Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
This topic is useless without a podcastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ja met zo een groot koor erbij kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht echt: 'Wow, die zaal is enthousiast', maar het was gewoon een ingehuurd koortje
Zong? Je bedoeld van die clichématige r&b riedeltjes aan het doen isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
Wel jammer dat er iemand door dat koor heenzong.
Het blijft zingen. Het is niet zo vals als een indiaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zong? Je bedoeld van die clichématige r&b riedeltjes aan het doen is
Nu. Even een Liuk pakken.quote:
Juist dan zou je de verkrachting ervan niet moeten waarderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het best goed eigenlijk.Al vind ik het gewoon een heel mooi liedje, dus ik ben bevooroordeeld.
Totdat ze vastzit tussen je deurpost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Leanne is zo een kandidaat waarvan ik steeds vergeet dat ze meedoet.
Het was toen ik net de laatste 8 bekeek de enige die me zo niets zeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Leanne is zo een kandidaat waarvan ik steeds vergeet dat ze meedoet.
Verkrachting vind ik dan ook overdreven. Het was niet de beste uitvoering van het nummer, maar hij deed het best goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Juist dan zou je de verkrachting ervan niet moeten waarderen
Vroeger was dat niet gebeurd zie ik net. Ze is een paar pondjes aangekomen de laatste paar jaar.quote:
Ja, herkende haar niet terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was dat niet gebeurd zie ik net. Ze is een paar pondjes aangekomen de laatste paar jaar.
Ze zingt/schreeuw vrij gemakkelijk. Ze zou voor het diepterecord freediving moeten gaan, die heeft een longinhoud van hier tot Tokio.quote:
hoe speelt nl karina?quote:
Daarom zit ze bij haar werk eigenlijk ook op de goede plek. Ze kan zeker zingen, daarom treed ze ook op. Maar echt bijzonder is het niet en dus is het goed dat ze daar een van de velen is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik weet nu waarom ik haar steeds vergeet, ze is saai. Ze zingt wel goed, al schreeuwt ze, maar het is niet iets wat echt opvalt.
Voetbal is toch altijd oorlog?quote:
Die ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh , deze. Die moet wat pillen nemen.Welke laat ik in het midden.
Ik ben en echte voetbal liefhebber, maar oefenwedstrijden kunnen me gestolen worden.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Becky klinkt als iemand die, indien ze rookt, in het geval van verkoudheid Belinda Menthol Lang gaat halen, want da's beter.
Gaat wiki'en.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Rinus Michels ken je toch wel? Al is hij al jaren dood.
Ik vind het ook nooit zo opwindend, al ziet het stadion er wel lekker Oranje uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben en echte voetbal liefhebber, maar oefenwedstrijden kunnen me gestolen worden.
Of ze heeft haar pillen laten vallen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Overdosis: ze ligt nu al op de grond.
"Lig op de grond als een ADHD'er" van Dries Roelvink.quote:
Nikki van Idols.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Becky doet me aan iemand denken, maar wie? Een kruising van Katja Schuurspons en nog iets... Die stem... Maar ook het uiterlijk, misschien iemand uit een soap.
Say what?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:17 schreef Pheno het volgende:
Mijn dropstaafje van mijn Liuk is daarnet in slaap gevallen.
quote:By whom
Je kent Liuk niet? Oh noes!quote:
Dat is wel mooi jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook nooit zo opwindend, al ziet het stadion er wel lekker Oranje uitMaar dat is offtopic
Geen rinkende bel bij Google, moet k dat kopen?quote:
Ik ben ook een beetje afgeknaptquote:
Citroenwaterijs op een dropstaafkequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen rinkende bel bij Google, moet k dat kopen?
OMG, citroenquote:
Ja, als het goed is wel. Zelfs in een gehucht als waar ik woonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OMG, citroenen drop
Te koop bij een willekeurige supermarkt? Of als los ijsje kopen?
Vertrouw je jezelf niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh even alle messen uit de buurt, gewoon voor de zekerheid.
Oke, ga er naar op zoekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Zelfs in een gehucht als waar ik woon
[ afbeelding ]
sowiesoquote:
En dan is dat nog misschien niet eens de duurste, boh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini perenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Magnum was toch altijd wel het duurste op de kaart?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Jaquote:
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Lindequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini peren
Ik heb net een Magnum Almond opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik heb om de een of andere reden ondertitelingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee wat ze zingt, maar ik vind het nog steeds leuk, net als vorige week
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb om de een of andere reden ondertiteling, dus dat lukte wel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eens
Het was wel een miniquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het veel te machtig, ik word er misselijk van.
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan nog was er geen bel die ging rinkelen
Hmmm...quote:
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.
Geen idee. Klinkt allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
High fivequote:
Welnee, dat is bij elke groep of artiest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.
Welneequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dat is bij elke groep of artiest.
mijn kat is de kamer uitgerendquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Oh my God. Mijn hamster, mijn goudvis en mijn paard zijn tegelijk gestorven.
I knowquote:
Hoger dan Tyler ooit kan zingenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat alle queen liefhebbers huilen
Je dierenarts wrijft zich in zijn handen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Oh my God. Mijn hamster, mijn goudvis en mijn paard zijn tegelijk gestorven.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mijn god het vermenigvuldigt zich
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen juicht omdat het voorbij is
Volgens mij nu alleen het publiekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat dit niet de reden is om hem eruit te mikken straks..
Bepalen de juryleden straks wie er gaat?
Hmmmzz... hij is voor mij nog wel een favoriet, ik zie liever die brullende donkere griet gaan, die als eerste ging vanavond of die eh, ene waarvan ik de naam niet weet, meisje, volslank. En Becky. Alle 3quote:
Voor Bo zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga er misschien wel een smsje aan wagen dit keer
Bo selectaquote:
Niet zo bot he! Hij heeft Amy gekend!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
great job? Het eerlijk zijn is alweer vergeten?
OMGquote:
Tweedyquote:
De mannen soppen hier net zoveel wekelijks bij het woordje Cheryl als de dames bij Dan op vrijdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zegt me nog niet echt ietsEven zoeken.
Fight for this lovequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Jurylid van UK X-factor denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat zei hij? Ik zat Cheryl even op te zoeken.
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.quote:
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toenquote:
Zingt ze dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziek
Ja zoiets, bovenin een lijst wel jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik bedenk net ook dat ze volgens mij de meest sexy vrouw was? OF nummer 2?
Ik hoop het echt!quote:
Dat is de bonusquote:
En ze zat in meidengroep Girls Aloud, en was jurylid bij XFA UK en USA, al was ze bij die laatste snel weer weg, omdat de Amerikanen haar niet konden verstaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.
Dat kent bijna iedereen welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toen
Dries in gele speedo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken: wat is een sexy zanger van nu, ik zou er echt geen eentje weten
Ja jij ook nog eens, jullie denken zeker: bijna dezelfde leeftijd, dan moet ze die wel leuk vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat je daar zelf niet op gekomen was Karina
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken: wat is een sexy zanger van nu, ik zou er echt geen eentje weten
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Janet als TAL programma's, ook nooit leuke mannen
Holly? Cheryl zometeen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komen
Bij Voice en X-factor aan de lopende bandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komen
Like duh. Alles wat springt playbackt tegenwoordigquote:
Ik denk niet dat iemand hem echt leuk vindt. Nuchter bedoel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij ook nog eens, jullie denken zeker: bijna dezelfde leeftijd, dan moet ze die wel leuk vinden
cole tweedy whatever dudequote:
Tot morgen, sterkte met lerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ga zo maar 's verder met destudie
tot morgen
Dan kan iedereen meegillen.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tot morgen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Ah nu begrijp ik de opmerking dat Amerikanen haar niet konden verstaan
Whehe Cheryl is de helft van Holly in lengte en ook qua omvang, alleen nu door wijde broek zie je het niet.quote:
quote:
halloquote:
Dat valt reuze mee. Niet te vergelijken met julliequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Hehe en de mannen zeuren als wij Danroepen, jullie kunnen er ook wat van.
More boobs.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
Blijf de nummers van Girls Aloud leuker/acceptabeler vinden dan haar solo nummers.
Dat waren allemaal covers toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
Blijf de nummers van Girls Aloud leuker/acceptabeler vinden dan haar solo nummers.
He, die smilie zie ik niet vaak bij jou als het om je studie gaatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tot morgen
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Niet te vergelijken met jullie
Zeker. Alleen die rooie heb ik nooit wat aangevonden.quote:
Ik dacht al, ben je verdwaald vanuit het NL-BUL topicquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was net te laat voor Cherylzapte toevallig langs
Daarbij is Cheryl een echte vrouw, Dan kun je niet bepaald een echte man noemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Dan
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Dan
Allebei midget welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Daarbij is Cheryl een echte vrouw, Dan kun je niet bepaald een echte man noemen
Precies, en nog getrouwd ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komt
Zit compleet vast en heb maandag en dinsdag m'n laatste tentamens. En wil ze wel halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, die smilie zie ik niet vaak bij jou als het om je studie gaat![]()
Werk ze!
Bij mij wel ja, dat heb ik getestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komt
Breng me niet op ideeënquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik kan of gaan afplakken van het plafond en deurposten
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik kan of gaan afplakken van het plafond en deurposten, Diablo voor de tigste keer aars schoppen, of zombies met een kettingzaag slachten. Lastige keuze
Nou dan mag je m'n quotes gaan zoeken want k roep al geen maanden 'danquote:
Op BBC1 zal het dan waarschijnlijk wel met Norton zijn. Ik dacht van de week zet de bbc eens op, hoor ik hem eens commentaar geven. Waren het twee anderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
heej komt het ESF op BBC1, leuk, BBC3 kon ik niet ontvangen voor de halve finales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |