik voel me slecht als ik dit lees, ik fok helemaal niet de hele dag alleen 's avonds en op de lamme dag zoals vandaagquote:Op zondag 27 mei 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga zou net zoals BB op vakantie gaan fokken hoor
Ja lekker aan het zwembad liggen, onbeperkt eten en drinken halen, gewoon hele dag chillenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In turkije, aan het zwembad, meteen wat turkse pizza bestellen, boh.![]()
Ik wil weer eens op vakantie
Sommige dingen klinken vet, zoals m16 schieten enzo, en die chicksquote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik voel me slecht als ik dit lees, ik fok helemaal niet de hele dag alleen 's avonds en op de lamme dag zoals vandaag
Ik zag eens een vrouw in Frankrijk die dit al zo'n jaar of veertig deed. Shit..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja lekker aan het zwembad liggen, onbeperkt eten en drinken halen, gewoon hele dag chillen
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag eens een vrouw in Frankrijk die dit al zo'n jaar of veertig deed. Shit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?![]()
en duiken en strand en lekker eten overal en lekker door steden lopen en dingen zienquote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige dingen klinken vet, zoals m16 schieten enzo, en die chicks
Dan laat ik alles los.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij niet?
En hoe zit dat op je onbewoonde eiland dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |