quote:
Ik zou haar beha stelen.Of string.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van die meet naar haar terug gaan om haar te bestelen. Alsof je van tevoren weet dat ze out gaat op dezelfde plek.
Ik heb ook weleens op sleeptouw gemoeten, en was dan ook erg dankbaar. Een vriend ging eens voor de eerste keer mee op stap en ging helemaal out. Het was ongeveer vijf kilometer naar waar we sliepen, hebben we hem maar meegenomen op onze schouders. Fuck it.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb zelfs bij hem geslapen omdat we onderweg naar zijn huis niet meer thuis kwamen en ik zijn pa had gebeld of die hem kon komen ophalen. Fietsen moesten we achterlaten.
Twee dagen later samen die fietsen lopend op wezen halen en heb ik hem alles verteld van die nacht. hij was wel blij dat ik hem niet achtergelaten heb.
Ik was er ook niet bij inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Mja ik weet niet hoe het is gegaan. Als ik het zo hoor vind ik het best laf maar misschien had ik hetzelfde gedaan als ik daar was.
Kan ik niet over oordelen en zo.
nee daar ligt het niet aan.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
gewoon bh meenemen, sowieso. Die kun je met de locale straathonden ruilen voor pakje sigaretten
en hoeveel usd is da?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef Boterbartje het volgende:
sigaretten in cambodja werden per 10 pakjes verkocht voor 11 USD
Hier kost 1 pakje 12 Singaporese $
Ik niet zo lang geleden in mijn eigen huis nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op sleeptouw gemoeten, en was dan ook erg dankbaar. Een vriend ging eens voor de eerste keer mee op stap en ging helemaal out. Het was ongeveer vijf kilometer naar waar we sliepen, hebben we hem maar meegenomen op onze schouders. Fuck it.
9quote:
Dat is toch PZquote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die raakt alles met een hartslag volgens mij.
Kom er nooit, maar echt veel kun je er niet van verwachten volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
Wat is de Relatie SC topic eigenlijk, nog erger dan deze of wat ?
tl;dr ik geef geen neuk omdat eeuwige gezever van jouquote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
Dafuq zoveel tekst van mij in UDOWU. Ik word te serieus.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet zo lang geleden in mijn eigen huis nog.
Ik was eerst bij die vriend en hebben daar een tequila spel gedaan. Ik kan helemaal niet tegen sterke drank en na 7 tequila's of zo was ik helemaal de weg kwijt. Daarna gingen we met een groepje mensen (die ik niet eens ken en waar ik mij de gezichten ook totaal niet van kan herinneren) naar mijn huis toe om daar verder te zuipen.
Ik zou alvast vooruit fietsen om alvast alles klaar te zetten maar het moment dat ik thuis kwam tot hun er waren, kan ik mij niets van herinneren. Laatste moment dat ik weet is dat ik al kotsend boven het toilet hing.
Toen die vrienden kwamen hebben twee daarvan mij uitgekleed en in bed gelegd. Ze hebben beloofd daarvan niets rond te zeggen en dat hebben ze ook niet gedaan. Ben ik ze zeker dankbaar voor. Ook hebben ze netjes het huis afgesloten en alles heel gelaten en achtergelaten zoals het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |